הגיעו שני חברה הם היו מעולים ושירותים, הסבירו מה הם עושים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי ק. אשדוד.
משוב: 16/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בחדר מקלחת.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, נחמד, הגיע בזמן והמחיר היה מה שקבענו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי שוהם, אשדוד.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה גלויה כולל אספקה.
חוות דעת:
השירות שלו היה מצוין! עמד בזמנים, נתן שירות מקצועי ומהיר. היה בסדר גמור מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
אברהם גרינבאום, אשדוד.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח.
חוות דעת:
שירות מצוין, טוב מאוד! עמד בזמנים. כל העבודה נעשתה ללא דופי, היה מצוין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אשר בוגלה, אשדוד.
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהכיור בעזרת איטום הקרמיקה בין הכיור.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הגיע עזר עם התקלה, עשה עבודה טובה, הסביר מה הוא עשה והגיע בזמן. לדעתי המחיר היה יקר.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אורית לוינסון, אשדוד.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור באמבטיה הכולל שבירת חלק מהקיר.
חוות דעת:
התקשרתי אליו מוקדם בבוקר, הסברתי לו מה הבעיה ושאלתי מה יכול להיות המחיר. הוא הגיע ממש מהר, היה מאד נחמד וסבלני, עשה בדיוק מה שביקשתי, ואמר שעדיף לא לגעת יותר מזה כי אין לדעת איך זה יגמר. המחיר היה הוגן מאד. אני מרוצה מאד וממליצה עליו, אם נחליף את הצנרת עוד פעם נפנה אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גולן סמדר, אשדוד.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת והתקנת מספר ברזים.
חוות דעת:
בחור נחמד מאוד, שירות טוב, עשה את העבודה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
אוהד פנסו, אשדוד.
משוב: 29/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב בדירה.
חוות דעת:
שימי בחור מדהים, עשה עבודה טובה ועמד בזמנים. אני ממליץ ומרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלון וינשטיין, אשדוד.
אשרור: 16/08/2019
משוב: 17/06/2019
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 164 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שימי נמשך לתחום האינסטלציה עוד מילדות. הוא היה מצטרף לדוד שלו, קבלן אינסטלציה בעצמו, וממנו למד את העבודה והתאהב בה. הוא למד בקורס מטעם משרד העבודה, והיום יש לו תעודת אינסטלאטור מוסמך.
הוא נשוי ואב לשלושה, וכשהוא לא עסוק באיתור נזילות הוא אוהב לבשל, לטייל בטבע ולבלות את הזמן עם המשפחה. הוא מעיד על עצמו שהוא מצליח למצוא את האיזון בין השקעת הזמן בעבודה למשפחה.
"יש לי לקוח", מספר שימי, "שהוא גם חבר שלי. אני עובד איתו באופן קבוע ואני אוהב את זה. לפעמים אני נותן לו מענה דרך הטלפון והוא אומר לי- "שימי הצלת אותי, עזרת לי מאוד." זה כיף לשמוע את זה."
כששואלים אותו אם היה עוסק במשהו אחר, הוא אומר שאין סיכוי. "תמיד אהבתי את האינסטלציה ואני רואה את עצמי רק בתחום הזה."
שימי עוסק בתחום האינסטלציה ומנהל בגאווה את העסק שלו, בו הוא מבצע את כל סוגי עבודות האינסטלציה.
"אני אוהב את המקצוע", אומר שימי, "ובמיוחד את זה שהלקוח נשאר עם חיוך בסוף. זה כיף, אני נהנה מזה שהוא מבסוט שפתרתי לו את הבעיה. אני משתדל להגיע מהר מאוד ללקוח ואם יש אפשרות אז גם לפתור לו את הבעיה דרך הטלפון, כדי למנוע ממנו להוציא סתם כסף."
תחומי ההתמחות:
:: פתיחת סתימות
:: איתור נזילות
:: הגברת לחץ
:: תיקוני אינסטלציה באמבטיה
:: החלפת מסנני מים
:: תיקוני דודים
:: תיקוני צנרת
העסק של שימי מעניק פתרונות אינסטלציה ועל כל עבודה תקבלו אחריות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.