הוא היה סבבה, הגיע והיה זריז ויעיל. טיפה יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ארז גבאי, חולון.
אשרור: 03/07/2023
משוב: 04/05/2023
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצינור הזנה של מים קרים לדוד כולל החלפת 2 צינורות.
חוות דעת:
היה נחמד מאוד! ומקצועי, הגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל מנהיימר, בת ים.
אשרור: 29/05/2023
משוב: 26/02/2023
תיאור השירות:
החלפת ברז ישן.
חוות דעת:
היה מצויין! אני מאד מרוצה! מתן הגיע עקב נזילה מתחת לכיור. הוא זיהה מיד את התקלה וטיפל בה באופן מקצועי. לאחר יום קרתה תקלה נוספת שאינה קשורה לתקלה הראשונה. מתן הגיע פעם נוספת, זיהה כי יש נזילה מהברז ויש להחליפו (הברז היה ישן). הוא ביצע את העבודה באופן מקצועי.
מתן מאד נעים, שירותי, מקצועי ואני ממליצה עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מארק ב. חולון.
אשרור: 19/02/2023
משוב: 20/09/2022
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת.
חוות דעת:
מתן היה מאוד נחמד, מקצועי, ענה על כל השאלות והסביר כמו שצריך. ממליץ עליו בחום באמת בן אדם זהב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יגור סמיונוב, חולון.
משוב: 01/01/2023
תיאור השירות:
החלפת צינור תקול בברז נשלף.
חוות דעת:
הוא היה אחלה ועשה את העבודה. הוא הגיע בזמן, היה זמין בטלפון ולקח מחיר הגיוני לדעתי.
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
מתן הגיע לתחום האינסטלציה לגמרי במקרה. "האמת היא שלמדתי שמאות ומכונאות רכב, ובזמן הלימודים אחי הציע לי לבוא לעבוד יחד איתו באינסטלציה. מאז זה נשאר ככה", הוא צוחק. "אני מאוד אוהב את העבודה שלי, ואוהב לעזור ללקוחות שצריכים אותי. הרבה פעמים אני מגיע לבתים אחרי סתימה או פיצוץ, ואני יכול לסדר את הבעיה ולעזור ללקוח. מבחינתי זה הדבר הכי חשוב".
מתן נשוי, ואוטוטו יהפוך לאבא לזאטוט קטן :) כשהוא לא בעבודה, כנראה שתוכלו למצוא אותו עם אשתו, מטיילים או משפצים את הבית החדש שלהם..
ומה לגבי העתיד? "אני מקווה להמשיך ולהתקדם בתחום האינסטלציה, ותמיד לדאוג שיהיה לי את כל המידע על הדברים החשובים בתחום".
מתן הגיע לתחום האינסטלציה לפני כשמונה שנים, והיום הוא עומד בראש עסק משלו.
אחד הדברים שמייחדים את מתן בעבודה שלו הוא שיתוף הפעולה ועזרה לאינסטלאטורים אחרים. "יש לנו ציוד מתקדם, שמאפשר לנו לעשות הרבה דברים שלא הרבה אינסטלטורים אחרים יכולים לעשות. לכן כמעט כל האינסטלאטורים באזור מכירים אותנו וחברים שלנו, והרבה פעמים הם פונים אלינו כדי שנעזור להם. אנחנו תמיד עושים את זה בשמחה,שיתוף הפעולה הזה הוא אחד הדברים שאני הכי אוהב".
האתגר הגדול של מתן הוא להצליח לפתור בעיות שאינסטלאטורים אחרים לא הצליחו. "מאתגר אותי לפתור סתימות קשות, או כל דבר שאינסטלטורים אחרים ניסו לפתור לפני ולא הצליחו. זאת תחושה טובה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.