החלפת צנרת מתחת לכיור במטבח והתקנת ברז חדש בצנרת של הגינה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, ועשה הכל כמו שצריך בתמורה למחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עוזי גביש, רמת השרון.
משוב: 07/04/2021
תיאור השירות:
חיבור צנרת הגינה לצנרת הראשית בבית פרטי.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, נתן יחס טוב, עבד יפה מאוד, והתוצאה טובה בהתאם. שמרתי את המספר שלו שיהיה קבוע אצלנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ד. ב. רמת השרון.
אשרור: 27/04/2017
משוב: 14/08/2016
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצנרת השקיית גינה מתחת לדשא.
חוות דעת:
היה שירות טוב! שחר הגיב מהר לפניה וביצע את התיקון (פיצוץ צינור מערכת השקיה הקבור מתחת לדשא) ביעילות ובזריזות תוך הצהרה מראש על המחיר. מאחר והמחיר לא היה זול לטעמי שחר הוריד מעט "העיקר שאהיה מרוצה".
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 05/09/2024
תיאור השירות:
החלפת צנרת בגינה.
חוות דעת:
הגיע תוך שעתיים וסיים את העבודה תוך שלוש שעות לערך, שירות מהיר ואדיב.
היה אלוף של ממש. איש מקצוע מהמם!!!! נעים, מקצועי ואמין. שחר הגיע אלינו לאחר בירור טלפוני שכלל תמונות לאבחון התקלה. לאחר האבחנה נתן לנו הצעת מחיר הגיונית בעיני עם הסברים והגיע לבצע את העבודה. שחר הגיע בזמן, עבר מהר ונקי, הראה לנו היכן ואיך בוצע התיקון. ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עומר ראובן, תל אביב.
משוב: 06/04/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
שחר היה מצוין, הוא הגיע לפתוח את הסתימה, יום למחרת הבעיה חזרה, התקשרתי אליו, הוא הגיע באותו היום ופתר את התקלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2173 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודה
תחזוקת משאבות ומערכות שאיבה
אודות
שחר התחיל את דרכו בגיל 18, כשעבד ברשת מלונות דן כעוזר איש אחזקה. כשהשתחרר מצבא חזר לעבוד במלון, הפך למנהל אחזקה עד שהבין שאינסטלציה זה התחום שלו. הוא עבד כשכיר במשך כמה שנים, עד שהתמקצע, ואז פתח את העסק שלו.
כשהוא לא מאתר נזילות או פותח סתימות, הוא מקדיש את שעות הפנאי שלו לעזרה לזולת, ומתנדב בעמותה שעוזרת לנזקקים.
הוא מספר על לקוח שהוא זוכר במיוחד- "היה לי לקוח שהגעתי אליו להתקנת ברז. נתתי לו הצעת מחיר כבר בטלפון, אבל ההתקנה עצמה היתה מורכבת, התשתית הייתה ישנה וגם היו חסרים לו חלקים מסויימים להתקנה שנסעתי להביא. בסוף העבודה השארתי את המחיר שהתחייבתי אליו בשיחת הטלפון. הוא רצה לשלם יותר בגלל המאמץ אבל אמרתי לו שאני לא לוקח יותר. הוא התפלא והודה לי מאוד, זה היה מספק."
ולגבי העתיד? שחר מתכנן להישאר עוד זמן רב בתחום האינסטלציה, ומקווה לגדול, להתפתח ולהרחיב את קהל הלקוחות.
שחר עוסק בתחום האינסטלציה ואחזקת מבנים למעלה משני עשורים. הוא מספר כיצד החל את דרכו: "בצעירותי הייתי עובד אחזקה במלון, שם רכשתי פרקטיקה ומיומנות במגוון נושאים. לאחר מכן יצאתי ללמוד את תחום האינסטלציה ועבדתי בחברה קבלנית ובשנת 2007 פתחתי עסק עצמאי הנותן שירות בתחום האינסטלציה! העסק הוא עסק משפחתי ששם דגש על מצוינות ואיכות השרות! בנוסף אני מתנדב פעיל בפרויקט 'שעה טובה' של מידרג, בו אני זוכה לסייע לניצולי שואה, קשישים, חיילים בודדים ועוד ונותן להם שירות מקצועי ללא תשלום."
תחומי התמחות
:: תיקוני אינסטלציה במבני ציבור, דירות ובניינים.
ותק בתחום
משנת 1998.
הכשרה
ניהול מערכות אינסטלציה ותחזוקת מערכות שאיבה, מכללת מישלב.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.