אסף אדם ממש שרותי, והיה נעים מאוד לעבוד איתו. דיברתי עם אסף בטלפון לגבי בעיה של סתימה קשה. תיארתי את מה שניסיתי לעשות כולל להשתמש בקפיץ וזה שאני תקוע מוקדם בצינור.
אסף הגיע, באמת היה מקסים ומאוד ניסה לעזור, אבל לא היו לו את הכלים הנדרשים כדי לוודא אם באמת הצינור תקול או שבכל זאת ניתן לפתוח עם קדיחה למשל. אחרי כמה זמן של ניסיון, נקבע שאי אפשר לטפל בזה ונילקח מחיר שהוא גבוה משמעותית מעלות ביקור בעיניי למרות שהתקלה כלל לא תוקנה. בסוף מצאתי את עצמי מזמין טכנאי אחר, כך שלמרות שאסף באמת היה מקסים, יצאתי מתוסכל מאוד.
(שווה לציין שהמשכתי בעצמי לנסות לתקן ולבסוף הצלחתי לשפר משמעותית את המצב למרות שעדיין אני צריך אדם אחר לתקן באופן מוחלט את הכל).
איכות
5
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
6
כללי
אלון נגה, גבעתיים.
משוב: 02/12/2024
תיאור השירות:
בדיקה ופתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
אסף היה אחלה, הוא בחור נחמד ואדיב, הכל היה טוב בסך הכל.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מרב ש. רמת גן.
משוב: 01/12/2024
תיאור השירות:
בדיקת סתימה בצנרת אמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, בדק מה הבעיה וזה לא היה אצלי. לדעתי המחיר היה מוגזם בשביל לא לעשות כלום.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
קיריל רסטופצין, רמת גן.
משוב: 29/11/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור ובצינור ביוב במטבח.
חוות דעת:
היה אחלה, מאה אחוז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חן ה. רמת גן.
משוב: 24/11/2024
תיאור השירות:
בדיקת סתימה.
חוות דעת:
השירות היה טוב מאוד. הוזמן לטובת פתיחת סתימה.
יחסית מהר זיהה כי הסתימה בקו הביוב החיצוני.
מאחר והסתימה היתה בקו הביוב החיצוני הטיפול היה על ידי ביובית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיל פלג, גבעתיים.
משוב: 17/11/2024
תיאור השירות:
תיקון סתימה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתן פויזנר, גבעתיים.
משוב: 14/11/2024
חוות דעת:
היה בסדר, הכל נעשה כמו שצריך!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
מיכל זיו, גבעתיים.
משוב: 11/11/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בחדר שירות.
חוות דעת:
לאחר שהגיע בפעם הראשונה הסתבר שהסתימה לא נפתחה, במסגרת תהליך גישור הגיע בבוקר למחרת ופתח את הסתימה לאחר שימוש במצלמה, היה זמין ומקצועי.
באופן כללי היה בינוני מינוס. הייתה אמורה להיות פתיחת סתימה בכיור המטבח. לא הצליח לפתוח את מכסה הביוב ולפיכך לא ביצע את העבודה.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
10
יחס
8
תגובת העסק:
צר לי כי הלקוח יצא לא מרוצה מהשירות. העבודה לא בוצעה במלואה משום שלא הייתה גישה לתיקון כתוצאה מעבודה שביצע הקבלן שאטמה את מכסה הביוב בבטון וחומר איטום שמנע ממני גישה וטיפול.
לאחר שצילמתי והסברתי ללקוח (בעל הדירה) שאני לא יכול לפתוח את הביוב מהסיבה הנ"ל, סוכם עם הלקוח שהוא מבין ויודע את הבעיה והוא דיבר עם הקבלן כדי להסדיר את המקרה.
סיכמנו שאגיע להמשך עבודה לאחר שעניין המכסה יסודר.
אמשיך תמיד לתת שירות ברמה מקצועית ולמנוע נזקים מיותרים ואפגין ביושרה את המקצועיות שלי כלפיי לקוחותיי.
7
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 160 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
"אני מעניק פתרונות לכל בעיות האינסטלציה באזור המרכז, שירותי אינסטלציה במרכז לשירותך 24/6 תקלות אינסטלציה כגון פיצוץ צינור, כיור ואסלה סתומים ודליפות של ברזים עלולות לקרות בכל רגע מהיום ולכן חשוב מאוד להחזיק טלפון חירום של אינסטלטור בתל אביב והסביבה שיוכל להגיע אליך במהירות, בכל יום ובכל שעה כדי לעזור לך בתקלה הספציפית שלך". ככה אסף מספר לנו. "אני מציע לך מגוון רחב של שירותי אינסטלציה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.