התקנת ברז והחלפת צנרת מים קרים וחמים בעקבות פיצוץ בצינור.
חוות דעת:
הוא מהמם. היה מאוד נחמד, אדיב ומקצועי. הוא נתן מענה, אמר לי שהוא לא יכל להגיע באותו הזמן אבל ייעץ לי מה לעשות בטלפון, הוא הבין שזה דחוף ויום למחרת הוא הגיע. הוא בא וסידר את התקלה ואפילו הביא את החלקים מעצמו. בעיניי גם המחיר שנתן סוף הדרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גלית ג. קרית טבעון.
משוב: 31/01/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
תיקן את הקיים ללא צורך בהחלפת המתקן כולו, אמר "חבל על הכסף אין צורך לקנות חדש" - כל הכבוד לו! מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אוטוה חרותי, קרית טבעון.
משוב: 11/02/2022
תיאור השירות:
פתיחת סתימות.
חוות דעת:
הייתי מרוצה
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
שרי ו. קרית טבעון.
משוב: 16/08/2021
תיאור השירות:
החלפה של צינור ראשי.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אברי פרידמן, קרית טבעון.
אשרור: 28/11/2019
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
הדבקת אסלה, החלפת אסלה אחרת, תיקון חור בקיר, וביטון בור ביוב.
חוות דעת:
היה מצוין! בא בזמן, עשה עבודה מקצועית, הגיע שנית להשלמת עבודה וביצוע תיקון קטן (אחרי שכבר שולם הכול בפעם הראשונה).
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניב כשר, קרית טבעון.
אשרור: 27/10/2019
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
טיפול בזרם מים מאוד חלש בברז מטבח, תיקון נזילה בברז נוסף.
חוות דעת:
היה על הכיפאק. הוא סידר את הבעיה ממש מהר, היה מאוד שירותי ומאוד מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איל רטר, קרית טבעון.
משוב: 21/07/2019
תיאור השירות:
החלפת שני קווי מים וצנרת ישנה.
חוות דעת:
הוא פשוט אגדה! הסביר כל דבר, המחיר היה סביר והוגן לדעתי, השירות מעולה והוא התקשר לאחר מכן לראות שהכל בסדר. עבודה מצוינת!
אני לא יכול אפילו לתאר במילים איזה אדם מקצועי, נחמד, הגון, דייקן, זריז וישר הוא! הייתי מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מילי דרפנר, כפר חסידים א.
אשרור: 15/05/2018
משוב: 19/01/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בתוך ברז.
חוות דעת:
השירות היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1917 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
נפתלי מספר כי מאז ומתמיד נמשך לתחום האינסטלציה. הוא התחיל דרכו בכלל כמנהל ייצור, אבל אז הבין שהוא רוצה להיות עצמאי ולעבוד כאינסטלטור – ופתח עסק משלו, שקיים כבר מעל 30 שנה.
"אני מאוד אוהב את העבודה ולא הייתי עוסק בשום מקצוע אחר", אומר נפתלי. "אני קם בבוקר ואוהב את מה שאני עושה. אני מהבודדים שנהנים ממה שהם עושים."
הוא מעיד על עצמו שהעבודה היא כבר חלק ממנו, ומהווה גם חלק מהתחביב שלו. "העבודה זה כל החיים שלי, זה התחביב שלי, אני כבר לא צעיר ועדיין עובד במרץ. אנשים מתפלאים שאני בכושר כזה. כל עבודה וכל לקוח שאני פוגש מעניינים אותי."
ולגבי השאיפות לעתיד? "להמשיך לעבוד עוד הרבה שנים, עד שכבר לא אוכל."
נפתלי עוסק בתחום האינסטלציה ומנהל כבר למעלה מ-30 שנה את העסק שלו.
"לפני כן עסקתי בכל מיני תחומים שונים – ייצור, שיפוצים, עבודות צבע וטיח, אבל בסוף הבנתי שאני הכי אוהב את האינסטלציה- ונשארתי שם."
תחומי ההתמחות:
:: פתיחת סתימות
:: תיקון נזילות
:: החלפת צנרת
:: תיקון פיצוץ בצנרת
:: תיקון או החלפת ברזים
:: תיקון ניאגרות סמויות וגלויות
:: החלפת אסלות וכיורים
:: תיקון מקלחונים
נפתלי מבצע את כל עבודות האינסטלציה, ומעניק אחריות על כל עבודה, שמשתנה בהתאם לסוג העבודה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.