פירוק ומילוי אגן שמן והחלפת פילטר ברכב מסוג סיטרואן C4 קקטוס.
חוות דעת:
הם טיפלו ברכב שלי מיד כשהגעתי והיו מאוד נחמדים, אדיבים ומקצועיים. גם המחיר היה הגון בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד כהנא, נתניה.
אשרור: 27/11/2024
משוב: 11/07/2024
תיאור השירות:
החלפת בלמים אחורי ווישרים.
חוות דעת:
מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ברק קורן, נתניה.
אשרור: 21/11/2024
משוב: 28/07/2024
תיאור השירות:
טיפול תקופתי, הכנה לטסט וביצוע טסט.
חוות דעת:
היה מצוין! אדיב ומקצועי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלי ליבנה, גבעתיים.
אשרור: 14/11/2024
משוב: 24/06/2024
תיאור השירות:
טיפול בברקסים, וליטוש פנסים.
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל ר. תל אביב.
אשרור: 11/11/2024
משוב: 13/08/2024
תיאור השירות:
טיפול 10,000 כולל החלפת שמן, מסנן שמן, מסנן אוויר ובדיקה כללית.
חוות דעת:
היה אחלה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלי מרדכי, נתניה.
משוב: 25/10/2024
תיאור השירות:
בדיקת רכב מסוג קיה פיקנטו.
חוות דעת:
בהתחלה יצאתי בתחושה טובה כי עשו לי בדיקה ואמרו שהם לא מטפלים בבעיה אז חייבו אותי רק על הבדיקה, בדיעבד ההבחנה שלהם הייתה לא נכונה, כלומר הרגשתי שסתם שילמתי את הכסף של הבדיקה על כלום.
נטרול חיישן רוורס אחורי מרעיש, הדבקת פגוש אחורי בשני הצדדים, יישור פלסטיק בגחון הרכב שבלט ועשה רעש, כולל הובלה והחזרה של הרכב.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונן כהן, חדרה.
אשרור: 21/10/2024
משוב: 23/07/2024
תיאור השירות:
טיפול תקופתי.
חוות דעת:
יחס מקצועי ואדיב מצד כל הצוות. מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל קיסין, חדרה.
אשרור: 15/10/2024
משוב: 16/07/2024
תיאור השירות:
תיקון בלמים ברכב מסוג סוזוקי ספלאש שנת 2013.
חוות דעת:
היה מעולה. שירות נחמד, היו ממש זריזים, הסבירו לי הכל ולקחו אחלה מחיר לפי מה שהבנתי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נתנאל מלאחובסקי, קרית מוצקין.
אשרור: 13/10/2024
משוב: 15/07/2024
תיאור השירות:
החלפת תושבת מנוע.
חוות דעת:
היה בסדר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 340 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מכונאות רכב
אודות
תחומי התמחות
:: מכונאות וחשמל רכב
:: מצברים מכונאות
:: העברת רכבים טסט שנתי
ותק בתחום
המוסך פעיל משנת 1982 באזור התעשיה הישן בנתניה
שאלות ותשובות עם דליה\יגאל
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.