התקנת מזגנים עיליים ו-VRF של חברת סמסונג 6 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי ביותר, אמין ביותר, דייקן ביותר, והייתי מאוד מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאת ר. חיפה.
משוב: 19/08/2023
תיאור השירות:
אספקה והתקנת מזגן VRF בבית.
חוות דעת:
אני מאוד ממליצה עליו. בעיניי הוא לא מהזולים אבל שווה את זה. הוא אחלה בן אדם.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זוהר קיזלר, חיפה.
משוב: 23/05/2023
תיאור השירות:
התקנת מערכת מיזוג VRF.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! אמין, נחמד, רציני היה תענוג לעבור איתו ואני ממליצה עליו מאוד. בנוסף שברגע שהוא עשה את המערכת אחד הקבלים עבר דרך השכן דברנו עם מיידן הוא הגיע ופתר את הבעיה .
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכאל גורן , נשר.
משוב: 23/11/2022
תיאור השירות:
אספקה והתקנת מערכת VRF.
חוות דעת:
ממליץ בחום! מיידן היה מדויק, מקצועי, אחראי ועמד בזמנים. סך הכל התרשמתי לטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
עמיחי סנדרוביץ', עתלית.
משוב: 19/11/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון נזילה במזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הבעיה היתה מסובכת כי המזגן נמצא בתוך גבס, מיידן היה נחמד, הוא הסביר מה התיקון האפשרי ונתן תשובה שנראית נכונה ואמיתית.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
אוראל כהן, מגדים.
משוב: 24/07/2019
תיאור השירות:
התקנה של מזגן חברת סמסונג 1 כ"ס.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית מאוד והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונן סופר, עתלית.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור ניקוז של מזגן עילי.
חוות דעת:
ההתנהלות שלו מולנו הייתה מצוינת. קבעתי איתו איזושהי שעה ונאלצתי לדחות, הוא הגיע מרחוק, בערב ועשה נסיעה ארוכה. סך הכל אנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שגיא קרווסר, קרית מוצקין.
משוב: 28/01/2024
תיאור השירות:
התקנה, ניקוי ותיקון מזגן מיני מרכזי מחברת תדיראן בגודל 4.5 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא אמין, דייקן בזמנים, עובד בצורה נקייה ומסודרת. אפס תקלות ומחירים טובים לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קובי כהן, חיפה.
משוב: 25/02/2024
תיאור השירות:
תיקון ובדיקת מזגנים בבית פרטי ובעסק שכלל מילוי גז, בדיקת תקינות, החלפת צנרת המזגן ושחרור סתימות.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, ממש על הכיפאק. השירות שלו מצוין והוא בא בזמן. אם הייתי חיים אתגר הייתי נותן לו יצאת צדיק.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 185 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
מיידן הלל
דרג 1 במיזוג אוויר
אודות
מיידן מספר כיצד הגיע לתחום מיזוג האוויר: "לאחר השירות הצבאי, עבדתי עם אבי במשך חצי שנה וכך נחשפתי לתחום. התקבלתי לעבודה חדשה בחברה גדולה בתחום מיזוג האוויר. בחברה, התחלתי כעוזר מתקין מערכות, ולאחר 4 חודשים קודמתי לראש צוות לעבודות מיוחדות. לאחר חמש שנים כבר ניהלתי חמישה פרויקטים של בנייני רבי קומות. בסופו של דבר, החלטתי שאני רוצה ללמוד את תחום החשמל וסיימתי עם דיפלומה של הנדסאי חשמל. לאחר 10 שנים כשכיר, הרגשתי שאני בשיא הניסיון המקצועי והחלטתי לפתוח עסק עצמאי בתחום".
על הערכים המובילים אותו בעבודה, מיידן מוסיף: "חשוב לנו בעבודה לתת את השירות ברמה הטובה ביותר ללקוח בעזרת ייעוץ נכון, מקצועיות ודייקנות רבה, ואמינות מעל הכול. בנוסף, אנו שומרים על הניקיון תוך כדי העבודה ולאחר סיום העבודה. בשורה תחתונה, תמיד חשוב לי להיות קשוב ללקוח ולרצונותיו".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.