היה מצויין! הגיע באותו יום, איתר התקלה מהר ונתן לה מענה טוב ומהיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אייל פליישמן, עתלית.
משוב: 28/01/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב בחצר.
חוות דעת:
היה מצוין! אין לי השוואה של מחירים, אז העדפתי לא לדרג בפרמטר הזה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מתן ג. עתלית.
משוב: 30/11/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה קשה בכיור באמצעות מכונת ספירלה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
ענבר מזורסקי, עתלית.
משוב: 27/11/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה והתקנת שני צינורות גינה.
חוות דעת:
מאד נעים ונחמד. מאד חשוב לו לתת שירות טוב. ברמה המקצועית, הייתי מצפה שישים יותר לב לפרטים הקטנים.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
8
כללי
רועי אלתר, עתלית.
משוב: 19/11/2023
תיאור השירות:
התקנת שני ברזי פרח, החלפת ברז ניל ופתיחת סתימה בניקוז של מכונת כביסה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורטל שמואלי, עתלית.
משוב: 07/05/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור במטבח.
חוות דעת:
קובי היה אדיב מאוד, שירותי וחמוד. הוא הגיע מהר, ביצע את העבודה במהירות ונתן יחס אישי מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דנה פרטוש, החותרים.
משוב: 29/08/2022
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בקו ביוב בבית פרטי.
חוות דעת:
הוא היה מקסים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
זאב א. עתלית.
אשרור: 12/08/2022
משוב: 13/06/2022
תיאור השירות:
החלפת שני אינטרפוצים וידית במקלחת.
חוות דעת:
מקצועי, ענייני, ממש עשר מעשר ואני מרוצה ממנו מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלומית ו. כרם מהרל.
משוב: 24/01/2022
תיאור השירות:
פירוק דוד ישן והתקנת דוד חדש של חברת כרומוגן.
חוות דעת:
יש לי רק דברים טובים להגיד! ענו לי מיד והגיעו בזמן. קובי הגיע לבדוק את גודל העבודה ויום למחרת הצוות שלו הגיע לבצע, צוות נעים ועמדו במילה שלהם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי שחף, בית חנניה.
אשרור: 08/12/2021
משוב: 06/10/2021
תיאור השירות:
תיקון דליפת מים מצינור בחצר.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא בחור אחראי ומקצועי, הגיע בזמן שהתחייב אליו ועשה הכל כדי לתקן את הנזילה. המחיר היה בסדר גמור לדעתי והכל היה מצוין. הוא לא הלך עד שווידא שהנזילה נפתרה לגמרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 698 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לתחום האינסטלציה הגיע קובי אחרי שירות ארוך בקבע – הוא הצטרף תחילה לעסק של בן דודו ואחרי שלמד את העבודה פרס כנפיים לדרך עצמאית.
קובי מספר, ואולי זה נשמע נדוש, אבל הכי הוא אוהב בעבודה זה לעבוד עם אנשים ולתת להם שירות. הוא מעיד כי בתחום האינסטלציה זה מאוד מספק: "לקוח מתקשר אלי בשיא הלחץ, אני מגיע, מתקן ורואה איך ללקוח יורדת אבן מהלב כשהוא רואה שהכול הסתדר".
בשעות הפנאי שלו קובי אוהב לשחק כדורגל: "אני בתפקיד שוער באופן קבוע, כשהיה יותר זמן הייתי משחק בליגה א' וב', והיום כשיש פחות זמן אני חלק מליגה למקומות עבודה". כנראה שאם קובי לא היה בתחום האינסטלציה הוא היה ממשיך להיות שוער מקצועי ☺
סיפור מלקוח שזכור לקובי במיוחד היה כשהגיע לאחרונה ללקוח שהייתה לו סתימה. "בזמן שאני מתחיל לעבוד הלקוח מספר לי כדרך אגב שנעלם לו התוכי לפני כשבוע...לא ממש התייחסתי לזה עד שהוצאתי מהצנרת ערמה של נוצות ירוקות"...לפחות הלקוח זכה לפרידה ראויה.
את ההכשרה שלו בתחום קיבל מבן הדוד שלו, אחרי שעבד איתו בעסקי האינסטלציה במשך שנתיים.
תחומי התמחות:
:: פתיחת סתימות
:: החלפות צנרת
:: הרכבה של כלים סניטרים
:: צילום המצלמה תרמית
:: הרכבת דודי שמש
:: תיקון דודי שמש
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.