הוא היה טוב מאוד, הוא העניק לי שירות טוב ומקצועי, אני יכול לומר שהוא היה מקצועי ושאני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איילת צדוק, תל אביב.
משוב: 27/11/2019
תיאור השירות:
בניית אתר עבור עסק בתחום שיעורי אנגלית.
חוות דעת:
מעיין היה נחמד, קשוב לרצונות ורעיונות שלי, נראה שהוא מאוד מנסה לעזור, ענה מיד, המחיר סבבה לדעתי, האתר יצא יפה, מקצועי ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שחר סוקול, תל אביב.
משוב: 15/05/2019
תיאור השירות:
קידום, פרסום וניהול אתר של עסק.
חוות דעת:
אני ממליץ עליהם ממש, הם אחלה! תמיד עוזרים, תמיד יש להם רגע והעבודה מקצועית. אני מרוצה והכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
-1
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 20 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמעצב גרפי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עיצובים גרפיים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
מעיין הגיע לעבוד בתחום לאחר שלמד תואר בתקשורת, במסלול ניו מדיה. "אבל האמת היא שכבר לפני הייתי מעורב ובקיא בתחום השיווק באינטרנט", הוא מודה. "עוד לפני התואר הייתי לומד לבד ועושה ניסויים על עסקים משפחתיים, ומשם הכל התגלגל", הוא צוחק.
היום, אחד הדברים שמעיין אוהב במיוחד בעבודה הוא הקשר עם הלקוחות וההצלחות בעבודה. "אני אוהב לעזור ללקוחות ולראות שמגיעה אליהם עבודה רלוונטית בזכות שיתוף הפעולה שלנו. בנוסף, הרבה פעמים נוצר קשר טוב ביני לבין הלקוחות ולפעמים אנחנו ממש נשארים חברים גם אחרי שהעבודה מסתיימת, שזה הכי כיף ומשמח".
מעיין עוסק בבניית אתרים ושיווק אינטרנטי כבר למעלה מעשר שנים. בשנים האחרונות פתח את העסק האישי שלו.
"אנחנו חברה קטנטונת ומשפחתית", הוא מספר. "אחד הדברים שהכי חשובים לנו הוא הזמינות והמענה הטוב ביותר ללקוחות. אנחנו תמיד מנסים להיות שם בשביל הלקוחות שלנו ולתת מענה בכל מצב".
בנוסף, אחד הדברים הייחודיים בעבודה של מעיין הוא ההתאמה המדויקת לצרכים של הלקוחות. "לכל מי שמגיע אלינו יש דרישות, רצונות ומגבלות תקציב שונות, ובכל פעם העבודה שאנחנו עושים שונה לחלוטין, כדי לעשות בדיוק את מה שהלקוח ביקש ומבלי לחרוג מהתקציב שמתאים לו".
אחד הדברים שמאתגרים את מעיין בעבודה הוא להצליח להישאר מעודכן בכל מה שחדש בשוק האינטרנטי. "כל התחום של שיווק אינטרנטי דינמי מאוד ומשתנה כל הזמן, ולכן צריך כל הזמן להישאר עם היד על הדופק ולהתעדכן במה שחדש. אז אנחנו מאוד קשובים להתפתחויות הטכנולוגיות ומשנים את צורת העבודה שלנו בהתאם למה שקורה בשוק".
תחומי התמחות:
קידום אורגני וקידום ממומן בגוגל.
ניהול רשתות חברתיות – פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, ליקדין ועוד.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.