היה ממש אחלה! ממש עשר. עפיף הגיע תוך שעה מהרגע שהתקשרתי אליו. ישר אבחן את התקלה במקרר. עבד בשקט ועזר לי לפנות את המקרר ביוזמתו. מחיר הוגן לזמן שהקדיש ומהירות התגובה. ממליצה בחום
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איליה לוקיאנצוק, חיפה.
אשרור: 11/04/2024
משוב: 25/11/2022
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת האייר.
חוות דעת:
עפיף היה בסדר. הוא הגיע תוך חצי שעה, תיקן מהר ועכשיו הכל עובד. אני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מרינה בירנגולד, חיפה.
משוב: 11/04/2024
תיאור השירות:
החלפת מאוורר במקרר מחברת LG.
חוות דעת:
הוא היה לגמרי בסדר, ידע מה עושה, בדק והלך לקנות את החלק, גם המחיר היה בסדר. הוא מקצועי, נעים, מגיע בזמן ועושה מה שמבטיח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צחי בלאו, חיפה.
משוב: 11/04/2024
תיאור השירות:
בדיקת מקרר מחברת LG.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, בדק לנו את המקרר ואמר לנו מה התקלה בו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אבירם ה. חיפה.
משוב: 08/04/2024
תיאור השירות:
החלפת כרטיס אלקטרוני במקרר מחברת DEKO.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן והיה ממש אחלה. לא הענקתי דירוג מחיר כי לא עשיתי השוואת מחירים.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אולג ב. חיפה.
משוב: 07/04/2024
תיאור השירות:
החלפת חיישן הטמפרטורה במקרר אפולו תדיראן.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
מיכל א. חיפה.
משוב: 31/03/2024
תיאור השירות:
תיקון מקרר בעקבות סתימה של הניקוז.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עפרה שרר מנצל, חיפה.
משוב: 28/03/2024
תיאור השירות:
תיקון מאוורר במקפיא מחברת אמקור.
חוות דעת:
היה בסדר ונתן שירות מצוין.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 836 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
עפיף, טכנאי מקררים, מעיד על עצמו כי הוא הנדסאי מיזוג וקירור המתמחה בתיקון כול סוגי המקררים הביתיים עם ניסיון של יותר מ 25 שנה: "אני מביא חלקים איכותיים ומעניק שירות אמין זמין ומקצועי ברמה גבוהה", הוא מסכם.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.