בחור נחמד מאוד, הוא בא בדיוק בזמן, נראה לי מקצועי ואין לי שום טענות כלפיו. באמת מומלץ.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בריאן פיאטניצה, ראשון לציון.
משוב: 26/02/2023
תיאור השירות:
החלפת רצועת חימום במזגן.
חוות דעת:
היה בסדר ומעולה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נפתלי בניה, ראשון לציון.
משוב: 06/02/2023
תיאור השירות:
החלפת יחידה חיצונית ותיקון תקלת תקשורת בין יחידות במזגן מיני מרכזי מחברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה ממש מעולה! נחמד, מקצועי, אדיב ואמין. באמת איש מקצוע רציני!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יאן גולדמן, רמת גן.
אשרור: 10/04/2022
משוב: 07/02/2022
תיאור השירות:
בדיקת מזגן אינוורטר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עמד בזמנים ואמר מראש מה תהיה העלות. עבד כשעה, אבל הסביר שלא ניתן לתקן את המזגן.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוחאי אהרונוב, רחובות.
אשרור: 03/03/2022
משוב: 02/01/2022
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן.
חוות דעת:
היה אדיב, הגיע בזמן שקבענו. איתר את התקלה מהר מאוד והיה מאוד מקצועי. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניב לוי, גבעתיים.
משוב: 02/02/2022
תיאור השירות:
גילוי ותיקון נזילת גז.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ויקטור כהן, ראשון לציון.
אשרור: 27/12/2021
משוב: 28/10/2021
תיאור השירות:
בדיקת מקרר של חברת תדיראן.
חוות דעת:
אני מרוצה, הוא הגיע בזמן והיה מאוד נחמד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אבי טורוביץ, יבנה.
משוב: 04/11/2021
תיאור השירות:
ניקוי מזגן 1.5 כ"ס של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, אדיב מאוד מאוד, מוכן לעזור מעבר למה שמה שסיכמנו איתו בהתחלה והיה בחור על הכיפאק! הוא היה אלוף!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל או, ראשון לציון.
משוב: 04/11/2021
תיאור השירות:
ייעוץ לגבי מזגן יחיד.
חוות דעת:
הגיע והסביר לי מה הבעיה, זה לא קשור למזגן, הסביר לי שאני צריך לפנות לחשמלאי, היה נחמד וגבה כסף על ההגעה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילן הורביץ, ראשון לציון.
אשרור: 04/11/2021
משוב: 05/08/2021
תיאור השירות:
תיקון שני מזגני עילי שכלל סידור צינור ניקוז.
חוות דעת:
השירות שלו היה מצוין. הוא הגיע בזמן, עשה עבודה טובה והמחיר שהוא גבה היה גבוה מהמצופה בעיניי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 52 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לאחר שסיים לימודי חשמל עבד מיקי כשכיר בביצוע עבודות חשמל ומיזוג אויר בין 2002-2006, לאחר מכן עבר לעבוד בחברה שעוסקת בקירור מסחרי ומיזוג מרכזי, ובשנת 2010 למד קורס קירור ומיזוג. "סיימתי בהצטיינות ואפילו נשארתי ללמד במכללה 2 קורסים" הוא מספר. בשנת 2011 יצא מיקי לדרך עצמאית והקים את העסק, ובהמשך למד קורס נוסף (זהה ללימודי הנדסאי) - קירור ומיזוג תעשייתי. "במהלך השניים מעבר למתן שרות ביצעתי פרויקטים רבים - בנייני מגורים, משרדים, מסעדות, חנויות, מפעלים, רשתות, מוסדות, משרדי ממשלה ועוד" הוא מעיד "כיום העסק מתמקד בעיקר בשירות ואחזקה למערכות מיזוג אויר ביתיים, מסחריים ותעשייתיים ולמקררים מסחריים - חדרי קירור והקפאה, חלביות, מעדניות וכדומה".
תחומי התמחות
:: אחזקה ושירות לכל מערכות מיזוג האוויר - ביתי, מסחרי ותעשייתי
:: התקנת מערכות מיזוג מרכזיות - מערכות מים ומערכות מיזוג אויר בטכנולוגיה מתקדמת VRF/V
:: בניית חדרי קירור והקפאה
:: אחזקה ושירות למקררים מסחריים
ותק בתחום
עוסק בתחום משנת 2002 עד 2010 כשכיר משנת 2011 כעצמאי
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.