הוא אחלה ממש! הוא היה זמין והגיע שוב כדי לבדוק שהכל בסדר. הסתימה חזרה אבל זה לא בגללו. הוא הביא לנו הנחה בגלל הסתימה אבל המחיר היה קצת יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רון זיידל, תל אביב.
משוב: 14/03/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה. מאוד נחמד, הבעיה לא בדיוק נפתרה אבל לא באשמתו, הוא הגיע מהר והכל היה בסדר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
אלעד כהן, תל אביב.
משוב: 05/03/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה ומהחיבור של האסלה לניקוז.
חוות דעת:
היה מעולה! כל הכבוד על השירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי א. תל אביב.
אשרור: 27/02/2025
משוב: 01/11/2023
תיאור השירות:
החלפת אטם בניאגרה גלויה והחלפת שרשורי באסלה עקב נזילת מים.
חוות דעת:
שחר היה מאוד אדיב ונעים, בא אלינו בטווח זמן מאוד מהר של כמה שעות וטיפל בעניין. הוא טיפל בניאגרה תוך שעה וחצי מהרגע שהתקשרתי אליו ושבוע אחרי זה קבענו שוב עבור תיקון הנזילה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמית ל. תל אביב.
משוב: 07/01/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה והחלפה של מתאם ברז במקלחת.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יואב בר, תל אביב.
משוב: 05/01/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
שירות מעולה, מקצועי ויעיל. קצת גבוה מהמחיר שציפיתי אבל הוא גם עשה יותר ממה שהיה מתוכנן.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
חן חיט, תל אביב.
משוב: 18/11/2024
תיאור השירות:
החלפת גומייה באסלה והחלפת פיה בכיור.
חוות דעת:
היה ממש אחלה אך מעט יקר בעיני עבור השירות.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מירב חסן, תל אביב.
אשרור: 27/09/2024
משוב: 28/07/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה שנבעה מהניאגרה של אסלת השרותים.
חוות דעת:
היה מאוד טוב! מהשיחה הראשונה עם שחר והסבר הבעיה שחר הראה אדיבות ומקצועיות. הוא הגיע בזמן, החליף ותיקן את מקור הבעיה ביסודיות ולשביעות רצוני המלאה. מרוצה מהמקצועיות, האדיבות והמחיר שנראה לי הגון מאוד. תודה רבה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יאיר מ. תל אביב.
משוב: 17/07/2024
תיאור השירות:
בדיקת נזילה באסלה סמויה והחלפת אטם.
חוות דעת:
הגיע מעכשיו לעכשיו, אבחן את התקלה שיצרה את הנזילה ותיקן במחיר זול ממה שהעריך בטלפון. אמין ומקצועי, מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דולב אלעזר, תל אביב.
משוב: 05/05/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה ואיטום בחיבור צנרת ניאגרה לאסלה ואספקת ראש למקלחת.
חוות דעת:
שחר היה היה בסדר גמור! הוא עבד טוב, הסביר והיה כנה, הייתי מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2158 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודה
תחזוקת משאבות ומערכות שאיבה
אודות
שחר התחיל את דרכו בגיל 18, כשעבד ברשת מלונות דן כעוזר איש אחזקה. כשהשתחרר מצבא חזר לעבוד במלון, הפך למנהל אחזקה עד שהבין שאינסטלציה זה התחום שלו. הוא עבד כשכיר במשך כמה שנים, עד שהתמקצע, ואז פתח את העסק שלו.
כשהוא לא מאתר נזילות או פותח סתימות, הוא מקדיש את שעות הפנאי שלו לעזרה לזולת, ומתנדב בעמותה שעוזרת לנזקקים.
הוא מספר על לקוח שהוא זוכר במיוחד- "היה לי לקוח שהגעתי אליו להתקנת ברז. נתתי לו הצעת מחיר כבר בטלפון, אבל ההתקנה עצמה היתה מורכבת, התשתית הייתה ישנה וגם היו חסרים לו חלקים מסויימים להתקנה שנסעתי להביא. בסוף העבודה השארתי את המחיר שהתחייבתי אליו בשיחת הטלפון. הוא רצה לשלם יותר בגלל המאמץ אבל אמרתי לו שאני לא לוקח יותר. הוא התפלא והודה לי מאוד, זה היה מספק."
ולגבי העתיד? שחר מתכנן להישאר עוד זמן רב בתחום האינסטלציה, ומקווה לגדול, להתפתח ולהרחיב את קהל הלקוחות.
שחר עוסק בתחום האינסטלציה ואחזקת מבנים למעלה משני עשורים. הוא מספר כיצד החל את דרכו: "בצעירותי הייתי עובד אחזקה במלון, שם רכשתי פרקטיקה ומיומנות במגוון נושאים. לאחר מכן יצאתי ללמוד את תחום האינסטלציה ועבדתי בחברה קבלנית ובשנת 2007 פתחתי עסק עצמאי הנותן שירות בתחום האינסטלציה! העסק הוא עסק משפחתי ששם דגש על מצוינות ואיכות השרות! בנוסף אני מתנדב פעיל בפרויקט 'שעה טובה' של מידרג, בו אני זוכה לסייע לניצולי שואה, קשישים, חיילים בודדים ועוד ונותן להם שירות מקצועי ללא תשלום."
תחומי התמחות
:: תיקוני אינסטלציה במבני ציבור, דירות ובניינים.
ותק בתחום
משנת 1998.
הכשרה
ניהול מערכות אינסטלציה ותחזוקת מערכות שאיבה, מכללת מישלב.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.