הוצאת חלק מהברגה שנתקעה בנקודת מים במקלחת, החלפת הצינור והרכבה של חדש.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לידיה דובר, חיפה.
משוב: 17/09/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה מצנרת ישנה כולל קדיחה בטיט.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טלי גרף, כפר סבא.
משוב: 27/04/2025
תיאור השירות:
תיקון הידית בניאגרה סמויה ושחרור מצוף.
חוות דעת:
הוא היה סבבה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אסף גינסבר, יהוד.
משוב: 27/04/2025
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מעולה! שירות אמין ומקצועי. הגיע בהתראה קצרה מאוד בשעות הערב המאוחרות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איליה קונסט, רמת גן.
אשרור: 24/04/2025
משוב: 23/02/2025
תיאור השירות:
התקנת פילטר אבנית בצנרת מים ראשית בדירה.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה ומקצועי אבל קצת יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
דורון ש. רמת גן.
משוב: 23/04/2025
תיאור השירות:
תיקון ברז אמבטיה דולף.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע בהתראה קצרה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד א. תל אביב.
משוב: 23/04/2025
תיאור השירות:
שתי פתיחות סתימה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ערן ג. גבעתיים.
אשרור: 23/04/2025
משוב: 22/01/2025
תיאור השירות:
חשד לנזילה מנקודת מים בקיר והחלפת צנרת ברז.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בועז בו, הרצליה.
משוב: 22/04/2025
תיאור השירות:
החלפת מנגנון ולחצן בניאגרה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
לא ירדו מים מהניאגרה כמו שצריך. הזמנתי את אסף שהגיע למחרת והראה לי שהבעיה במנגנון כי הוא גמור. הוא אפילו הראה לי אותו ואמר שההחלפה שלו תפתור את הבעיה, והחליף לי מנגנון חדש. אחרי שבועיים המים שוב לא ירדו טוב, קראתי לו שוב והוא עכשיו אמר שגם הלחצן לא עובד טוב. שילמתי לו עוד כסף להחלפת לחצן. עברו עוד 3 שבועות ועכשיו המים לא מפסיקים לרדת אחרי לחיצה. מה עכשיו אמר? שיש בעיה של אבנית במים ואני צריך לשים פילטר על שעון המים. איך זה הגיוני שיש לי 4 שירותים ורק להם יש בעיה של אבנית שגורמת לשירותים לא לעבוד. בסופו של דבר שילמתי למנגנון ולחצן לשירותים שלא פתרו את הבעיה בכלל, הוא לא הסכים אפילו לפצות אותי וסיים בזה שאמר לי ללכת למצוא מישהו שיתקין לי פילטר בצינור מים. הרגשתי אכזבה מאיש מקצוע כמו שמעולם לא היה לי. שכל אחד יעשה את החושבים שלו.
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
"אני מעניק פתרונות לכל בעיות האינסטלציה באזור המרכז, שירותי אינסטלציה במרכז לשירותך 24/6 תקלות אינסטלציה כגון פיצוץ צינור, כיור ואסלה סתומים ודליפות של ברזים עלולות לקרות בכל רגע מהיום ולכן חשוב מאוד להחזיק טלפון חירום של אינסטלטור בתל אביב והסביבה שיוכל להגיע אליך במהירות, בכל יום ובכל שעה כדי לעזור לך בתקלה הספציפית שלך". ככה אסף מספר לנו. "אני מציע לך מגוון רחב של שירותי אינסטלציה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.