הוא היה על הכיפאק! היחס שלו היה מצוין, המקרר עובד והוא מאוד אמין. הוא טיפל במקרר במקצועיות והיה הוגן במחיר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יורם גניש, כוכב יאיר.
משוב: 30/06/2024
תיאור השירות:
תיקון של מקרר יין.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, והשירות מצוין! בדק בצורה יסודית, הגיע למסקנה אופרטיבית וביצע. עבודה נקייה ואדיבה.
לאחר 3 חודשים, הכל תקין לחלוטין והוא אף התקשר בכדי לדעת מה שלום הפציינט שלו! איזה איש! אז הכל עובד כשורה. שירות מומלץ במיוחד.
היה יוצא מן הכלל! אדיב וענייני, ולא ניסה להרוויח מביקור מיותר. הייתה לי בעיה עם מכונת הקרח במקפיא. אבי יעץ להפשיר את המקפיא. הבעיה נפתרה ללא ביקור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילן מנוליס, צור יצחק.
משוב: 24/12/2023
תיאור השירות:
בדיקת מקרר תקול, כולל מדחס.
חוות דעת:
אברהם היה מאד מקצועי, עוד בטלפון אמר שקיימת אפשרות שמדובר בבעיית מדחס. הוא הגיע תוך שעה וחצי מהרגע שקראתי לו ועשה כל דבר אפשרי כדי לתקן את הבעיה. לבסוף התברר שאכן מדובר בבעיית מדחס ולכן המליץ על רכישת מקרר חדש וגבה עבור ביקור בלבד. הוא היה מאד אמין, חביב, יודע את העבודה, ישר ולא הסתיר שום דבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יניב פינק, צור יצחק.
משוב: 24/12/2023
תיאור השירות:
ייעוץ למקרר של חברת LG.
חוות דעת:
אבי היה מעולה! הוא ניסה לפתור את הבעיה בטלפון, היה מאוד שקוף, אמין וישר. לאחר שהלך, הוא הציע להתייעץ איתו לבחירת מקרר חדש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אושרת אלינטי, צור יצחק.
משוב: 30/10/2023
תיאור השירות:
איתור תקלה במקרר.
חוות דעת:
אבי היה מקסים, נתן שירות מעולה, הסביר, בדק נהדר ולקח מחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תהל קרן, צור יגאל.
משוב: 29/10/2023
תיאור השירות:
תיקון מקרר מחברת סמסונג.
חוות דעת:
השירות היה מעולה והכל היה בסדר גמור. הוא בן אדם נחמד, שירותי, הגיע מהר למרות האזעקות והכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יורם גניש, כוכב יאיר.
אשרור: 20/07/2023
משוב: 20/04/2023
תיאור השירות:
תיקון מקרר יין.
חוות דעת:
היה מצוין, בחור מדהים! השירות שלו היה אדיב, הוא בדק לעומק לפני שהתחיל לתקן והפתרון המוצע שלו היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רן רדר, כוכב יאיר.
אשרור: 05/07/2023
משוב: 04/04/2023
תיאור השירות:
איתור מקור נזילה ומילוי גז במקרר מחברת SAMSUNG.
חוות דעת:
אבי בן אדם מדהים! נותן שירות מקצועי, עשה את העבודה כמו שצריך, אמין, מקצועי והסביר את הכל. אי אפשר לצאת כנגד כל הדירוגים הגבוהים שהוא מקבל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1288 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מקררים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון מקררים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אבי נולד בדרום אפריקה, גדל והתחנך שם עד גיל 20, ושם, בבית הספר למד את כל מה שקשור בעולם הקירור. כשעלה לארץ כבר היה לו ברור שבזה הוא הולך לעסוק – הוא עבד אצל מספר בעלי מקצוע עד שצבר מספיק ניסיון והחליט שהוא בשל לפתוח עסק משלו.
הוא אב לילדים וסב לנכד, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו מבלה את זמנו עם המשפחה, שזה הדבר שהכי חשוב לו. "הרבה פעמים אנחנו רוצים ללכת ולעבוד בשביל המשפחה, אבל אז אנחנו שוכחים את המשפחה בשביל העבודה. הזמן עם המשפחה הוא זמן חשוב וצריך לשמור עליו".
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהתקלקל לו המזגן. הוא היה עם ילדים קטנים בבית והם פשוט סבלו מחום. התקלה הייתה מאוד בעייתית וכללה בעיות צנרת. כשראיתי את הילדים שלו ככה סובלים אמרתי שלא משנה מה, אני לא יוצא מהבית עד שאני לא מתקן לו את התקלה. הייתי אצלו משעה שלוש בצהריים עד שש בבוקר שלמחרת. הוא ממש הודה לי והיום אנחנו חברים, נשארנו בקשר טוב."
ולגבי השאיפות לעתיד? "הייתי רוצה להמשיך לעסוק בתחום הקירור, רק בגלל האנשים, זה שווה הכל. הידיעה שאני יכול לעזור ללקוח, לעשות לו טוב, ולהוציא אותו מרוצה היא זו שנותנת לי סיפוק. אני לא פה בגלל הכסף."
אבי עוסק בתחום המיזוג כבר 25 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו, שמעניק פתרונות למקררים ומזגנים.
"אני אוהב את העבודה", אומר אבי, "ומה שאני הכי אוהב בה זה הקשר עם הלקוחות. בסופו של דבר מה שחשוב בשורה התחתונה זה החיבור החיובי עם הלקוח, הפיתרון של הבעיה, העזרה לבנאדם אחר. אני באמת מאמין שאם הגעתי אליו ועזרתי לו לפתור את הבעיה סימן שזה היה צריך לקרות, הייתי צריך להגיע אליו"
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגנים
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
:: התקנת מקררים
:: התקנת מזגנים
הדבר שהכי מאתגר אותו בעבודה הוא ללמוד דברים חדשים, גם אחרי שנים רבות בתחום. " לפעמים אני נתקל במכשירים או טכנולוגיות חדשות שאני לא מכיר. אז אני אומר ללקוח שאת המקרר הזה אני עוד לא מכיר, שיפנה לבעל מקצוע אחר, ואז הולך ללמוד אותו."
שאלות ותשובות עם אברהם
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.