אמנון היה מאוד מקצועי, עבד מהר והגיע בזמן שקבענו. אני מאוד מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סלביק גרויסמן, אשדוד.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
החלפת שני רשתות בחלונות גדולים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא נחמד, מקצועי והכל טוב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
שרה ארגמן, רחובות.
משוב: 19/02/2019
תיאור השירות:
החלפת רשת במרפסת.
חוות דעת:
היה מצוין, הוא הגיע בזמן, אין מה להוסיף הכל מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קארין אלחנתי, ראשון לציון.
משוב: 29/10/2017
תיאור השירות:
החלפת רשת למרפסת.
חוות דעת:
היה אחלה שירות והוא היה בסדר. הוא הגיע בזמן ואפילו הקדים קצת. אהבתי את העבודה שעשה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איציק מ. רמת גן.
משוב: 22/03/2016
תיאור השירות:
החלפת רשתות במספר חלונות בבית.
חוות דעת:
הוא היה מעולה.
איכות
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לירון ע. חולון.
משוב: 22/03/2016
תיאור השירות:
החלפת רשת בדלת יציאה למרפסת.
חוות דעת:
שירות מעולה! בעל מקצוע נחמד ואדיב, הוא דייק בזמנים שקבענו והתרשמתי שעשה עבודה מעולה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
שני אזיה, רמת גן.
אשרור: 17/11/2015
משוב: 17/08/2015
תיאור השירות:
החלפת רשתות במסגרת אלומיניום ביציאה למרפסת.
חוות דעת:
יצחק הגיע בזמן. עשה את העבודה ביעילות. לאחר החלפת הרשתות - 2 רשתות גובה 2.40 רוחב 90 כל אחת נוצר עיוות קל במסגרת האלומיניום שמנע ממנה להיצמד למסגרת השנייה. יצחק סידר את זה והסביר שהרשת נמתחת עם הזמן לכן מלכתחילה עדיף למתוח קצת יותר כדי שאחרי שהיא תתייצב היא תהיה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1073 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אמנוןנמצא בתחום התריסים כבר 30 (!) שנה. הוא נשוי פלוס שניים וגר בחולון. בעוד דרכו בתחום תיקון התריסים התחילה כבר בילדות, משנת 2000 הוא נמצא בדרכו העצמאית.
"מה שאני אוהב במקצוע זה את החידוש. אני נמצא בתחום בו כל יום אני פוגש מצבים שונים, מקומות שונים ולקוחות שונים, והדינאמיות הזאת זה מה שאני אוהב." אומר אמנון. "מה גם כשאני פוגש תקלה שעוד לא ראיתי מעולם ואני מצליח לפתור אותה, זה סיפוק אמיתי" הוא מוסיף.
אמנוןמתקן תריסים כבר מגיל 13, כשהיה מצטרף לדודו בעסק. בבגרותו, לאחר כמה שנים של עבודה בחברות תריסים גדולות, הוא יצא לדרך עצמאית.
תחומי התמחות:
:: תיקון תריסים חשמליים
:: תיקון תריסים רגילים
:: תיקון תריסי גלילה
אמנון נותן אחריות של שלושה חודשים על כל תיקון רגיל ואחריות של שנה על חלקים חדשים.
לשאלה מה מייחד אותו במקצוע לעומת אחרים אמר לנו אמנון כי "הדברים שאני מתגאה בהם הם מקצועיות ומהירות תגובה".
בעתיד אמנון רוצה להישאר בדיוק איפה שהוא "לא מעניין אותי לפרוש או להתרחב, באמת שטוב לי איפה שאני ושאני במקצוע שאני אוהב" הוא אומר.
שאלות ותשובות עם אמנון
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.