היה נהדר, חבל על הזמן, הוא הגיע צ'יק צ'ק ואפילו הקדים, ניקה ופירק חצי מהמקרר והשאיר מקרר חדש, אשתי אומרת שהיא לא פגשה בעל מקצוע כזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסף בנעים, חיפה.
אשרור: 12/08/2023
משוב: 09/05/2023
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יואב לרנר, חיפה.
אשרור: 28/06/2023
משוב: 26/03/2023
תיאור השירות:
תיקון מקרר מחברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה מאה אחוז!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
טליה א. חיפה.
משוב: 15/05/2023
תיאור השירות:
איתור תקלה במדיח כלים מחברת BOSCH.
חוות דעת:
ניסים היה אחלה, מאוד זמין, בדק בצורה יסודית ובסופו של דבר לא אותרה נזילה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גילה שקד, קרית טבעון.
אשרור: 29/01/2023
משוב: 29/11/2022
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! השרות היה טוב!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
אלכסנדר נודלמן, חיפה.
משוב: 20/11/2022
תיאור השירות:
החלפת פלסטיקה ומעצור לדלת מקרר 4 דלתות של חברת Sharp.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, אבל אני בעצמי הייתי צריך לנקות את הגריל של המקרר.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
עמרם בר יעקב, קרית טבעון.
אשרור: 11/08/2022
משוב: 10/01/2022
תיאור השירות:
תיקון מדיח כלים של סימנס בעקבות תקלה E05.
חוות דעת:
מרוצה מאוד, שעתיים לאחר פנייתי בשל מדיח כלים סימנס תקול, כבר התייצב לתיקון. הודיע מראש מה המחיר וכך אומנם היה. לאחר שעזב המדיח עובד כרגיל.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
דניאל ב. חיפה.
אשרור: 16/07/2022
משוב: 24/01/2022
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני על מדיח כלים שהפסיק לעבוד.
חוות דעת:
ניסים נתן לי הוראות בטלפון לבדיקות במדיח והסביר לי איך לחזק את הצינור כך שהבעיה נפתרה מרחוק. הוא פשוט איש אחלה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גילת מנדלר, חיפה.
אשרור: 12/06/2022
משוב: 12/04/2022
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בניקוז והחלפת נורה במקרר של חברת תדיראן.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא בן אדם נחמד, הגיע בזמן ומהר ועשה עבודה טובה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אוהד ב , חיפה.
אשרור: 02/06/2022
משוב: 10/06/2021
תיאור השירות:
החלפת פילטר וצנרת למתקן מים של מקרר.
חוות דעת:
הוא מקצועי, אדיב ודייקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1042 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
נסים הוא טכנאי מוצרי חשמל.
כך הוא מספר: ״אני מתמחה בתיקון מקררים ומדיחי כלים ומעניק שירות אדיב ומקצועי״.
תחומי התמחות
:: תיקון מקררים
:: תיקון מדיחי כלים
:: תיקון מכונות כביסה
שאלות ותשובות עם ניסים
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.