שירות מהיר, אדיב והמחיר חצי ממה שדרש אינסטלטור אחר.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אור פ. רמת גן.
אשרור: 01/03/2017
משוב: 26/12/2016
תיאור השירות:
תיקון סתימה בביוב מרכזי של בית פרטי.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! הוא נעים הליכות, זריז ומקצועי. טיפל בבעיה בזמן קצר ולקח מחיר הוגן. הוא עשה רושם כללי מצוין, ללא ספק אמליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מרינה ל. רמת גן.
משוב: 10/11/2016
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה סבלני, נחמד, מאוד זמין וחזר שלוש פעמים לתקן זילות. הוא עשה עבודה בסדר גמור, כמו שצריך. היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלי דנון, רמת גן.
אשרור: 22/03/2016
משוב: 23/11/2014
תיאור השירות:
חיבור צנרת בכיור לניקוז.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, טוב, מהיר ולא יקר, מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי גבאי, נתניה.
אשרור: 29/09/2024
משוב: 31/07/2024
תיאור השירות:
החלפת מצוף בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלום מלמד, נתניה.
אשרור: 26/08/2024
משוב: 04/06/2024
חוות דעת:
הכל היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ארז ג. נתניה.
אשרור: 26/07/2024
משוב: 27/05/2024
תיאור השירות:
חיזוק קרשי אסלה ותיקון נזילות ב2 שירותים שכלל החלפת קטע בצינור ראשי בשירותים והחלפת ניאגרה באסלה נוספת.
חוות דעת:
אחלה שירות!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
דור פוסטי, נתניה.
משוב: 28/05/2024
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח.
חוות דעת:
הוא היה מעולה!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
ליאת טביב, נתניה.
משוב: 27/05/2024
תיאור השירות:
אספקה והחלפת מצוף בניאגרה גלויה.
חוות דעת:
בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרון חמו, נתניה.
משוב: 27/05/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה תלויה כולל החלפת מצוף בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
היה אחלה! הוא היה מצוין, אין לי מילים לתאר ואני ממליץ עליו. הוא מקצוען והמחיר היה בעיניי הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 342 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שניר מספר שהגיע לתחום האינסטלציה בעקבות שירותו הצבאי בחיל חימוש, שם שימש כטכנאי מיכלי מים. מתברר, שאצל שניר התפוח לא נפל רחוק מהעץ, וגם אחיו נמצא בתחום האינסטלציה "אחרי השירות הצבאי התחלתי לעבוד כ-10 שנים אצל אחי, אחרי שרכשתי מספיק כלים החלטתי לצאת לדרך עצמאית"
אם תשאלו אותו, הוא יעיד שהוא פשוט אוהב הכול במקצוע שלו "אני אוהב להכיר אנשים חדשים ובעיקר לעזור ללקוחות שלי". הוא מספר על מקרה שזכור לו במיוחד במסגרת עבודתו "היה לי לקוח שהגיע אליי דרך ממידרג שהמליץ לו עליי. הוא היה בצרה בגלל נזילה שהייתה לו בדירה שהמקור שלה לא היה ברור. אחרי שחברות הביטוח זרקו אותו אחת לשנייה, הצלחתי לאתר את מקור הנזילה, ועכשיו הוא התפנה לטפל בה"
כששניר לא נמצא בעבודה, הוא מספר שאין לו יותר מדי פנאי לתחביבים הודות לכישרון המיוחד של בתו "יש לי ילדה שחיינית מקצועית שמתחרה באליפות ישראל, אז יוצא שאני נמצא איתה בוינגייט כמה שעות ביום, לוקח ומחזיר אותה בכל פעם". אבל אם תשאלו אותו, הוא ממש לא מתלונן על זה "היא מסבה לי הרבה גאווה"
בעתיד, הוא מספר שהוא שואף להמשיך להתפתח בתחומו "ולהגיע למצב שיש לי מעגל לקוחות יציב וקבוע"
שניר עוסק בתחום האינסטלציה, על כך הוא מספר: "חשוב לי לתת שירות אמין ואיכותי" מספר שניר.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.