היה ממש אחלה, מצוין! מושלם. הגיע בשעה שקבענו, ועשה הכל כדי לחסוך לי כסף. מדהים. שישי בבוקר שיא העומס, התקשרתי ל 2 המומלצים הראשונים במידרג. 1 אמר 350 ביקור 550 אם צריך להחליף משאבה. אמנון אמר 250 ביקור או 350 עם משאבה. כמובן שהזמנתי את אמנון, בדק את הפילטר (שחשבתי שניקיתי) והוא מצא חוט של אטיקט שהיה מסובך שם. עשה הכל כדי לא להחליף משאבה ולחסוך לי, משך וסיבב כמה דקות טובות ( חוט עקשן ) בסוף החוט יצא. הוא הפעיל שוב כדי לראות שהיא מנקזת וסוחטת. בקיצור טיפול מושלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גילעד מנדל, חולון.
אשרור: 17/01/2022
משוב: 18/10/2021
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה Electrolux.
חוות דעת:
אמנון שירותי ואדיב, עוד בטלפון אבחן את התקלה, נקבע שיגיע ב 8 בבוקר ואמנון הגיע 20 דקות לפני. ניגש למייבש וטיפל בהחלפת רצועה במיומנות ומקצוענות. תוך חצי שעה סיים וגבה מחיר הוגן לכל הדעות. השירות של אמנון מומלץ בחום רב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גולן ת. בת ים.
אשרור: 07/12/2021
משוב: 08/10/2021
תיאור השירות:
החלפת ברז אלקטרוני של מכונת כביסה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אינסה זאיקה, בת ים.
אשרור: 06/07/2021
משוב: 07/05/2021
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במכונת כביסה מחברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
היה זמין ומהיר מאוד, התיקון שעשה היה מעולה, מקצועי וגבה מחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ירון ד. חולון.
משוב: 19/11/2020
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש! זיהה מיד את התקלה, טיפל במקצועיות וגבה סכום סביר בהחלט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי בן עזרא, חולון.
משוב: 12/08/2020
תיאור השירות:
תיקון מייבש הכביסה שהתקלקל, והחלפת רצועה שנקרעה.
חוות דעת:
גבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלכס פ. חולון.
משוב: 31/07/2017
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1877 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אמנון נשוי, אב לבת אחת וסב לשלושה נכדים קטנטנים.
לתחום התיקון של מוצרי החשמל אמנון הגיע אחרי שחבר המליץ לו לעבוד בזה. הוא הגיע, התאהב, ומאז הוא בתחום. הוא התקדם והפך לטכנאי בכיר, ואחרי שהחברה נסגרה הוא הבין שהגיע הזמן שלו להיות עצמאי ופתח את העסק שלו.
כשאמנון לא מתקן תוכלו למצוא אותו בדיג עם הנכדים, ואל תתנו לעובדה שהוא סבא להטעות אתכם – בשעות הפנאי שלו תוכלו אפילו למצוא אותו צונח עם מצנחי רחיפה.
אמנון מספר שהוא נהנה מהחיכוך עם האנשים, נהנה מהפידבק על רמת השירות, מההמלצות והמילים החמות.
"יום אחד מישהו אמר לי לקרוא את המקומון כי יש עליי כתבה. כשמצאתי את העיתון ראיתי עיתונאית שכתבה עליי המלצה ושיבחה את השירות שנתתי לה. זו הייתה לקוחה שתיקנתי לה את המכונת כביסה, אחרי שחברה אחרת נתנה לה הצעת מחיר גבוהה מאוד ואמרה לה שהיא תצטרך גם לבצע הובלה. לא ידעתי שהיא עיתונאית. מאוד ריגש אותי לקרוא את זה. זה מסוג הדברים שאם אתה משקיע ונותן אתה מקבל בחזרה".
אמנון הוא טכנאי מוצרי חשמל כבר 38 שנה והבעלים הגאה של העסק שלו.
אמנון מעיד על עצמו שהוא דייקן, אמין וישר. מבחינתו המקצוע שלו זה בראש ובראשונה שירות הציבור ולכן הוא משתדל לתת מאה אחוז לכל אחד.
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקוני מייבשים
:: תיקוני מדיחים
אמנון אוהב את המקצוע ונהנה ללמוד דברים חדשים כל הזמן. "אני ועושה את המקצוע באהבה והתוצאות בהתאם", אומר אמנון, "המוטו שלי זה לשרת את הלקוח ולא את עצמי, וככה זה נראה- גם מבחינת המחיר וגם מבחינת השירות. אני רואה את הלקוח, ומה שהוא צריך לקבל זה מה שהוא יקבל"
בעסק של אמנון מספקים תיקונים למכשירי חשמל, ועל התיקון תקבלו אחריות בין שלושה חודשים לשנה, תלוי בסוג העבודה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.