היה מצוין. הגיע מיד, מצא את התקלה, פתר אותה, עשה עבודה מצוינת והתשלום סביר והוגן. כשהתקינו לי לראשונה את התריסים לא שמו לי בולמים ולכן נוצר הנזק. הוא ממש תיקן את זה. פניתי אליו אחרי שמישהו אחר אמר לי שיהיה פנוי רק לאחר 48 שעות. הוא רק אמר שהוא מסיים עבודה באיזור ומיד יגיע- וכך היה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל י. חולון.
משוב: 24/02/2025
תיאור השירות:
תיקון תריס שלבים.
חוות דעת:
השירות שלו היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסף ז. תל אביב.
אשרור: 20/06/2023
משוב: 13/06/2022
תיאור השירות:
תיקון שלבים בתריס.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ריקי פ. אשדוד.
משוב: 15/12/2022
תיאור השירות:
תיקון תריס שלבים.
חוות דעת:
אמנון היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
עדנה ולד, רעננה.
משוב: 17/11/2022
תיאור השירות:
תיקון רצועה לתריס גלילה ידני.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
מאור אדי, אשקלון.
משוב: 06/11/2022
תיאור השירות:
תיקון רצועה בתריס גלילה ידני.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה, באמת א' א' של בחור. חבל על הזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דימה וולך, אשקלון.
משוב: 19/09/2022
תיאור השירות:
תיקון ידית ושלבים בתריס גלילה ידני.
חוות דעת:
הוא היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מורנה הולינגר, אשדוד.
משוב: 10/08/2022
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי על ידי החלפת שני שלבים.
חוות דעת:
אמנון היה מקסים, בן אדם מדהים, סבלני, מאוד נעים ואוהב לתת שירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נועה זרמטי, אשקלון.
משוב: 19/07/2022
תיאור השירות:
שימון והחלפת רצועות בתריס גלילה.
חוות דעת:
אמנון היה באמת מדהים! הוא הגיע תוך רבע שעה, עשה את העבודה כמו שצריך ובמהירות וגבה מחיר הוגן לדעתי. הייתי מבסוטה מהשירות שלו ואני יודעת בוודאות שאפנה אליו בפעם הבאה שאצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יותם ה. מזכרת בתיה.
אשרור: 01/04/2022
משוב: 31/01/2022
תיאור השירות:
תיקון שלבים בתריסים שונים.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע בהתראה קצרה באותו יום וביצע את העבודה ביעילות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1073 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אמנוןנמצא בתחום התריסים כבר 30 (!) שנה. הוא נשוי פלוס שניים וגר בחולון. בעוד דרכו בתחום תיקון התריסים התחילה כבר בילדות, משנת 2000 הוא נמצא בדרכו העצמאית.
"מה שאני אוהב במקצוע זה את החידוש. אני נמצא בתחום בו כל יום אני פוגש מצבים שונים, מקומות שונים ולקוחות שונים, והדינאמיות הזאת זה מה שאני אוהב." אומר אמנון. "מה גם כשאני פוגש תקלה שעוד לא ראיתי מעולם ואני מצליח לפתור אותה, זה סיפוק אמיתי" הוא מוסיף.
אמנוןמתקן תריסים כבר מגיל 13, כשהיה מצטרף לדודו בעסק. בבגרותו, לאחר כמה שנים של עבודה בחברות תריסים גדולות, הוא יצא לדרך עצמאית.
תחומי התמחות:
:: תיקון תריסים חשמליים
:: תיקון תריסים רגילים
:: תיקון תריסי גלילה
אמנון נותן אחריות של שלושה חודשים על כל תיקון רגיל ואחריות של שנה על חלקים חדשים.
לשאלה מה מייחד אותו במקצוע לעומת אחרים אמר לנו אמנון כי "הדברים שאני מתגאה בהם הם מקצועיות ומהירות תגובה".
בעתיד אמנון רוצה להישאר בדיוק איפה שהוא "לא מעניין אותי לפרוש או להתרחב, באמת שטוב לי איפה שאני ושאני במקצוע שאני אוהב" הוא אומר.
שאלות ותשובות עם אמנון
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.