הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! השירות היה מעולה וברמה גבוהה מאוד. הגיע מאוחר בלילה כי יש ילדים שאין להם מים חמים, מחיר הוגן מאוד ואף נמוך מעט מהשוק. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידן ב. הוד השרון.
אשרור: 27/04/2025
משוב: 24/02/2025
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום, מאיץ ותרמוסטט בדוד שהקפיץ את החשמל.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
שירות מצוין. ביצע משוב חוזר לאחר מספר ימים לוודא שהדוד תקין, ביצע ניקיון בחלל בו הדוד יושב למרות שלא נדרש לכך. מקצוען אמיתי, ביצע בקרה מלאה כללית על כל המכלולים של הדוד וזיהה שאין בורג ואיטום אינו תקין בתחתית הדוד ומיד תיקן זאת.
היה ממש מעל ומעבר! עמיחי הגיע לאבחן את התקלה לאחר תלונה על כמות מים חמים נמוכה ביום חם. עלינו ביחד לגג, הוא פירק את הצינור העליון של הקולט, ווידא שהקולט אכן סתום והראה לי את הבדלי זרימות המים בחלק העליון והתחתון. הוא ניסה לפתוח את הסתימה ללא הצלחה (מכיוון שלא ניתן להגיע לצינורות הדקים בקולט) המליץ להחליף את הקולט כדי שלא אצטרך להדליק את הדוד כלל בימים עם שמש. כמו כן ייעץ להתקין מתקן למניעת אבנית כדי להאריך את חיי הקולט והדוד. אציין שעמיחי היה שירותי מאוד, הסביר על כל חלק - מאיזו חברה עם איזה תקן. על כל עבודה שעשה - למה ואיך הוא עושה כולל צילום כלל העבודה בסוף התהליך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
יואב עטיה, כפר יונה.
אשרור: 26/04/2025
משוב: 24/02/2025
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' בדוד שמש מחברת כרומגן בנפח 200 ליטר.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה ממש מצוין. הוא הסביר מההתחלה, הכל היה ברור מבחינת המחירים וכמה עולה ביקור, לא היו שאלות ודברים לא נעימים. הוא הגיע ועשה את העבודה, אחלה בעל מקצוע ובן אדם, הוא מקסים. אני לא יכול שלא להמליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אקי א. הרצליה.
אשרור: 21/04/2025
משוב: 20/02/2025
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני עבור תקלה בפלאנג' של דוד חשמלי.
חוות דעת:
השירות היה מצוין! מקצועי ואמין.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
שלי ר. נתניה.
משוב: 20/04/2025
תיאור השירות:
תיקון דוד שקיצר.
חוות דעת:
היה מצוין, הכל היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זיוון י. חריש.
משוב: 20/04/2025
תיאור השירות:
התקנה של דוד שמש כרומגן 150 ליטר.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלומי רייכמן, תל אביב.
משוב: 20/04/2025
חוות דעת:
היה מצוין! ברצוני להמליץ בחום על עמיחי, לאחר עבודה משותפת מולו. מדובר באיש מקצוע אמין, יסודי ואיכותי, שמקפיד על כל פרט קטן ומבצע את עבודתו במסירות ובמקצועיות גבוהה במיוחד. לאורך כל התהליך הוא הפגין אחריות, עמידה בזמנים, תקשורת פתוחה ונעימה, ושירות ברמה יוצאת דופן. התוצאה הייתה לשביעות רצוני המלאה ואף מעבר לציפיות. ממליץ עליו בלב שלם לכל מי שמחפש בעל מקצוע איכותי, ישר ועם תודעת שירות גבוהה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עודד גולדרייך, ראש העין.
משוב: 17/04/2025
תיאור השירות:
החלפת דוד.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל! הגיע למקרה של דוד מקצר. בתחילה הניח שהבעיה ככל הנראה בפלאנג' אבל לאחר בדיקה גילה נזילות בדוד ונדרש להחליף את כל הדוד. הצוות של עמיחי ביצע את העבודה ביום למחרת.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
יעקב גרוסמן, כוכב יאיר.
משוב: 17/04/2025
תיאור השירות:
החלפת דוד לכרומגן.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1570 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מתקין מורשה כרומגן
תעודה
אודות
עמיחי הוא מושבניק, נשוי ואבא לשלושה, עובד כמתקין דוודים, עם אישור עבודה בגובה ופוליסת ביטוח בתחום הדוודים.
"אני מתמחה בכל סוגי התקנות ופתרונות מים חמים, מערכות סולאריות דודי שמש מחליפי חום, חשמל ועוד" הוא אומר, "מתמחה בטיפול בכל סוגי התקלות בתחום החל מהחלפת גוף חימום ועד מערכות סחרור מים בבניינים".
תחומי התמחות
:: תיקון כל סוגי התקלות במערכות סולאריות
:: עבודות אינסטלציה בתחום עם צנרת ואביזרים תקניים בלבד
:: התקנות ברז ערבול למניעת כוויות ופיצוצי צנרת כתוצאה מים רותחים
:: מתן פתרונות להפחתת אבנית בבית ובמערכות סולאריות
ותק בתחום
משנת 1990
האחריות כוללת
:: מתן אחריות מקורית כרומגן על כל מוצר ואביזר מגובה בחשבונית מס
:: אחריות על דוודי כרומגן 4 שנים על הדוד האביזרים והעבודה+4שנים נוספות על הדוד בלבד
:: מתן שירות לכל תקלה לאחר ההתקנה או התיקון לא יאוחר מ 24 שעות מרגע ההודעה
:: התקנות מערות סולאריות בהתאם לדרישות לטופס אכלוס (ט'4)
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.