אורן נאלץ להגיע אלי 3 פעמים כי פעמיים הברז שרכשתי לא התאים (רק הברז השלישי התאים, בגלל מיקום הברז ביחס לכיור). עבודה שהייתה אמורה לקחת חצי שעה לקחה בערך שש שעות. למרות כל זאת אורן המשיך במקצועיות סבלנות ואדיבות רבה ולבסוף גבה מחיר הגון ונמוך מן המצופה במקרה כזה. ממליץ עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל כ. הרצליה.
משוב: 22/08/2021
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון נזילה בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
היה ממש מדהים! עלה על הבעיה בטלפון, הסביר בסבלנות שלב אחר שלב איך לפרק את המנגנון ולהחליף את הגומייה (לא טריוויאלי בניאגרה סמויה). לאחר החלפת הגומייה נפתרה הבעיה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
ליאור ש. רמת השרון.
משוב: 01/08/2021
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור ביוב של הבניין.
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי דורון, רמת השרון.
משוב: 22/02/2021
תיאור השירות:
פתיחת סתימה כתוצאה מהצפה במרתף.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מעולה, הם באו צוות, ניקו הכל ועלו על הבעיה למרות שהייתה חמקמקה ולקחו מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל אלון, הרצליה.
אשרור: 07/12/2020
משוב: 08/10/2020
תיאור השירות:
החלפת גומייה במנגנון פנימי של ניאגרה ואיטום בחיבורים.
חוות דעת:
השירות היה ממש מעולה. הוא הגיע יום אחרי שהתקשרתי אליו, תקתק את העבודה והיה מקצועי מאוד ונקי מאוד. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעל קרסיק, רמת השרון.
אשרור: 16/11/2020
משוב: 18/08/2020
תיאור השירות:
החלפת מנגנון בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין מכל הבחינות, מאוד זמין, מקצועי ובאמת הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ברנארד דנינו, הרצליה.
משוב: 28/10/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז והחלפת מנגנון באסליה סמויה.
חוות דעת:
היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הדר ס. הרצליה.
משוב: 07/10/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשרותים.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע מעכשיו לעכשיו, הסביר את הבעיה ותיקן.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יצחק סיון, רמת השרון.
משוב: 16/09/2020
תיאור השירות:
הכנת אינסטלציה להתקנת מדיח כלים.
חוות דעת:
הוא היה ממש מצוין, הוא הגיע בזמן ובמהירות, המחיר היה הוגן, עשה עבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עומר אליהו, הרצליה.
משוב: 22/08/2020
תיאור השירות:
המרה של נקודת מים, הכנה למדיח ותמי 4 וחיבור סיפון.
חוות דעת:
התקשרתי לאורן לשאול לגבי העבודה, וכבר באותו יום הוא הגיע בשביל לראות ולתת הצעת מחיר. הצעת המחיר היתה דומה למחירים אחרים ששמעתי עליהם. רציתי שיגיע ביום שישי לעשות את העבודה כי בדיוק באותו יום היתה לי הרכבה של מטבח ורציתי לא להתקע כל הסופ"ש בלי מים במטבח. הוא אמר שהוא לא עובד בשישי אבל ישמח לשלוח את אחד העובדים שלו שאני יכול לסמוך עליהם. הגיע בשישי אחד העובדים שלו, היה אחלה לגמרי וסיים את העבודה יחסית במהירות והיה נחמד מאוד. בערב שמתי לב שיש שתי נזילות, דיברתי עם אורן והוא שלח את העובד שלו למחרת שתיקן את הנזילות וכמובן התנצל על הבעיה. אין לי בעיה שטעויות קורות, זה קורה ואין מה לעשות, העיקר שתיקן אותן כמו שצריך ובזריזות. מה שגם הסיפון, שבו היו הנזילות היה של איקאה אז מלחתחילה אולי האיכות נמוכה ויש יותר סיכוי לתקלות. סה"כ מומלץ.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2014 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אורן הוא דור שני לאינסטלטורים. מגיל קטן הוא נצמד לאבא שלו, שעוסק בתחום כבר 45 שנה וממנו קיבל את האהבה לתחום. הוא עבד איתו 8 שנים, עד שהחליט לפתוח עסק בעצמו.
הוא נשוי ומגדל באושר שלושה ילדים, שאולי יהיו המשך לדור האינסטלציה .
"אני אוהב את תחושת הסיפוק מההצלחה", אומר אורן, "נהנה ממציאת פתרונות. זה תחום שמשתנה מיום ליום. גם אחרי 22 שנה עדיין לומדים משהו חדש כל הזמן. אני קם בבוקר לעבודה עם חיוך".
כשהוא לא בעבודה, תוכלו למצוא אותו עושה כושר, רוכב על אופניים והולך להשתלמויות.
בעתיד הוא רואה את עצמו ממשיך באותו מקום, "אין לי כוונות להתרחב אלא להיות אינסטלטור בוטיק ולתת יחס אישי לאנשים. התחלתי בתור אינסטלטור קטן ואני לא מתכוון לגדול. אני אוהב את מה שאני עושה והקשר עם הלקוחות חשוב לי".
אורן הוא אינסטלאטור והבעלים של חברתו, המתמחה בעבודות אינסטלציה.
אורן התחיל את דרכו כבר בגיל 16, והתמחה באינסטלציה במרכז לימוד טכנולוגי (מלט"ב). מאז הוא מתחזק בגאווה גופים ומוסדות ממשלתיים גדולים, מספרות מוכרות, רשתות נרחבות ואפילו את הלונה פארק!
אורן מעיד על עצמו שהוא יוצר קשר מיוחד עם הלקוחות. "אצלי כל לקוח מקבל שירות כאילו זה הבית שלי. אני נותן לבנאדם תחושה של שקט, ואם הבעיה חוזרת אני קודם כל הולך ללקוח שכבר שילם ולא מחפש מהר כסף חדש. אני רוצה לשמור על הלקוחות שלי ועל השם שלי".
העובדים של אורן, הוא מספר, מקצועיים ואיכותיים. "אני בוחר אותם בפינצטה. אלו אנשים אמינים, איכותיים וכל הלקוחות אוהבים אותם".
תחומי ההתמחות:
:: עבודות אינסטלציה
:: הקמת תשתיות של מערכות מים
:: הקמת קווי ביוב ראשי
:: הקמת תשתיות לבתים פרטיים
בחברתו של אורןמתמחים בכל סוגי עבודות האינסטלציה. על תיקונים תקבלו אחריות של מינימום שנה ועל החלפת צנרת תקבלו חמש שנות אחריות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.