השירות היה מצוין! מתן מקסים, הגיע בהתראה קצרה ופתר את הבעיה במהירות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדי שיר, פתח תקווה.
משוב: 02/04/2025
תיאור השירות:
החלפת ברז מטבח.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! שירותי מאוד, מקצועי, זמין, עבודה מהירה ומקצועי ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרויקט שעה טובה
מתן התחייב לתרום לקהילה עד 1 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
עידית שרמן, תל אביב.
משוב: 11/03/2025
תיאור השירות:
אספקת והחלפת ברז מקלחת עבור קשישה בהתנדבות.
חוות דעת:
האישה מאוד מרוצה, ומוסרת "הוא בחור אדיב, מקצועי ומיד ביצע את העבודה. אני מאוד מרוצה, תודה רבה!".
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
180 ₪
חלקים וחומרים נתרמו על ידי חברת מידרג .
שעה אחת נתרמה
על ידי מתן
שירות זה נעשה עבור עמותת חיבורים 80-20.
עמנואל תמיר, תל אביב.
משוב: 15/12/2024
תיאור השירות:
החלפת אסלה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור!
איכות
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
מוטי קרקו, ראשון לציון.
אשרור: 12/12/2024
משוב: 11/09/2024
תיאור השירות:
תיקון אסלה סמויה, התקנת צינור למכונת ייצור קרח במקרר, החלפת סיפון וחיבור מדיח לברז.
חוות דעת:
מתן דייקן, איש מקצוע ברמה מאוד גבוהה, נעים הליכות, מסביר בסובלנות מה הוא מתקן וכיצד. למען ההגינות, איני בקיא במחירים הנדרשים. המחיר נראה לי מעט יקר, אך אין ספק שעשה עבודה מצויינת ומגיע לו לקבל את התמורה. ממליץ עליו בלב שלם. במידת הדורך אני אזמין אותו שוב.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מעיין סנדק, תל אביב.
אשרור: 09/12/2024
משוב: 10/10/2024
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה וטפטוף באסלה.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זהבה ת. הוד השרון.
אשרור: 01/12/2024
משוב: 01/10/2024
תיאור השירות:
החלפת לחצן, הקמת גורס ושינוי עובי צנרת יציאה.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! הסבר ברור, נעים הליכות ודייקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מני יוסף, ירושלים.
אשרור: 14/11/2024
משוב: 04/09/2024
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור וסיפון שרשורי.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 878 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
מתן הגיע לתחום האינסטלציה לגמרי במקרה. "האמת היא שלמדתי שמאות ומכונאות רכב, ובזמן הלימודים אחי הציע לי לבוא לעבוד יחד איתו באינסטלציה. מאז זה נשאר ככה", הוא צוחק. "אני מאוד אוהב את העבודה שלי, ואוהב לעזור ללקוחות שצריכים אותי. הרבה פעמים אני מגיע לבתים אחרי סתימה או פיצוץ, ואני יכול לסדר את הבעיה ולעזור ללקוח. מבחינתי זה הדבר הכי חשוב".
מתן נשוי, ואוטוטו יהפוך לאבא לזאטוט קטן :) כשהוא לא בעבודה, כנראה שתוכלו למצוא אותו עם אשתו, מטיילים או משפצים את הבית החדש שלהם..
ומה לגבי העתיד? "אני מקווה להמשיך ולהתקדם בתחום האינסטלציה, ותמיד לדאוג שיהיה לי את כל המידע על הדברים החשובים בתחום".
מתן הגיע לתחום האינסטלציה לפני כשמונה שנים, והיום הוא עומד בראש עסק משלו.
אחד הדברים שמייחדים את מתן בעבודה שלו הוא שיתוף הפעולה ועזרה לאינסטלאטורים אחרים. "יש לנו ציוד מתקדם, שמאפשר לנו לעשות הרבה דברים שלא הרבה אינסטלטורים אחרים יכולים לעשות. לכן כמעט כל האינסטלאטורים באזור מכירים אותנו וחברים שלנו, והרבה פעמים הם פונים אלינו כדי שנעזור להם. אנחנו תמיד עושים את זה בשמחה,שיתוף הפעולה הזה הוא אחד הדברים שאני הכי אוהב".
האתגר הגדול של מתן הוא להצליח לפתור בעיות שאינסטלאטורים אחרים לא הצליחו. "מאתגר אותי לפתור סתימות קשות, או כל דבר שאינסטלטורים אחרים ניסו לפתור לפני ולא הצליחו. זאת תחושה טובה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.