היה מעולה! מקצועי וזריז. הגיע תוך חצי שעה ופתר לי את הבעיה ב 3 דקות עבודה, בנוסף המחיר הוגן ונוח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מטי מיכלסקי, פתח תקווה.
משוב: 25/03/2025
תיאור השירות:
ביקור ובדיקה.
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז! בסוף לא בוצע תיקון בפועל בגלל שכנראה קיימת חסימה כלשהי בצינור מים, אולם הסביר לי מה הבעיה ואיזה איש מקצוע עלי לחפש או אילו פתרונות יש ברשותי. הסביר את הכל בצורה מאוד מפורטת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צביקה ירון, פתח תקווה.
משוב: 24/03/2025
תיאור השירות:
פתיחת קו מים שמוביל מהאמבט לביוב.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה על-הכיפאק! הייתה בעיה שגרמה לירידת מפלס המים אחרי אמבטיה לילד, מה שהיה גורם להצפה בחדר האמבט.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל שביט, פתח תקווה.
משוב: 11/03/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
ממש בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
רון קוזניצקי, פתח תקווה.
אשרור: 10/03/2025
משוב: 08/01/2025
תיאור השירות:
איתור נזילה, החלפת סיפון, תיקון ברז והחלפת מגוף.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אסף היקר, רצינו להודות לך מכל הלב על העבודה המקצועית והמסורה שלך. בתוך זמן קצר הצלחת לאתר את הנזילה, להחליף את הסיפון, לתקן את הברז וגם להחליף את המגוף – כל זה עם חיוך, סבלנות ומקצועיות יוצאת דופן. הרוגע והביטחון שהשרית לאורך כל התהליך הם לא מובנים מאליהם, והיכולת שלך לפתור בעיות בצורה מהירה ויעילה מעוררת הערכה רבה. תודה על השירות האדיב, על הדיוק ועל תשומת הלב לפרטים הקטנים. אין ספק שנמליץ עליך לכל מי שיזדקק לשירות של אינסטלטור מקצועי ואמין. יישר כוח!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל טל, פתח תקווה.
משוב: 05/03/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה והחלפת ברז בכיור.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורלי דימנט, פתח תקווה.
משוב: 05/03/2025
תיאור השירות:
החלפת ברז אמבטיה ותיקון ניאגרה בשירותים עקב נזילה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרה ליפשיץ, גבעת שמואל.
אשרור: 01/03/2025
משוב: 15/12/2024
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור מטבח ובמרפסת שירות ואספקת והחלפת ברזי ניל.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הכל בסדר והוא עובד יפה. הוא הגיע פעמיים, ישר הלך לעניין ולא ברח לי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ורד גולדשטיין, פתח תקווה.
אשרור: 24/02/2025
משוב: 26/12/2024
תיאור השירות:
התקנת ברז בכיור אמבטיה והחלפת ברזי ניל.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא הגיע בזמן שהבטיח והיה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רינת לוי, גבעת שמואל.
אשרור: 23/02/2025
משוב: 24/11/2024
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה סמויה.
חוות דעת:
אסף בסדר גמור. הוא לא איחר אבל לקח לו קצת זמן לעלות על הבעיה.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 307 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
"אני מעניק פתרונות לכל בעיות האינסטלציה באזור המרכז, שירותי אינסטלציה במרכז לשירותך 24/6 תקלות אינסטלציה כגון פיצוץ צינור, כיור ואסלה סתומים ודליפות של ברזים עלולות לקרות בכל רגע מהיום ולכן חשוב מאוד להחזיק טלפון חירום של אינסטלטור בתל אביב והסביבה שיוכל להגיע אליך במהירות, בכל יום ובכל שעה כדי לעזור לך בתקלה הספציפית שלך". ככה אסף מספר לנו. "אני מציע לך מגוון רחב של שירותי אינסטלציה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.