הוא ניתק את המקרר ואמר לנו מתי להחזיר אותו לשימוש. הוא אמר שאם התקלה עדין תשאר הוא יגיע לתקן. למזלי זה תיקן את התקלה. הוא היה מאוד מקצועי, נחמד ומאוד הסברי. הוא לא לקח כסף על הביקור. יצאתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל מרגוליס, רחובות.
משוב: 20/12/2009
תיאור השירות:
החלפת חלק במאוורר וניקוי מאוורר במקרר אפולו תדיראן.
חוות דעת:
הוא מדהים! יוצא מן הכלל. פשוט מעולה! עבד ישר, לענין, נקי ,מהיר. היינו בטוחים שהולכים לשחוט אותנו כרגיל עם טכנאים ושנצא עם מקרר חדש והוא הדהים אותנו לטובה. הוא הסביר כל שלב שהוא עושה, ניקה דברים אקסטרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאור ב. יבנה.
אשרור: 28/06/2024
משוב: 18/01/2024
תיאור השירות:
תיקון קבלים בלוח פיקוד למקרר אמקור.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! באותו היום קבענו והוא הגיע מהר, עלה על הבעיה מהר, לקח את הלוח למעבדה ברחובות לתיקון, המתין לתיקון וחזר להחזירו למקרר.
המקרר עובד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלי פלדמן, חולון.
אשרור: 26/06/2024
משוב: 16/11/2023
תיאור השירות:
בדיקת מקרר.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! המליץ לנו לא לתקן את המקרר ולקנות חדש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תומר ממדוב, ראשון לציון.
אשרור: 23/06/2024
משוב: 15/04/2024
תיאור השירות:
תיקון מקרר מחברת שארפ.
חוות דעת:
היה עשר מכל הבחינות! מומלץ מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ג'וד ברק, רמת גן.
אשרור: 21/06/2024
משוב: 03/01/2024
תיאור השירות:
תיקון של מקרר.
חוות דעת:
היה מעולה! עדכן במשך היום לגבי ההגעה, התיקון הנדרש ולגבי העלויות. היה ממש מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה אהרון מתניה, בת ים.
אשרור: 19/06/2024
משוב: 27/02/2024
תיאור השירות:
תיקון ציר דלת של מקרר מחברת BEKO.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור ואמר שאם תהיה בעיה לאחר התיקון אז אני יכול להתקשר אליו. בנוסף, הוא הגיע בדיוק בזמן שאמר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
סילביה ל. בת ים.
אשרור: 18/06/2024
משוב: 04/03/2024
תיאור השירות:
בדיקת מדחס במקרר מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
שוקי הגיע בזמן, היה מאוד אמין, מאוד אדיב והסביר שעדיף לי להחליף מקרר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמנואל נגר, רחובות.
אשרור: 18/06/2024
משוב: 19/11/2023
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקפיא.
חוות דעת:
שירות מצוין!!! המקפיא היחסית חדש שלי, לפתע הפסיק לעבוד. הסברתי לשוקי שממש דחוף לי, והוא התאים את עצמו אלי והגיע באותו היום. שוקי עשה ניתוח כירורגי לבעיה ומצא שהמאוורר הפסיק לעבוד. הוא החליף אותו והמקפיא תוקן. שוקי היה מקסים, שירותי ומקצועי. ממליצה בחום!!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניצן בירמן, גבעתיים.
אשרור: 10/06/2024
משוב: 22/02/2024
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! הכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1464 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שאלות ותשובות עם שוקי
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.