ביצעתי עבודה עם אבי והוא פשוט ברח לי מבלי לסיים את העבודה. בחיים לא קרה לי דבר כזה. שילמתי לו 80% מהמחיר. ביקשתי ממנו לבוא ולסיים את העבודה והוא לא הגיע. הוא לא עונה לי לטלפונים. איימתי עליו שאתבע אותו והוא לא התרגש. הוא עשה עבודה חאפרית ולא מקצועית. הוא גם הביא לי צנרת לא איכותית. הוא השאיר אותי תקוע הייתי באמצע שיפוץ וכל עוד הוא לא מסיים את העבודה אנשים אחרים לא יכולים להתחיל את העבודה שלהם. נאלצתי להביא בעל מקצוע אחר שיפרק את כל העבודה שלו ולשלם לו שיעשה את כל העבודה מההתחלה. פשוט הרגשתי שזרקתי את הכסף. העובדה שהוא ברח לי מבלי לסיים את העבודה זה פשוט שערורייה. אני לא חושב שאתר כמו מידרג צריך להחזיק בעל מקצוע כזה. הוא גם כל הזמן ניסה למשוך אותי לחברות מזגן אחרות, שיש לו איתן דילים. הנושא הכספי כל הזמן היה ברקע. אני מאוד מאוכזב ממנו.
איכות
0
מחיר
0
זמנים
0
יחס
0
תגובת העסק:
לא ברחתי מהעבודה, ההיפך הוא הנכון. אני המלצתי ללקוח להתקין את המזגנים רק אחרי שהפועלים של הקבלן יסיימו את הבנייה של הבית. מנסיון אני יודע שפועלים כאלו יכולים לגרום חבלות באופן מכוון למזגנים ואכן כך התגלה בפועל. גם הקבלן שהיה נוכח המליץ להתקין את המזגנים רק לאחר סיום העבודה שלו. כשבדקתי את המזגנים ראיתי שנגרמו לכל שמונת המזגנים נזקים מכוונים: לכל פתח אוורור הוכנסו אבנים וחול שגרמו לנזק בלתי הפיך. אני מבין שבסופו של דבר זה לא נעים להתמודד עם ההחלטה השגויה להתקין את המזגנים לפני סיום העבודה. לגבי התשלום, אכן 80% מהמחיר שולם לי, וכל כולו הושקע בציוד שהותקן במקום. כלומר, לא הרווחתי מהעבודה הזו דבר ובסופו של דבר הוא עוד כותב שהוא איים לתבוע אותי. אני אדם הגון מאוד, לאור הנזק שנגרם לו הייתי מבצע התקנה נוספת והייתי הולך לקראתו במחיר, אבל העובדה שמישהו הכניס חול ואבנים למזגנים אינה כלולה באחריות שלי.
0
כללי
שי קדם, גבעתיים.
אשרור: 10/12/2013
משוב: 12/05/2013
תיאור השירות:
התקנת מזגן מפוצל 1 כ"ס של חברת טורנדו סאגה.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא היה מאוד סימפטי ומאוד נעים. הוא הסביר לי דברים שרציתי לדעת. הוא היה צנוע, נחמד ונראה מאוד מקצועי. הוא עשה את העבודה בצורה יסודית ובדק שעשה כמו שצריך. בנוסף המחיר היה ממש סבבה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
חוה טרטנר, הרצליה.
משוב: 17/11/2013
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, היה נחמד ומקצועי. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צבי תדהר, הרצליה.
אשרור: 07/08/2013
משוב: 26/05/2013
תיאור השירות:
התקנת 3 מזגנים: פירוק מזגן אחד והתקנתו מחדש, והתקנת שני מזגנים של חברת תדיראן, אחד ורבע כ"ס ואחד כ"ס.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הוא איש אמין והוא הגיע בדיוק מתי שאמר. הוא בן אדם חיובי וישר והמחיר שהוא גובה בסדר גמור. הוא קצת איטי כי הוא בודק באופן יסודי ומודד כל דבר, אבל העבודה יצאה בסדר גמור ואני מרוצה סך הכל.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניר דותן, גבעתיים.
משוב: 17/07/2013
תיאור השירות:
התקנת מזגן מפוצל חברת סיילנט ומילוי גז.
חוות דעת:
לקח לו זמן להגיע אבל מהרגע שהוא הגיע הכל היה מצוין! המחיר היה מה שאמר במקור (בטווח הנמוך שאמר) והוא עשה את העבודה במקום.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
7
יחס
9
9
כללי
אלי צ'צ'ק, הרצליה.
משוב: 26/06/2013
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי, 3.5 כוח סוס, תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד! הוא הגיע בזמן, בחור לאר'ג, חיובי מאוד! הוא גם לא היה יקר!
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
אפי ש. ראש העין.
משוב: 04/06/2013
תיאור השירות:
פירוק מזגן והתקנה של חדש.
חוות דעת:
לקח זמן, אבל ההתקנה היתה עם "כל הלב".
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
יוסי ג. כוכב יאיר.
משוב: 07/04/2013
תיאור השירות:
התקנת שני מזגנים
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהשירות שלו :) הגיע בזמן שקבענו, תקתק את העבודה ולקח מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מ. ד. ירושלים.
אשרור: 10/12/2013
משוב: 25/07/2013
תיאור השירות:
התקנת 3 מזגנים רגילים. 2 של LG ואחד של תדיראן עם 2.5 כוח.
חוות דעת:
הוא הגיע לירושלים לפרק שני מזגנים קטנים, הגיע בזמן ועשה את זה במקצועיות לשמה! באמת מקצועיות גבוהה מהרגיל, יש לו ידע והוא עובד יפה מאוד. גם השירות שהוא נתן היה שירות מצוין.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 10/07/2018
תיאור השירות:
פירוק מזגן ישן והתקנה של מזגן אחר.
חוות דעת:
הוא סה"כ היה בסדר גמור, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 613 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אבי נולד בדרום אפריקה, גדל והתחנך שם עד גיל 20, ושם, בבית הספר למד את כל מה שקשור בעולם הקירור. כשעלה לארץ כבר היה לו ברור שבזה הוא הולך לעסוק – הוא עבד אצל מספר בעלי מקצוע עד שצבר מספיק ניסיון והחליט שהוא בשל לפתוח עסק משלו.
הוא אב לילדים וסב לנכד, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו מבלה את זמנו עם המשפחה, שזה הדבר שהכי חשוב לו. "הרבה פעמים אנחנו רוצים ללכת ולעבוד בשביל המשפחה, אבל אז אנחנו שוכחים את המשפחה בשביל העבודה. הזמן עם המשפחה הוא זמן חשוב וצריך לשמור עליו".
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהתקלקל לו המזגן. הוא היה עם ילדים קטנים בבית והם פשוט סבלו מחום. התקלה הייתה מאוד בעייתית וכללה בעיות צנרת. כשראיתי את הילדים שלו ככה סובלים אמרתי שלא משנה מה, אני לא יוצא מהבית עד שאני לא מתקן לו את התקלה. הייתי אצלו משעה שלוש בצהריים עד שש בבוקר שלמחרת. הוא ממש הודה לי והיום אנחנו חברים, נשארנו בקשר טוב."
ולגבי השאיפות לעתיד? "הייתי רוצה להמשיך לעסוק בתחום הקירור, רק בגלל האנשים, זה שווה הכל. הידיעה שאני יכול לעזור ללקוח, לעשות לו טוב, ולהוציא אותו מרוצה היא זו שנותנת לי סיפוק. אני לא פה בגלל הכסף."
אבי עוסק בתחום המיזוג כבר 25 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו, שמעניק פתרונות למקררים ומזגנים.
"אני אוהב את העבודה", אומר אבי, "ומה שאני הכי אוהב בה זה הקשר עם הלקוחות. בסופו של דבר מה שחשוב בשורה התחתונה זה החיבור החיובי עם הלקוח, הפיתרון של הבעיה, העזרה לבנאדם אחר. אני באמת מאמין שאם הגעתי אליו ועזרתי לו לפתור את הבעיה סימן שזה היה צריך לקרות, הייתי צריך להגיע אליו"
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגנים
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
:: התקנת מקררים
:: התקנת מזגנים
הדבר שהכי מאתגר אותו בעבודה הוא ללמוד דברים חדשים, גם אחרי שנים רבות בתחום. " לפעמים אני נתקל במכשירים או טכנולוגיות חדשות שאני לא מכיר. אז אני אומר ללקוח שאת המקרר הזה אני עוד לא מכיר, שיפנה לבעל מקצוע אחר, ואז הולך ללמוד אותו."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.