הוא היה מעולה ,מחיר פצצה, נתן לי מענה מהיר, תיקתק עבודה ואני לוקח אותו לעוד עבודות שאני צריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיל פיינברג, אור עקיבא.
משוב: 09/06/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בקו.
חוות דעת:
שרותי, עומד בזמנים ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלכס ג. אור עקיבא.
משוב: 14/04/2024
תיאור השירות:
עבודה בגובה שכללה חיבור צינור ניקוז ופתיחת סתימה בניקוז.
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמרן מדטוב, אור עקיבא.
משוב: 09/05/2023
תיאור השירות:
החלפת צינור בתוך הניאגרה והחלפת גומי.
חוות דעת:
שירות מהיר ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בן ל. אור עקיבא.
אשרור: 13/04/2023
משוב: 12/02/2023
תיאור השירות:
החלפה ניאגרה סמויה.
חוות דעת:
בהתחלה קובי לא יכל להגיע, אז הוא שלח בחור שעובד איתו. הוא עמד בזמנים, סידר הכל ונתן שירות פיקס כולל המחיר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לובוב אלכסנדר, אור עקיבא.
משוב: 31/07/2022
תיאור השירות:
תיקון והחלפת חלק במיכל הדחה.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, הוא הגיע בזמן ותיקן מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ישראל רון, קיסריה.
משוב: 26/05/2022
תיאור השירות:
פתיחת סתימות.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מינל רגב אלימלך, אור עקיבא.
משוב: 29/12/2021
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, ישר, סבלני, נחמד וגם המחיר היה אמין ביותר. ממליצה בחום!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונן תעיז, קיסריה.
משוב: 02/09/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח.
חוות דעת:
הוא קודם כל הוא בנאדם בסדר גמור, שירותי, ניסה לעזור ולדעתי פתר את הבעיה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 703 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לתחום האינסטלציה הגיע קובי אחרי שירות ארוך בקבע – הוא הצטרף תחילה לעסק של בן דודו ואחרי שלמד את העבודה פרס כנפיים לדרך עצמאית.
קובי מספר, ואולי זה נשמע נדוש, אבל הכי הוא אוהב בעבודה זה לעבוד עם אנשים ולתת להם שירות. הוא מעיד כי בתחום האינסטלציה זה מאוד מספק: "לקוח מתקשר אלי בשיא הלחץ, אני מגיע, מתקן ורואה איך ללקוח יורדת אבן מהלב כשהוא רואה שהכול הסתדר".
בשעות הפנאי שלו קובי אוהב לשחק כדורגל: "אני בתפקיד שוער באופן קבוע, כשהיה יותר זמן הייתי משחק בליגה א' וב', והיום כשיש פחות זמן אני חלק מליגה למקומות עבודה". כנראה שאם קובי לא היה בתחום האינסטלציה הוא היה ממשיך להיות שוער מקצועי ☺
סיפור מלקוח שזכור לקובי במיוחד היה כשהגיע לאחרונה ללקוח שהייתה לו סתימה. "בזמן שאני מתחיל לעבוד הלקוח מספר לי כדרך אגב שנעלם לו התוכי לפני כשבוע...לא ממש התייחסתי לזה עד שהוצאתי מהצנרת ערמה של נוצות ירוקות"...לפחות הלקוח זכה לפרידה ראויה.
את ההכשרה שלו בתחום קיבל מבן הדוד שלו, אחרי שעבד איתו בעסקי האינסטלציה במשך שנתיים.
תחומי התמחות:
:: פתיחת סתימות
:: החלפות צנרת
:: הרכבה של כלים סניטרים
:: צילום המצלמה תרמית
:: הרכבת דודי שמש
:: תיקון דודי שמש
*על כל עבודה קיימת מסגרת אחריות פרט לסתימות.
שאלות ותשובות עם קובי
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.