הוא היה מקצועי והוא הגיע בזמן. המחיר שלו היה מצוין והעבודה הייתה נהדרת לכל הדעות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי נתיב, גדרה.
משוב: 16/08/2021
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל! הסביר באופן מפורט על מנגנון הפתיחה של הסיפון, לאור העובדה שלא נדרשה עבודה מיוחדת כי הסתימה השתחררה לא רצה לגבות תשלום כלל.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילן שתם, גדרה.
אשרור: 12/03/2021
משוב: 20/12/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלת השירותים.
חוות דעת:
הוא הגיע ותיקן, עשה עבודה יפה ולא לקח תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חנוך כהן, גדרה.
אשרור: 17/01/2021
משוב: 18/11/2020
תיאור השירות:
תיקון ברז.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילנה א. גדרה.
משוב: 29/12/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור תיקון צינור בכיור.
חוות דעת:
פשוט מצוין! מעל מה שציפיתי. דיברתי אתו בפלאפון ותוך דקה הבין את הבעיה, אמר לי רק לכוון את הצינור בכיור בצורה שונה ונפתרה הבעיה. אני ממליצה עליו לכולם, הוא ממש מדהים.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
קלאודיה אנקה, גדרה.
משוב: 24/11/2020
תיאור השירות:
התקנת ברז בכיור מטבח.
חוות דעת:
העבודה הייתה מורכבת והוא עבד בצורה יפה, שקטה ונקיה. במהלך העבודה הסביר כל הזמן מה הוא עושה ומה ניתן לשפר. המחיר מצוין לזמן העבודה שהשקיע ועבד. בחור מקסים והשירות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רוני זהבי, גדרה.
משוב: 16/11/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור מדיח והתקנת מדיח.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה, עובד נקי, הגיע בזמן והיה מקסים. המחיר סוכם מראש והיה הוגן. נשאר מעבר לזמן ולא לקח תוספת תשלום. הוא התעניין לאחר העבודה כדי לוודא שהכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יואב גורדין, גדרה.
משוב: 19/10/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה חרסינה והחלפת שני ברזים.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נורית הררי, גדרה.
משוב: 11/08/2020
תיאור השירות:
החלפה של מצוף באסלה.
חוות דעת:
היה מעולה! זמינות גבוהה, הגיע למחרת בבוקר בזמן שקבענו, מצא מייד את הבעיה. היה ענייני ואדיב והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי אזולאי, גדרה.
אשרור: 23/02/2020
משוב: 12/11/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצוין. מגיע 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 374 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
בן עוסק בתחום האינסטלציה כבר מעל 9 שנים, וכיום מנהל את העסק האישי שלו.
הוא נשוי ויש לו שני בנים, אחד בן 4 והשני בן שנתיים.
בשעות הפנאי הוא אוהב לשחק כדורגל, לרוץ ולשחות.
לתחום האינסטלציה הוא הגיע דרך אבא שלו, שעובד בתחום כבר 38 שנים.
"לאבא שלי יש חברה גדולה שמתמחה בבניינים גדולים ובתמ"א 38,
התחלתי לעבוד אצלו ומשם התקדמתי לעסק עצמאי משלי".
בן חולם להמשיך בתחום, להגדיל את העסק ולהכניס אליו עוד עובדים.
אבל הכי חשוב זו הבריאות "כי זה באמת הדבר שהכי חשוב".
הוא מעיד על עצמו שהדבר שהכי מייחד אותו מבחינה מקצועית הוא הפרפקציוניזם בכל עבודה שהוא מבצע.
"קודם כל, אני פדנט" הוא צוחק, "בודק כל דבר 30 פעם לפני שאני עושה ומשתדל לא לפספס שום דבר".
הדבר שהכי מתאגר את בן בעבודה זה לפתור בעיות שהוא לא ראה קודם -
"אני מאוד אוהב שאני צריך להגדיל ראש כדי להתמודד עם אתגרים חדשים".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.