הוא היה ממש אחלה! עבד בצורה מקצועית מאוד. איתר נזילה והחליף סיפון בכיור במקלחת. ממליצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
דוד דרמון, פתח תקווה.
משוב: 30/01/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה מונובלוק.
חוות דעת:
היה בסדר גמור והגיע בזמן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
נתנאל מילר, פתח תקווה.
אשרור: 26/01/2025
משוב: 27/10/2024
תיאור השירות:
תיקון בעיה בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור ואני מרוצה מהשירות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
יובל פרידלר, פתח תקווה.
משוב: 20/01/2025
תיאור השירות:
בדיקת ריח רע מנקודות ניקוז בשירותים.
חוות דעת:
הכל היה טוב!!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אלון פרץ, פתח תקווה.
אשרור: 20/01/2025
משוב: 19/09/2024
תיאור השירות:
החלפת מכסה ביוב וטיפול בריח רע בצנרת.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור!!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
אמיר דקל, פתח תקווה.
אשרור: 13/01/2025
משוב: 14/11/2024
תיאור השירות:
החלפת ברז.
חוות דעת:
היה שירות טוב!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
רון קוזניצקי, פתח תקווה.
משוב: 08/01/2025
תיאור השירות:
איתור נזילה, החלפת סיפון, תיקון ברז והחלפת מגוף.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אסף היקר, רצינו להודות לך מכל הלב על העבודה המקצועית והמסורה שלך. בתוך זמן קצר הצלחת לאתר את הנזילה, להחליף את הסיפון, לתקן את הברז וגם להחליף את המגוף – כל זה עם חיוך, סבלנות ומקצועיות יוצאת דופן. הרוגע והביטחון שהשרית לאורך כל התהליך הם לא מובנים מאליהם, והיכולת שלך לפתור בעיות בצורה מהירה ויעילה מעוררת הערכה רבה. תודה על השירות האדיב, על הדיוק ועל תשומת הלב לפרטים הקטנים. אין ספק שנמליץ עליך לכל מי שיזדקק לשירות של אינסטלטור מקצועי ואמין. יישר כוח!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמית סמיונוב, פתח תקווה.
משוב: 07/01/2025
תיאור השירות:
החלפת סיפון ופתיחת סתימה בכיור.
חוות דעת:
הוא גבר על! הוא נתן אחלה מחיר ועשה אחלה של עבודה. היה מושלם והוא יצא מלך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ינון קרס, פתח תקווה.
משוב: 06/01/2025
תיאור השירות:
החלפת צינור בברז בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה סך הכל בסדר גמור. הראה לי את התקלה שנבעה מהצינור ותיקן בהתאם. הפער היחיד מבחינתי היה שבסיום התיקון הבחנתי שהברז לא נסגר היטב וכשהסבתי את תשומת הלב לזה צויין שהצינור לא סטנדרטי.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 245 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
"אני מעניק פתרונות לכל בעיות האינסטלציה באזור המרכז, שירותי אינסטלציה במרכז לשירותך 24/6 תקלות אינסטלציה כגון פיצוץ צינור, כיור ואסלה סתומים ודליפות של ברזים עלולות לקרות בכל רגע מהיום ולכן חשוב מאוד להחזיק טלפון חירום של אינסטלטור בתל אביב והסביבה שיוכל להגיע אליך במהירות, בכל יום ובכל שעה כדי לעזור לך בתקלה הספציפית שלך". ככה אסף מספר לנו. "אני מציע לך מגוון רחב של שירותי אינסטלציה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.