היה בסדר גמור. ניראה מקצועי, מאוד נחמד ומחיר בסדר גמור. ממליצה עליו.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
רלי י. חיפה.
משוב: 23/04/2023
תיאור השירות:
החלפת צינור בשירותים.
חוות דעת:
היה פשוט מדהים, הוא הגיע במהירות כשעה משיחת הטלפון. ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריק מודאי, טירת כרמל.
משוב: 12/01/2023
תיאור השירות:
החלפת מצוף במיכל בשירותים.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
אור דינרמן, חיפה.
משוב: 18/12/2022
תיאור השירות:
תיקון נזילה במטבח.
חוות דעת:
שחר היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדינה כץ, חיפה.
משוב: 06/06/2022
תיאור השירות:
התקנת מפצל לברז ואיתור המקור לבעיית ריח ביוב.
חוות דעת:
הוא היה מעולה גם מבחינת הזמינות, אמר לנו את המחיר מראש וזה היה המחיר שהוא גבה, היינו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמי רשף, חיפה.
משוב: 24/10/2021
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור חיצוני.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, הגיע מהר בהתראה קצרה ביום שישי, תיקן ביעילות את התקלה והיה נוח וטוב לתקשר איתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נועם כרמל, חיפה.
משוב: 21/03/2021
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור המטבח.
חוות דעת:
ממליץ בחום!!
שחר עשה עבודה מאוד מקצועית, היה ממש נחמד, וביקש מחיר סביר לחלוטין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד פרז, חיפה.
אשרור: 26/01/2017
משוב: 07/12/2016
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהשירות, הוא הגיע בזמן ועבד באופן מקצועי.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
עידו ברנועם, גני תקווה.
משוב: 15/08/2016
תיאור השירות:
הרכבה של ברז במטבח ועוד עבודה קטנה.
חוות דעת:
הוא היה נהדר, הגיע בזמן עשה עבודה טובה ומקצועית והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2169 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודה
תחזוקת משאבות ומערכות שאיבה
אודות
שחר התחיל את דרכו בגיל 18, כשעבד ברשת מלונות דן כעוזר איש אחזקה. כשהשתחרר מצבא חזר לעבוד במלון, הפך למנהל אחזקה עד שהבין שאינסטלציה זה התחום שלו. הוא עבד כשכיר במשך כמה שנים, עד שהתמקצע, ואז פתח את העסק שלו.
כשהוא לא מאתר נזילות או פותח סתימות, הוא מקדיש את שעות הפנאי שלו לעזרה לזולת, ומתנדב בעמותה שעוזרת לנזקקים.
הוא מספר על לקוח שהוא זוכר במיוחד- "היה לי לקוח שהגעתי אליו להתקנת ברז. נתתי לו הצעת מחיר כבר בטלפון, אבל ההתקנה עצמה היתה מורכבת, התשתית הייתה ישנה וגם היו חסרים לו חלקים מסויימים להתקנה שנסעתי להביא. בסוף העבודה השארתי את המחיר שהתחייבתי אליו בשיחת הטלפון. הוא רצה לשלם יותר בגלל המאמץ אבל אמרתי לו שאני לא לוקח יותר. הוא התפלא והודה לי מאוד, זה היה מספק."
ולגבי העתיד? שחר מתכנן להישאר עוד זמן רב בתחום האינסטלציה, ומקווה לגדול, להתפתח ולהרחיב את קהל הלקוחות.
שחר עוסק בתחום האינסטלציה ואחזקת מבנים למעלה משני עשורים. הוא מספר כיצד החל את דרכו: "בצעירותי הייתי עובד אחזקה במלון, שם רכשתי פרקטיקה ומיומנות במגוון נושאים. לאחר מכן יצאתי ללמוד את תחום האינסטלציה ועבדתי בחברה קבלנית ובשנת 2007 פתחתי עסק עצמאי הנותן שירות בתחום האינסטלציה! העסק הוא עסק משפחתי ששם דגש על מצוינות ואיכות השרות! בנוסף אני מתנדב פעיל בפרויקט 'שעה טובה' של מידרג, בו אני זוכה לסייע לניצולי שואה, קשישים, חיילים בודדים ועוד ונותן להם שירות מקצועי ללא תשלום."
תחומי התמחות
:: תיקוני אינסטלציה במבני ציבור, דירות ובניינים.
ותק בתחום
משנת 1998.
הכשרה
ניהול מערכות אינסטלציה ותחזוקת מערכות שאיבה, מכללת מישלב.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.