חנן המליץ לי להחליף מדיח ונתן שירות מעולה! הוא היה אמין, הוגן ואמר לי בדיוק מה עדיף לעשות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
יוסף רוזנברג, תל אביב.
אשרור: 02/07/2023
משוב: 01/05/2023
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה מחברת SIMENS עם תקלת שאיבה.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, היה נחמד, תיקן את הבעיה והסביר לי מה לעשות הלאה כדי לדאוג שהבעיה לא תחזור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לוקס סיטרי, תל אביב.
אשרור: 13/02/2022
משוב: 14/12/2021
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה של חברת אלקטרולוקס שכלל החלפת רצועה קרועה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. העבודה הייתה מצוינת, המחיר היה הוגן והשירות אדיב מאוד, היינו מרוצים ממנו ואנחנו ממליצים עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהושע ה. תל אביב.
משוב: 16/01/2022
תיאור השירות:
החלפת רצועה למייבש כביסה של חברת סימנס.
חוות דעת:
הכל היה מעולה! חנן אדם ממש טוב ונתן יחס מעולה. הוא תיקן את הבעיה כמו שצריך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דנה דיין, תל אביב.
משוב: 13/01/2022
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תפעול מכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא עזר לי טלפונית וזה היה שניה לפני שבת, הצליח לפתור לי את הבעיה באותו רגע :)
איכות
10
יחס
10
10
כללי
איילת מזרחי שן, יפו.
משוב: 25/10/2021
תיאור השירות:
תיקון מייבש כביסה.
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז! מקצועי, יסודי, הגון ודייק בזמן הגעה. ממליצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מוריאל א. תל אביב.
משוב: 12/09/2021
תיאור השירות:
בדיקת תנור אפייה של חברת סאוטר.
חוות דעת:
הוא אדם מאוד נחמד ושירותי. אמר לנו מראש שהתיקון יעלה כמו קניית תנור חדש ונתן לנו שמות של סוכנים אחרים שאפשר לקנות מהם תנורים טובים. הוא היה מאוד זמין ואמין, הגיע מהר ואנחנו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יונה פלד, תל אביב.
אשרור: 16/08/2021
משוב: 17/06/2021
תיאור השירות:
תיקון תנור אפיה.
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריה ב. תל אביב.
משוב: 31/08/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי החלפת חלק במכונת כביסה.
חוות דעת:
תותח על! הדריך אותי צעד צעד מה לעשות ואיך להחליף בעצמי את החלק. שירות מעל ומעבר.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2384 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
חנן הוא דור שני בתחום תיקון מוצרי החשמל – אבא שלו התחיל והוא למד את העבודה ממנו והתאהב.
הוא נשוי, וכשהוא לא מתקן מוצרי חשמל תוכלו למצוא אותו עוסק באהבה השנייה שלו – ריצות למרחקים ארוכים. הוא מוסמך כמאמן ריצות ארוכות מטעם וינגייט, והחלום שלו זה לפתוח קבוצת אימון לילדים כשיצא לפנסיה.
הוא מספר על לקוחות שזכורים לו במיוחד. "הייתי במאה שערים אצל זוג שבדיוק התחתן, הם הזמינו אותי לתקן להם מכונת כביסה שלא מוציאה מים ולא סוחטת. הגעתי ופתאום ראיתי שהמשאבה הרעישה בצורה נוראית. פתחתי אותה ומצאתי שרשרת זהב. הלכתי לאישה ושאלתי אותה אם משהו אבד לה, היא לא הבינה מה אני רוצה, וכשהראיתי לה את השרשרת היא התחילה לבכות. מסתבר שזו היתה מתנת החתונה שלה והיא אבדה לה, הם חיפשו את זה המון זמן. הם הודו לי מאוד."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? "השאיפה שלי היא בע"ה שתהיה הרבה עבודה, שאשאר במקום הראשון ושיהיו לי מלא חוות דעת טובות".
חנן עוסק כבר מאז שנת 2000 בתיקון מוצרי חשמל ביתיים, ומנהל ביד רמה את העסק שלו.
"אני מאוד פדנט בעבודה שלי", הוא מספר. "חשוב לי שהלקוח יוצא מרוצה ואם יש תקלה חוזרת זה ממש יכול לבאס אותי. זה לא קורה הרבה אבל כשכן, זה מציק לי שלקחתי תשלום והתקלה לא נפתרה. אני כמובן תמיד חוזר לתקן".
כששואלים אותו מה אוהב בעבודה, הוא ישר עונה – "הלקוחות". הוא מעיד על עצמו שהוא נהנה לפגוש אנשים חדשים כל הזמן, לפתור להם את התקלות ולהוציא אותם מרוצים.
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון מייבשי כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
"למרות שאני כבר הרבה שנים בתחום, אני כל הזמן מגלה דברים חדשים, תקלות חדשות, מכונות חדשות, ואני אוהב את זה. תמיד יש מה ללמוד, פעם כל המכשירים היו מכניים והיום הכל אלקטרוני ומתופעל על ידי קוד מחדש, זה מאתגר ומעניין כל הזמן."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.