נור היה ממש על הכיפאק, הוא הגיע אליי תוך יומיים, עשה אחלה עבודה ולקח מחיר הוגן לדעתי, אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדנה סבן, ראשון לציון.
אשרור: 18/06/2021
משוב: 09/05/2021
תיאור השירות:
בדיקת לוח החשמל.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
רועי וילקנפלד, ראשון לציון.
משוב: 18/05/2021
תיאור השירות:
חיבור של כיריים חשמליות והתקנה של שקעים.
חוות דעת:
הוא נחמד ונתן שירות מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי רז, ראשון לציון.
משוב: 12/05/2021
תיאור השירות:
תיקון נקודת חשמל.
חוות דעת:
אחלה לגמרי! אדם אדיב ונחמד, הסביר הכל ועשה עבודה יפה. מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חוה לאמי, חולון.
משוב: 23/04/2025
תיאור השירות:
החלפת שקע חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מקסים מקסים ועשה עבודה ממש טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פאוזי עבודי, רמת גן.
אשרור: 15/04/2025
משוב: 13/02/2025
תיאור השירות:
החלפת שעון שבת.
חוות דעת:
היה פשוט מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מרים זר, חולון.
משוב: 01/04/2025
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור תיקון שקע חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
דן-יה שוורץ, רמת גן.
משוב: 25/03/2025
תיאור השירות:
התקנת גוף חימום במרפסת.
חוות דעת:
נור הגיע להתקנה בזמן. הוא סיים בזריזות וביעילות את העבודה ואף תיקן שני דברים נוספים בבית על הדרך. אחרי שסיים, ביקשתי ממנו להזיז את המיקום של הנורה במרפסת והוא הסכים (למרות שלא ביקשתי את זה מראש וזה כלל לחזור על חלק מהעבודה). בנוסף הוא הקפיד לתת הדרכה חשובה על שימוש נכון במוצר. הוא החשמלאי הכי טוב שפגשתי עד כה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יניב חייט, תל אביב.
משוב: 20/03/2025
תיאור השירות:
החלפת מתג חכם לדוד שמש.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 86 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2026
אודות
נור הוא חשמלאי, על כך מספר: "אני גר ביפו עם אשתי ושני בניי אמיר ונדים. אני אוהב ללמוד על טבע וגם לבקר בו. אני עוסק כחובבן בתחזיות מזג אויר, סערות ושיטפונות. אני עובד באזור המרכז עם לקוחות פרטיים, ועדי בית ולקוחות מוסדיים, ועוסק בכל סוגי התיקונים וההתקנות וגם בעבודות גדולות". נור מעיד: "הלקוח צריך להבין מה העבודה שעשיתי בשבילו וחשוב לי להסביר ללקוח את כל המהלך המתוכנן ואת האופציות העומדות בפניו. חשוב לי לבנות קהל לקוחות קבוע ולכן אני לא נעלם אחרי העבודה ונשאר אחראי לאורך זמן על העבודה שעשיתי. הכי משמח אותי כשלקוח חדש מגיע דרך המלצה חמה של לקוח ותיק".
תחומי התמחות
:: פתרון בעיות חשמל, איתור תקלות
:: החלפת לוחות חשמל, בניית תשתיות והגדלת חיבורים, העברת בקורת חברת חשמח
:: עבודה מול אדריכלים וקריאת תוכניות ביצוע
:: התקנת עמדות טעינה לרכב חשמלי
ותק בתחום
משנת 2012, עצמאי משנת 2019
הכשרה
*לימודי הנדסאי חשמל במכללת אורט סינגאלובסקי - דיפלומת הנדסאי חשמל
*רישיון חשמלאי מוסמך וחשמלאי ראשי עד 3×230 אמפר
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.