הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש! טיפול חירום, היו זמינים, קשובים, הכי נחמדים ומקצועיים שיש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד גולדשטיין, רחובות.
אשרור: 18/10/2024
משוב: 30/09/2023
תיאור השירות:
טיפול SOS להתקנת כתר שנפל.
חוות דעת:
היה מצוין! מענה מידי לקריאתנו, עמידה בזמן התור שנקבע, מסביר בצורה ברורה ואמין מאד, טיפול מקצועי, ומחיר הוגן. 10 לאורך כל הטיפול.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יאיר טירם, רחובות.
משוב: 15/10/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יונתן ז. רחובות.
משוב: 26/09/2024
תיאור השירות:
טיפול סתימה.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! שירות מקצועי ויחס טוב ואדיב!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלומי לוי, יבנה.
אשרור: 19/09/2024
משוב: 13/08/2023
תיאור השירות:
סתימה.
חוות דעת:
השירות היה מעולה! אחרי אבחון הוחלט לבצע טיפול שורש, לאחר מכן הוסכם שנקבל החלטה תוך כדי הטיפול. לבסוף הטיפול נגמר רק בסתימה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לילי סרוסי, רחובות.
משוב: 12/09/2024
תיאור השירות:
ניקוי אבנית.
חוות דעת:
הייתי אצל נתנאל, אני מרוצה מאוד, השירות היה ממש טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילן כרמלי, רחובות.
משוב: 25/08/2024
תיאור השירות:
חוות דעת:
היה פשוט מעולה! רופא סבלני, עדין מאד ויסודי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חנה הררי, יבנה.
אשרור: 19/07/2024
משוב: 25/07/2023
תיאור השירות:
עקירת שן.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי תדהר, רחובות.
משוב: 19/03/2024
תיאור השירות:
בדיקת שיניים וניקוי אבנית.
חוות דעת:
נתנאל היה נורא הוגן. הוא עשה לי צילום ואמר שיש שם סתימות ישנות שעדיף לא לגעת בהן כי הן עלולות להפוך את הטיפול למאוד מורכב. העריך שהכאב הוא תוצאה של לחץ נקודתי שיעבור עם הזמן, והוא אכן צדק: זה עבר בלי צורך בטיפול גדול יותר. היה אחלה, מחיר ממש סביר בעיניי ושירות מקצועי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל משיח, רחובות.
משוב: 07/06/2023
תיאור השירות:
טיפול שיניים הכולל ניקוי אבנית.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 40 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשרופא שיניים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולי שיניים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
אודות
שאלות ותשובות עם ד"ר נתנאל
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.