אני אצלם כבר כמה שנים, קיבלתי טיפול גם מהרופא אלון כץ וגם מהשיננית ג'וליאנה. ממש מרפאה חמודה, הם תמיד זמינים והכל ממש אחלה. המלצתי גם לבעלי וגם הוא מטופל אצלם. בעיניי המחיר שלהם ממש סבבה והגיוני יחסית לשאר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צבי לייט, פתח תקווה.
משוב: 01/09/2024
תיאור השירות:
עקירה וטיפולי שיניים וחניכיים שגרתיים ע"י ד"ר אלון כץ.
חוות דעת:
הוא מקצוען בתחום שלו, עוסק בעיקר בחניכיים אבל טיפל לי גם בשיניים. הוא חבל על הזמן, רופא אחר שלח אותי אליו והוא הציל אותי, הוא הרבה מעל הממוצע. מבחינת מחירים אני לא יודע להגיד, לדעתי הם בסדר, אותי מעניינת יותר האיכות ואני מעדיף לשלם יותר כדי לקבל יותר טוב.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חיה שוחט, תל אביב.
משוב: 04/04/2024
תיאור השירות:
התקנת שתלים, כתר וטיפולי שורש.
חוות דעת:
הוא רופא מצוין ואני ממליצה עליו. מקצועי חבל על הזמן. שלחתי גם את חברה שלי והיא התקשרה ואמרה לי שאין דברים כאלה ותודה ששלחת אותי אליו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
אנני רווח, תל אביב.
משוב: 31/08/2024
תיאור השירות:
ניקוי אבנית, סתימות ובדיקות שגרתיות.
חוות דעת:
היא מקסימה, מקצועית, ידיים מאוד עדינות ומרגיעה. כבר כמה שנים אני איתה והתחלתי לבת שלי טיפולים אצלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביבה נחום, באר יעקב.
משוב: 30/09/2024
תיאור השירות:
טיפולי שורש, סתימות וכתרים במרפאה.
חוות דעת:
הוא מטפל בכל המשפחה ואנחנו מרוצים מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורלי לב, חולון.
משוב: 31/08/2024
תיאור השירות:
השתלת שיניים.
חוות דעת:
קודם כל אני ממליצה עליו, אני מטופלת אצלו כבר שלושה חודשים פעמיים בחודש גג שלוש. הרבה זמן לא הייתי אצל רופא שיניים, בזמן הקורונה הייתה לי בעיה באיזו שן ורופא טוב בחולון עשה לי צילום ואמר "אני לא נוגע בך, את חייבת להגיע לבית חולים". המליצו לי על רופא שמגיע לראשון פעם בשבוע ונתקלתי בד"ר, הוא עשה צילום ואמר שאין מה לגעת בשן, עד היום השן בפה שלי. לכן כשהייתי צריכה טיפול של שתלים באתי אליו בלי שום מחשבה, ממש באור חיובי כי זכרתי את מה שאמר לי, עכשיו השן הזאת מתחילה לכאוב אבל עברו ארבע שנים. הגעתי בגלל חברה טובה שהמליצה ופגשתי אותה ואמרתי לה שהוא משהו משהו, הוא חזר אליי אחרי הטיפול והתקשר אליי לראות מה קורה, סך הכל מאוד בסדר.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
קמילה פאליי, תל אביב.
משוב: 30/09/2024
תיאור השירות:
התקנת כתרים.
חוות דעת:
מאוד הייתי ממליצה, שירות מעולה, מהיר ומקצועי ביותר. ברמה האנושית קודם כל, כל מי שעובד שם הם קודם כל בני אדם שבאים לעזור לאנשים מעבר לטיפולים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רינת ח. תל אביב.
משוב: 31/08/2024
תיאור השירות:
עקירת שן בינה על ידי ד"ר אלון כץ.
חוות דעת:
הוא רופא מהמם. הוא איש מקצוע מצוין וגם בן אדם מדהים ונעים, כל הצוות שלו נחמד ונעים כמוהו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אברהם מזרחי, תל אביב.
משוב: 31/08/2024
תיאור השירות:
טיפולי שורש, כתרים, שתלים חדשים, ניתוח ועקירה.
חוות דעת:
אלון מאוד מקצועי וחביב. הוא מסביר לפני את המינוסים והפלוסים של כול טיפול, מה לעשות וכמה זמן החלמה. ענבל מטפלת בכול העניין הבירוקרטי, דואגת לתורים ולביטוחים.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 29 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשרופא שיניים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולי שיניים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
אודות
אלון הוא רופא שיניים ובעל מרפאה שמצוידת במיטב הציוד החדשני ובטכניקות העדכניות ביותר ברפואת השיניים. מרפאתו מכילה חדר ניתוח פרטי עם רופא מרדים צמוד לטיפולים בהרדמות כלליות.
:: תחום האסתטיקה: הזרקות ופיסולי פנים עם חומרי מילויי
:: הרמות סינוס.
ותק בתחום
עוסק בתחום משנת 2003.
שאלות ותשובות עם ד"ר אלון
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.