הכרטיס של הצג האלקטרוני התקלקל. חנן עקף את הצג כך שהתנור יכול להמשיך לעבוד ללא החיווי הרגיל. היה גמיש עם הזמן והגיע בדיוק בחלון שהתאפשר לי. היה נעים, נחמד, מקצועי ופתר את הבעיה בקלות. אחר כך נתן עצות בנוגע למכונת הכביסה, למרות שבכלל תיקן את תנור האפייה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תהילה ., שוהם.
משוב: 20/10/2017
תיאור השירות:
החלפת משאבה במכונת כביסה מחברת קריסטל.
חוות דעת:
חנן היה בסדר גמור, בא בזמן, הסביר ותיקן באופן מקצועי. המחיר היה מעט יקר ממה שהיה צפוי, אבל הוא ציין מראש שיתכן ויהיה גבוה יותר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דורית יהושע, חדיד.
אשרור: 10/10/2017
משוב: 10/08/2017
תיאור השירות:
החלפת קפיץ בדלת של מכונת כביסה.
חוות דעת:
שירות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד קראוס, ירושלים.
משוב: 25/09/2024
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בשחרור נעילת תנור מחברת בוש.
חוות דעת:
הוא ממש עזר לי.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
יפתח טייכר, ירושלים.
אשרור: 22/09/2024
משוב: 27/06/2024
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה מחברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
הוא הגיע כדי לבדוק אם המכונת כביסה מקצרת, ובסוף לא מצא את התקלה מכיוון שזה לא היה במכונת כביסה. הוא היה מקצועי ואנחנו ממש מרוצים.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלמה ג. ירושלים.
משוב: 20/09/2024
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט ותיקון תא תחתון בתנור אפייה.
חוות דעת:
היינו לא כ"כ מרוצים, הוא לקח גם מחיר עבור הביקור וגם מחיר על התיקון אבל אמר לנו מראש ובתנור יש שני תאים והוא בדק רק את אחד מהם ואת השני אמר שנזמין אותו שוב והוא יגיע. חוץ מזה הכל היה מושלם.
איכות
10
מחיר
1
זמנים
10
יחס
10
2
כללי
אורית שמחוביץ, ירושלים.
משוב: 18/09/2024
תיאור השירות:
החלפת כרטיס של התנור.
חוות דעת:
היה ממש סבבה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא נבו, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 18/09/2024
משוב: 13/03/2024
תיאור השירות:
טיפול בחלק שנתקע בין התוף למכונה.
חוות דעת:
היה מצוין! ממש על הכיפאק! חנן פתח את המכונה, הוציא את החלק, שימן את החלקים הרלוונטיים ולקח מחיר הוגן לחלוטין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתמר מדווד, ירושלים.
משוב: 16/09/2024
תיאור השירות:
תיקון משאבה במכונת כביסה מחברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה אחלה וממש טוב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אליס דיאס, ירושלים.
אשרור: 15/09/2024
משוב: 11/06/2024
תיאור השירות:
החלפת רצועה במייבש כביסה של חברת דלונגי.
חוות דעת:
חנן היה מקצוען ואני הייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2367 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
חנן הוא דור שני בתחום תיקון מוצרי החשמל – אבא שלו התחיל והוא למד את העבודה ממנו והתאהב.
הוא נשוי, וכשהוא לא מתקן מוצרי חשמל תוכלו למצוא אותו עוסק באהבה השנייה שלו – ריצות למרחקים ארוכים. הוא מוסמך כמאמן ריצות ארוכות מטעם וינגייט, והחלום שלו זה לפתוח קבוצת אימון לילדים כשיצא לפנסיה.
הוא מספר על לקוחות שזכורים לו במיוחד. "הייתי במאה שערים אצל זוג שבדיוק התחתן, הם הזמינו אותי לתקן להם מכונת כביסה שלא מוציאה מים ולא סוחטת. הגעתי ופתאום ראיתי שהמשאבה הרעישה בצורה נוראית. פתחתי אותה ומצאתי שרשרת זהב. הלכתי לאישה ושאלתי אותה אם משהו אבד לה, היא לא הבינה מה אני רוצה, וכשהראיתי לה את השרשרת היא התחילה לבכות. מסתבר שזו היתה מתנת החתונה שלה והיא אבדה לה, הם חיפשו את זה המון זמן. הם הודו לי מאוד."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? "השאיפה שלי היא בע"ה שתהיה הרבה עבודה, שאשאר במקום הראשון ושיהיו לי מלא חוות דעת טובות".
חנן עוסק כבר מאז שנת 2000 בתיקון מוצרי חשמל ביתיים, ומנהל ביד רמה את העסק שלו.
"אני מאוד פדנט בעבודה שלי", הוא מספר. "חשוב לי שהלקוח יוצא מרוצה ואם יש תקלה חוזרת זה ממש יכול לבאס אותי. זה לא קורה הרבה אבל כשכן, זה מציק לי שלקחתי תשלום והתקלה לא נפתרה. אני כמובן תמיד חוזר לתקן".
כששואלים אותו מה אוהב בעבודה, הוא ישר עונה – "הלקוחות". הוא מעיד על עצמו שהוא נהנה לפגוש אנשים חדשים כל הזמן, לפתור להם את התקלות ולהוציא אותם מרוצים.
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון מייבשי כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
"למרות שאני כבר הרבה שנים בתחום, אני כל הזמן מגלה דברים חדשים, תקלות חדשות, מכונות חדשות, ואני אוהב את זה. תמיד יש מה ללמוד, פעם כל המכשירים היו מכניים והיום הכל אלקטרוני ומתופעל על ידי קוד מחדש, זה מאתגר ומעניין כל הזמן."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.