צביעת מקלחון, סלון, שלושה חדרי שינה וצביעה דקורטיבית במטבח.
חוות דעת:
היה עשר, עשה עבודה נקייה והיה מצוין. בחור טוב ורציני, אכפת לו מהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ר. ש. הוד השרון.
אשרור: 24/11/2021
משוב: 28/08/2021
תיאור השירות:
צביעה מחדש חדר עם ציורי קיר וצבע מגנטי, תיקונים בחדר נוסף ותיקונים וחידוש קירות אמבטיה מעל הקרמיקה.
חוות דעת:
מראש ידעתי שמדובר בעבודה מורכבת שתדרוש מקצועיות ופרפקציוניזם. הייתה נדרשת עבודה מאד יסודית כדי לחפות על הכל ולמנוע פיעפוע של חלודה. לפני השטח היה לי ברור שלא מדובר בעבודה זולה. משה התגמש עבורי בהצעת המחיר שלו ולמרות שהחלטנו על פשרות מראש על מנת להצטמצם בתקציב, תכלס בשטח לא רק שהוא לא התפשר בדבר, הוא הוסיף על עבודתו כדי שהכל יהיה פרפקט. אין לי מספיק מילים כדי לשבח אותו, את המקצועיות שלו ואת היסודיות שלו. יתרה מזו, הואיל ועבד אתנו בבית, הוא גם התגלה כאיש שיחה נעים ומתחשב מאד. כל שקל שנתתי לו היה שווה ויותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
1
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 110 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשצבע רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות צבע. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רקע אישי:
משה נמצא בתחום השיפוצים משנת 2004.
הוא הגיע אליו כשכיר ולאחר כמה שנים היה למנהל עבודה ובהמשך הפך לעצמאי בעל עסק משלו.
סיפור שזכור לו במיוחד מהשנים שלו בתחום הוא הפעם שבה פנה אליו אדם שגר בקומה העליונה ושהיה לו כתם מים מהתקרה שבמשך זמן רב לא הצליחו למצוא את הסיבה לו. משה מספר שבשלב שהלקוח פנה אליו הוא כבר כמעט התייאש מלמצוא את המקור לרטיבות. "לאחר בירור מאוד מקיף מצאנו את מקור הבעיה התלוי באפקט מישני מורכב וללא סימני אזהרה מקובלים וטיפלנו בה" מספר משה ומוסיף, "הלקוח שמח מאוד למצוא סוף סוף מענה לבעיה וזה היה סיפוק גדול בשבילי".
אם תשאלו אותו איפה הוא רואה את עצמו בעוד כמה שנים, הוא יגיד שהוא מקווה להרחיב את העסק לתחומים נוספים. כיום הוא לומד לעבוד עם תוכנות הדמיה כדי שיוכל להראות הדמיה ממוחשבת ללקוחות לפני ביצוע העבודה. הוא מקווה בעתיד לשתף פעולה עם ביתו שלומדת עיצוב ואדריכלות פנים ובכך להפוך את העסק לעסק משפחתי. משה מספר שהדבר שהוא הכי אוהב במקצוע זה את העובדה שמדובר במקצוע עם הרבה פרגון: "אתה נותן מענה ובכך אתה מצליח לשפר את איכות חייו של הלקוח. אנשים צריכים עזרה ואתה נותן אותה. יש בזה חדוות יצירה". משה גם מעיד שחשוב לו שהעבודה תתבצע בצורה יסודית אחרי בדיקה מקיפה לפני הביצוע והתאמה מדויקת של החומרים לסוג העבודה.
רקע מקצועי:
משה מבצע עבודות שונות בתחום הצבע והטיח, האינסטלציה, עבודות הגבס, ריצוף והשבחת נכסים לפני מכירה או השכרה. "אין אצלי קיצורי דרך, היסודיות מאוד חשובה לי ואני לא מדלג על שום שלב בעבודה" הוא מספר ומוסיף, "חשוב לי לתת שירות אישי, להיות זמין ללקוח ולהשתמש בחומרים המתאימים ביותר".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.