היה מאוד נחמד! זמין מיד ומקצועי. התאים את ההצעת מחיר לבעיה שהייתה יותר קלה ממה שחשב תחילה, ממליץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מעיין ירונסקי, תל אביב.
משוב: 04/09/2024
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בילי מייק, תל אביב.
אשרור: 08/08/2024
משוב: 05/06/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חיה דקל, תל אביב.
אשרור: 31/07/2024
משוב: 27/03/2024
תיאור השירות:
תיקון והרכבה של מנוע חדש, לתריס חשמלי גלילה ברוחב 4 מטר.
חוות דעת:
מרוצים מאוד מהעבודה! מקצועי ישר ונעים הליכות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דליה ח. תל אביב.
אשרור: 29/07/2024
משוב: 29/02/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
רן הגיע לפני הזמן שקבענו, הסביר מה הבעיה ואמר שלא כדאי להחליף מנוע כי התריס פגום ומאוד ישן. הוא ענה על שאלותיי בסבלנות ובאדיבות ולא רצה תשלום. לאחר שיצא צלצלתי וביקשתי שלפחות ירים את התריס בינתיים. הוא חזר, סידר ושוב לא רצה תשלום. רק כשהתעקשתי הוא הסכים לקבל תשלום סמלי. רן ישר, הגון ואין ספק שאצליץ עליו לכל מכריי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ארנון ג. תל אביב.
אשרור: 25/07/2024
משוב: 04/04/2024
תיאור השירות:
תיקון של תריס חשמלי כולל החלפת מנוע.
חוות דעת:
היה אדיב ומקצועי. אבחן בטלפון את הבעיה ונתן הצעת מחיר מדויקת. הגיע לתת שירות בזמן קצר. המלצה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ענת אנקשטיין, תל אביב.
אשרור: 24/07/2024
משוב: 18/04/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה חשמלי ותיקון חלון.
חוות דעת:
היה מצוין! נענה במהירות. אדם נעים ונותן יחס מצוין. התוצאה מצוינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2646 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רן, נשוי ואב לשלושה ילדים מקסימים, מתגורר ביישוב קהילתי ואוהב להיות בבית, לקרוא ספרים (בעיקר שואה ותקומה) ולגדל גינה וירקות.
"סיפור שממש עיצב את דרכי המקצועית היה כשהגעתי ללקוחות שהיו ממש נואשים לגבי התריס החשמלי שלהם, היו 4 בעלי מקצוע לפני בניסיון לתקן את התריס וחשמלאים... כולם טיפול בסימפטומים ולא ירדו לשורש התקלה וכמובן שכל פעם התקלה חזרה. אני הצלחתי להביא את התריס למצב של 100% תקינות כי היה צריך לטפל בתריס בצורה רחבה יותר כי היו כמה נזקים שדרשו טיפול וזה גרם לי להבין כמה חשוב לטפל בגורמים ולא רק בתקלה" הוא חולק.
רן עוסק בתחום התריסים החשמליים. כשנשאל איך הגיע לתחום ענה: "לא ממש "הגעתי" אלא התחום בחר בי – מילדות אהבתי שיש אור ותריסים עושים בדיוק את זה, מזרימים אור לחללים חשוכים
"
תחומי ההתמחות
:: תיקון תריסים חשמליים
רן מספר: "הלקוחות תמיד מופתעים שאני מאוד גמיש, תמיד שם את עצמי בנעליו של הלקוח כשאני מנסה לענות על הצרכים שלו – למשל אם התריס בלוי כולו ואני מבין שהלקוח לא במצב כלכלי להחליף את כל התריס אז אני משתדל למצוא פתרונות יותר נוחים ללקוח. כך גם בדרכי התשלום – אני מאמין בלקוחות שלי והם מאמינים בי וביושר שלי, אם הלקוח מבקש לשלם אחרי העבודה או לשלם בשיק – אין שום בעיה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.