היה מדהים מכל הבחינות, היחס, השירות והמחיר שהיה בעיני ממש הוגן. הוא נורא מקצועי, טיפל בבעיה מהר מאוד ונתן הרגשה נעימה ושל מקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בן לוי, תל אביב.
משוב: 03/07/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה צינור בעקבות ריח רע.
חוות דעת:
הכול היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאור א. תל אביב.
משוב: 18/05/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור בחדר אמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, בחור חביב, הגיע תוך 10 דקות מהרגע שדיברתי איתו והיה אחלה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סיגל ה. תל אביב.
משוב: 14/05/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה של טוחן אשפה.
חוות דעת:
היה נהדר! הגיע מהר והיה מקצועני ונעים מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יובל שטרנברג, תל אביב.
משוב: 20/04/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת של דירה.
חוות דעת:
מתן היה מקסים. הוא עזר לי בצורה סבלנית, אכפתית ומסודרת, אבל היה עיכוב קל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
בן ווקנין, תל אביב.
משוב: 04/01/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בקופסת פיקוד במקלחת.
חוות דעת:
מתן היה מצוין! הוא היה זמין, הגיע באופן מיידי ופתר את הבעיה במהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אוהד בילו, תל אביב.
משוב: 01/01/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
מתן היה זמין ברמה מיידית! הגיע אחרי 10 דקות מהרגע שדיברנו.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
נורית ק. תל אביב.
משוב: 15/12/2022
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במטבח ובאמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה מדהים, פשוט נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 875 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
מתן הגיע לתחום האינסטלציה לגמרי במקרה. "האמת היא שלמדתי שמאות ומכונאות רכב, ובזמן הלימודים אחי הציע לי לבוא לעבוד יחד איתו באינסטלציה. מאז זה נשאר ככה", הוא צוחק. "אני מאוד אוהב את העבודה שלי, ואוהב לעזור ללקוחות שצריכים אותי. הרבה פעמים אני מגיע לבתים אחרי סתימה או פיצוץ, ואני יכול לסדר את הבעיה ולעזור ללקוח. מבחינתי זה הדבר הכי חשוב".
מתן נשוי, ואוטוטו יהפוך לאבא לזאטוט קטן :) כשהוא לא בעבודה, כנראה שתוכלו למצוא אותו עם אשתו, מטיילים או משפצים את הבית החדש שלהם..
ומה לגבי העתיד? "אני מקווה להמשיך ולהתקדם בתחום האינסטלציה, ותמיד לדאוג שיהיה לי את כל המידע על הדברים החשובים בתחום".
מתן הגיע לתחום האינסטלציה לפני כשמונה שנים, והיום הוא עומד בראש עסק משלו.
אחד הדברים שמייחדים את מתן בעבודה שלו הוא שיתוף הפעולה ועזרה לאינסטלאטורים אחרים. "יש לנו ציוד מתקדם, שמאפשר לנו לעשות הרבה דברים שלא הרבה אינסטלטורים אחרים יכולים לעשות. לכן כמעט כל האינסטלאטורים באזור מכירים אותנו וחברים שלנו, והרבה פעמים הם פונים אלינו כדי שנעזור להם. אנחנו תמיד עושים את זה בשמחה,שיתוף הפעולה הזה הוא אחד הדברים שאני הכי אוהב".
האתגר הגדול של מתן הוא להצליח לפתור בעיות שאינסטלאטורים אחרים לא הצליחו. "מאתגר אותי לפתור סתימות קשות, או כל דבר שאינסטלטורים אחרים ניסו לפתור לפני ולא הצליחו. זאת תחושה טובה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.