הכל היה מצוין ומעולה! הוא היה אמין, סידר וניקה אחריו והמחיר היה טוב לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל כהן, פתח תקווה.
אשרור: 15/11/2022
משוב: 16/09/2022
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי ישן עם נזילה.
חוות דעת:
אבי היה מדהים, ממש חבל על הזמן, הגיע, היה אצלי מלא זמן ולקח מחיר ממש הוגן. הוא חיכה לראות שהכול בסדר ואז עשה עוד תיקון עד שראה שהכול מאה אחוז. אני ממליץ עליו, הוא נתן שירות מהטובים שראיתי וטיפל בבעיה ששני אנשים לפניו לא הצליחו לטפל בה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ארז בירנהולץ, פתח תקווה.
אשרור: 05/08/2022
משוב: 06/06/2022
תיאור השירות:
סתימת דליפת גז ומילוי גז במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, נשמע שהתאמץ מאוד לפתור את התקלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאלה יעקב, פתח תקווה.
משוב: 11/05/2022
תיאור השירות:
תיקון כרטיס פיקוד במזגן מיני מרכזי מחברת טורנדו.
חוות דעת:
בעל מקצוע מעולה! עשה את העבודה כמו שצריך ועבד קשה. לא חיפף ובדק עד שהיה בטוח לגמרי מה התקלה, הופתעתי לטובה. הוא נתן לנו מספר אופציות, סידר הכל פיקס והיה הוגן, נחמד ואיש טוב, אני ממליצה בחום. הוא מיוחד במינו, אדם מקסים וישר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי ג. פתח תקווה.
אשרור: 17/10/2021
משוב: 17/08/2021
תיאור השירות:
תיקון כרטיס וקבל.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמיתי א. גבעת שמואל.
משוב: 05/09/2021
תיאור השירות:
ביקורת למזגן שהקפיץ את החשמל בבית.
חוות דעת:
אבי היה בסדר גמור, הוא עשה עליי רושם מבחינת המקצועיות שלו ובדק את כל חלקי המזגן והשתדל באמת לאתר את הבעיה. בסוף הוא הצליח לאתר לי את הבעיה אבל החלטתי שלא להשתמש בשירותיו לתיקון.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוחאי וייסבלט, פתח תקווה.
משוב: 12/08/2021
תיאור השירות:
החלפת מנוע מאוורר למזגן.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חגית פורן- פלדמן, פתח תקווה.
משוב: 12/07/2021
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
אבי היה מצוין! הוא הגיע בזמן ונתן לנו שירות מצוין. הוא טיפל בבעיה, דאג להביא חלק ממקום אחר והיה הרבה שעות בבית.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבלין פיש, פתח תקווה.
משוב: 29/06/2021
תיאור השירות:
ביקור שכלל בדיקת מזגן מרכזי.
חוות דעת:
אבי היה בסדר גמור. הוא היה מקצועי מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אייל א., פתח תקווה.
משוב: 14/09/2020
תיאור השירות:
החלפת כרטיס במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
אין דברים כאלה! אבי עשה עבודה מצוינת ברמות שבאמת חבל על הזמן. אני סופר מבסוט ממנו וממש מרוצה מהשירות שקיבלתי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 613 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אבי נולד בדרום אפריקה, גדל והתחנך שם עד גיל 20, ושם, בבית הספר למד את כל מה שקשור בעולם הקירור. כשעלה לארץ כבר היה לו ברור שבזה הוא הולך לעסוק – הוא עבד אצל מספר בעלי מקצוע עד שצבר מספיק ניסיון והחליט שהוא בשל לפתוח עסק משלו.
הוא אב לילדים וסב לנכד, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו מבלה את זמנו עם המשפחה, שזה הדבר שהכי חשוב לו. "הרבה פעמים אנחנו רוצים ללכת ולעבוד בשביל המשפחה, אבל אז אנחנו שוכחים את המשפחה בשביל העבודה. הזמן עם המשפחה הוא זמן חשוב וצריך לשמור עליו".
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהתקלקל לו המזגן. הוא היה עם ילדים קטנים בבית והם פשוט סבלו מחום. התקלה הייתה מאוד בעייתית וכללה בעיות צנרת. כשראיתי את הילדים שלו ככה סובלים אמרתי שלא משנה מה, אני לא יוצא מהבית עד שאני לא מתקן לו את התקלה. הייתי אצלו משעה שלוש בצהריים עד שש בבוקר שלמחרת. הוא ממש הודה לי והיום אנחנו חברים, נשארנו בקשר טוב."
ולגבי השאיפות לעתיד? "הייתי רוצה להמשיך לעסוק בתחום הקירור, רק בגלל האנשים, זה שווה הכל. הידיעה שאני יכול לעזור ללקוח, לעשות לו טוב, ולהוציא אותו מרוצה היא זו שנותנת לי סיפוק. אני לא פה בגלל הכסף."
אבי עוסק בתחום המיזוג כבר 25 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו, שמעניק פתרונות למקררים ומזגנים.
"אני אוהב את העבודה", אומר אבי, "ומה שאני הכי אוהב בה זה הקשר עם הלקוחות. בסופו של דבר מה שחשוב בשורה התחתונה זה החיבור החיובי עם הלקוח, הפיתרון של הבעיה, העזרה לבנאדם אחר. אני באמת מאמין שאם הגעתי אליו ועזרתי לו לפתור את הבעיה סימן שזה היה צריך לקרות, הייתי צריך להגיע אליו"
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגנים
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
:: התקנת מקררים
:: התקנת מזגנים
הדבר שהכי מאתגר אותו בעבודה הוא ללמוד דברים חדשים, גם אחרי שנים רבות בתחום. " לפעמים אני נתקל במכשירים או טכנולוגיות חדשות שאני לא מכיר. אז אני אומר ללקוח שאת המקרר הזה אני עוד לא מכיר, שיפנה לבעל מקצוע אחר, ואז הולך ללמוד אותו."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.