הוא היה עשר! מאוד אדיב ויעיל, היה נחמד מאוד ונתן לי שירות מעולה, אני מאוד מרוצה מהעבודה שעשה וגם מהמחיר שהוא לקח עבורה. הכל היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילה זיקרי, גדרה.
משוב: 16/11/2021
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור האמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי והוא הגיע בזמן. המחיר שלו היה מצוין והעבודה הייתה נהדרת לכל הדעות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ברק מרקוס, נס ציונה.
אשרור: 10/09/2021
משוב: 12/07/2021
תיאור השירות:
שבירת קירות להחלפת צינור מים ראשי בבניין מגורים.
חוות דעת:
הוא ממש בסדר גמור. הוא ניסה לאבחן את הבעיה ופעל בצורה יצירתית, זמין לכל שאלה, מדויק ומסודר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי נתיב, גדרה.
משוב: 16/08/2021
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל! הסביר באופן מפורט על מנגנון הפתיחה של הסיפון, לאור העובדה שלא נדרשה עבודה מיוחדת כי הסתימה השתחררה לא רצה לגבות תשלום כלל.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתי ז. חיפה.
אשרור: 20/06/2021
משוב: 18/04/2021
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצינור מים ראשי לבניין.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הגיע מהר, טיפל בצורה מקצועית והמחיר היה סביר לגמרי.
ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עומר פינדק, רחובות.
משוב: 16/05/2021
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
שירות מדהים, בחור טוב ממש עשר מתוך עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ירון מן, נס ציונה.
משוב: 28/04/2021
תיאור השירות:
טיפל בניאגרה + החלפת ברז.
חוות דעת:
בן, איש מקסים, חביב וישר, דייקן מבחינת זמנים.
מקצוען.
הגון מבחינת מחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דמיטרי ג. רחובות.
משוב: 25/04/2021
תיאור השירות:
פתיחת סתימה קטנה וטיפול בנזילה מהסיפון.
חוות דעת:
הגיע בזמן, היה אדיב ומקצועי. גם המחיר היה סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה כהן-ארנר, באר יעקב.
משוב: 22/04/2021
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילה בקיר.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, איש מקצוע מומחה ישר איתר את מקור הנזילה ואטם את הרווח בין האמבטיה לקיר, הוא היה מאוד אדיב ומקסים, תיקן בעיה נוספת בניאגרה בלי לבקש תוספת תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 374 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
בן עוסק בתחום האינסטלציה כבר מעל 9 שנים, וכיום מנהל את העסק האישי שלו.
הוא נשוי ויש לו שני בנים, אחד בן 4 והשני בן שנתיים.
בשעות הפנאי הוא אוהב לשחק כדורגל, לרוץ ולשחות.
לתחום האינסטלציה הוא הגיע דרך אבא שלו, שעובד בתחום כבר 38 שנים.
"לאבא שלי יש חברה גדולה שמתמחה בבניינים גדולים ובתמ"א 38,
התחלתי לעבוד אצלו ומשם התקדמתי לעסק עצמאי משלי".
בן חולם להמשיך בתחום, להגדיל את העסק ולהכניס אליו עוד עובדים.
אבל הכי חשוב זו הבריאות "כי זה באמת הדבר שהכי חשוב".
הוא מעיד על עצמו שהדבר שהכי מייחד אותו מבחינה מקצועית הוא הפרפקציוניזם בכל עבודה שהוא מבצע.
"קודם כל, אני פדנט" הוא צוחק, "בודק כל דבר 30 פעם לפני שאני עושה ומשתדל לא לפספס שום דבר".
הדבר שהכי מתאגר את בן בעבודה זה לפתור בעיות שהוא לא ראה קודם -
"אני מאוד אוהב שאני צריך להגדיל ראש כדי להתמודד עם אתגרים חדשים".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.