קובי היה מעולה. הוא הגיע ואיתר את התקלה במהירות. עשה את העבודה במהירות ועבד בצורה נקייה ומסודרת .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גל בן ארי, נופית.
משוב: 25/10/2023
תיאור השירות:
החלפת גומיות, תיקון נזילה בשתי ניאגרות סמויות ובדיקת ניאגרות נוספות.
חוות דעת:
הגיע אליי בחור שעובד עם קובי, בשם לירן והוא היה ממש בסדר. עשה מה שביקשתי ממנו, היה דייקן, שירותי, ביצע עבודה איכותית ולקח מחיר הוגן בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רבקה רץ, קרית טבעון.
משוב: 24/08/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה והחלפת צינור בכיור מטבח.
חוות דעת:
השירות היה פשוט מעולה! אחרי שהוא ביצע את העבודה הייתה לנו בעיה במדיח כלים והוא בא פעם נוספת, בדק את הבעיה ועזר לנו. הוא היה מדהים!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אפרת זוננרייך, קרית טבעון.
משוב: 17/04/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באסלה.
חוות דעת:
הוא היה זמין באופן מיידי, ביצע את העבודה במהירות ועשה הכל כראוי. אני הייתי מרוצה וממליצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאל כהנא, רכסים.
משוב: 14/03/2023
תיאור השירות:
ייעוץ והכוונה בנוגע לביוב.
חוות דעת:
הוא עזר לנו מאוד! אנחנו גרים בבית פרטי והביוב עלה למעלה. הוא אמר לנו לעשות בדיקות דרך הטלפון ועזר לנו במשך שעה בלי לגבות תשלום! הסביר איך לחפש את הבריכת מים והצליח לפתור את הבעיה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
מוטי רם, קרית טבעון.
משוב: 08/02/2023
תיאור השירות:
התקנת 4 כיורים ו4 ברזים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. היה מקצועי, הציע הצעות והבין מה עושה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תמר קפל, קרית טבעון.
אשרור: 13/11/2022
משוב: 14/08/2022
תיאור השירות:
הפניה לצורך תיקון נזילה מניאגרה סמויה.
חוות דעת:
קובי היה נחמד מאוד, בגלל שהיה בצום לא יכל להגיע, נתן לי הפניה לבעל מקצוע אחר שעשה את העבודה בצורה ממש טובה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
בעז קרמר, קרית טבעון.
אשרור: 07/10/2022
משוב: 08/08/2022
תיאור השירות:
תיקון נזילה בקולט שמש והחלפת צינור דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמיר טל, קרית טבעון.
משוב: 03/10/2022
תיאור השירות:
החלפת מצוף ואטם בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
לפני שהוא הגיע הוא בירר בשבילי איזה סוג הניאגרה והגיע עם החלפים המתאימים, קובי היה מעולה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 701 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לתחום האינסטלציה הגיע קובי אחרי שירות ארוך בקבע – הוא הצטרף תחילה לעסק של בן דודו ואחרי שלמד את העבודה פרס כנפיים לדרך עצמאית.
קובי מספר, ואולי זה נשמע נדוש, אבל הכי הוא אוהב בעבודה זה לעבוד עם אנשים ולתת להם שירות. הוא מעיד כי בתחום האינסטלציה זה מאוד מספק: "לקוח מתקשר אלי בשיא הלחץ, אני מגיע, מתקן ורואה איך ללקוח יורדת אבן מהלב כשהוא רואה שהכול הסתדר".
בשעות הפנאי שלו קובי אוהב לשחק כדורגל: "אני בתפקיד שוער באופן קבוע, כשהיה יותר זמן הייתי משחק בליגה א' וב', והיום כשיש פחות זמן אני חלק מליגה למקומות עבודה". כנראה שאם קובי לא היה בתחום האינסטלציה הוא היה ממשיך להיות שוער מקצועי ☺
סיפור מלקוח שזכור לקובי במיוחד היה כשהגיע לאחרונה ללקוח שהייתה לו סתימה. "בזמן שאני מתחיל לעבוד הלקוח מספר לי כדרך אגב שנעלם לו התוכי לפני כשבוע...לא ממש התייחסתי לזה עד שהוצאתי מהצנרת ערמה של נוצות ירוקות"...לפחות הלקוח זכה לפרידה ראויה.
את ההכשרה שלו בתחום קיבל מבן הדוד שלו, אחרי שעבד איתו בעסקי האינסטלציה במשך שנתיים.
תחומי התמחות:
:: פתיחת סתימות
:: החלפות צנרת
:: הרכבה של כלים סניטרים
:: צילום המצלמה תרמית
:: הרכבת דודי שמש
:: תיקון דודי שמש
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.