איש נעים מאוד, מסביר מה עשה. נתן עצות כדי לחסוך לנו כסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי שיף, קרית ביאליק.
אשרור: 23/04/2023
משוב: 22/03/2022
חוות דעת:
היה מצוין. היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גל נחמני, קרית אתא.
משוב: 31/03/2023
תיאור השירות:
התקנת סיפון בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה מעולה, אני מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרדי ד. קרית אתא.
משוב: 28/03/2023
תיאור השירות:
הרכבה דוש ונקודת מים.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זהר לנשנו, קרית מוצקין.
משוב: 10/03/2023
תיאור השירות:
תיקון צנרת דוד על גג.
חוות דעת:
התקשרתי והיה מאוד אדיב ונעים בטלפון. הגיע, זיהה את התקלה ולקח סכום סביר לדעתי. נתן שירות בתקשורת מרחוק כי לא הייתי בדירה, צילם לי את הבעיה, הסביר מה עושה והיה מאוד נעים.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
שלומי כהן, קרית אתא.
אשרור: 09/03/2023
משוב: 08/01/2023
תיאור השירות:
חיזוק זרם מים בברז של מקלחת בחדר אמבטיה שכלל פירוק וניקוי אינטרפוץ.
חוות דעת:
נפתלי היה בסדר גמור! מקצועי, אדיב, הגיע בזמן ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתן בוטורסקי, קרית ים.
משוב: 09/03/2023
תיאור השירות:
החלפת שני צינורות מים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה ואני הייתי מרוצה ממנו מכל הבחינות. הוא מאוד נחמד והשאיר אחריו את המקום נקי ומסודר בשונה מהרבה בעלי מקצוע אחרים שאני מכיר. מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיקי מלץ, קרית מוצקין.
אשרור: 03/03/2023
משוב: 02/01/2023
תיאור השירות:
החלפת ברז במקלחון.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זהבית ברזילי, קרית ביאליק.
משוב: 26/02/2023
תיאור השירות:
טיפול בנזילה בחיבור של הצינור לאסלה בשירותים.
חוות דעת:
לאחר שסיימנו לשלם התגלתה שוב נזילה קטנה באותו הצינור שהוחלף, למרות פנייתנו כבר לא היה מענה ואחריות על העבודה ועל כך אנחנו יכולים רק להצטער.
הוא הגיע בזמן והתמקד רק בעבודה, עשה את המיטב כדי לעשות אותה כמו שצריך. ווידא איתי הכל ביחד והיה ממש חביב ונעים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1917 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
נפתלי מספר כי מאז ומתמיד נמשך לתחום האינסטלציה. הוא התחיל דרכו בכלל כמנהל ייצור, אבל אז הבין שהוא רוצה להיות עצמאי ולעבוד כאינסטלטור – ופתח עסק משלו, שקיים כבר מעל 30 שנה.
"אני מאוד אוהב את העבודה ולא הייתי עוסק בשום מקצוע אחר", אומר נפתלי. "אני קם בבוקר ואוהב את מה שאני עושה. אני מהבודדים שנהנים ממה שהם עושים."
הוא מעיד על עצמו שהעבודה היא כבר חלק ממנו, ומהווה גם חלק מהתחביב שלו. "העבודה זה כל החיים שלי, זה התחביב שלי, אני כבר לא צעיר ועדיין עובד במרץ. אנשים מתפלאים שאני בכושר כזה. כל עבודה וכל לקוח שאני פוגש מעניינים אותי."
ולגבי השאיפות לעתיד? "להמשיך לעבוד עוד הרבה שנים, עד שכבר לא אוכל."
נפתלי עוסק בתחום האינסטלציה ומנהל כבר למעלה מ-30 שנה את העסק שלו.
"לפני כן עסקתי בכל מיני תחומים שונים – ייצור, שיפוצים, עבודות צבע וטיח, אבל בסוף הבנתי שאני הכי אוהב את האינסטלציה- ונשארתי שם."
תחומי ההתמחות:
:: פתיחת סתימות
:: תיקון נזילות
:: החלפת צנרת
:: תיקון פיצוץ בצנרת
:: תיקון או החלפת ברזים
:: תיקון ניאגרות סמויות וגלויות
:: החלפת אסלות וכיורים
:: תיקון מקלחונים
נפתלי מבצע את כל עבודות האינסטלציה, ומעניק אחריות על כל עבודה, שמשתנה בהתאם לסוג העבודה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.