הוא עזר לי מאוד. הסביר לי בטלפון מה אפשר לעשות וזה באמת סידר את הבעיה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
לידור פורת, אריאל.
משוב: 29/02/2024
תיאור השירות:
החלפת רכיב במקרר מחברת אמקור.
חוות דעת:
נתן שירות מעולה, הכול היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאל כהן, אריאל.
משוב: 13/12/2023
תיאור השירות:
תיקון מקרר מחברת סמסונג.
חוות דעת:
היה עשר, אחלה בחור. הוא עשה את העבודה לחברה שלי והיא אמרה שהוא היה ממש מקסים, אדיב ועשה לה מחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אופיר גולן, אריאל.
משוב: 11/07/2023
תיאור השירות:
ייעוץ בנוגע למקרר תקול.
חוות דעת:
הוא בא, בדק את התקלה, אמר שאין מה לעשות ושכדאי לקנות מקרר חדש.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רעות ש. אריאל.
משוב: 01/11/2022
תיאור השירות:
תיקון של מקרר תדיראן, ניקיון יסודי של המקרר והחלפת חלקים.
חוות דעת:
היה מעולה! השאיר אחריו נקי, עשה עבודה טובה ועם חיוך רחב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ראם לוי, אריאל.
אשרור: 15/01/2021
משוב: 16/11/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ותרמוסטט למקרר מחברת תדיראן.
חוות דעת:
מקצועי, עמד בזמנים, ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
תמי גלעדוב, אריאל.
משוב: 12/02/2020
תיאור השירות:
תיקון למקרר עם תקלה במדחס.
חוות דעת:
אבי היה ממש מעולה! הוא תיקן לי את המקרר בצורה מקצועית ביותר, היה אמין מאוד ונתן עצות לאיך לשמור עליו שיתפקד כראוי. הוא אפילו חזר אליי כדי לראות שאכן הכל בסדר. אני מרוצה מאוד מהשירות שלו וממליצה לכולם להיעזר בו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכאל ונדל, אריאל.
משוב: 07/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהיחס והשירות שלו, בן אדם זהב, לא רצה לקחת תשלום כי אמר שזו בעיה פשוטה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רן פורמן, אריאל.
משוב: 21/11/2018
תיאור השירות:
בדיקת מקררר עם כרטיס חכם תקול.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, שירותי, ישר, אמין, מהיר ומקצועי. הגיע בזמן ועשה עבודה טובה, הוא היה בחור כלבבי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ויקטור צברי, אריאל.
אשרור: 09/10/2018
משוב: 08/08/2018
תיאור השירות:
תיקון של מקרר אשר כלל החלפת מדחס.
חוות דעת:
אני זכיתי בבן אדם זהב שאין דברים כאלה פשוט אין. מהיום אני מזמין רק אותו ורק דרך מידרג. אין אנשים כאלה אני באמת מרוצה ברמות! מגיע לו את כל המחמאות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1251 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מקררים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון מקררים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אבי נולד בדרום אפריקה, גדל והתחנך שם עד גיל 20, ושם, בבית הספר למד את כל מה שקשור בעולם הקירור. כשעלה לארץ כבר היה לו ברור שבזה הוא הולך לעסוק – הוא עבד אצל מספר בעלי מקצוע עד שצבר מספיק ניסיון והחליט שהוא בשל לפתוח עסק משלו.
הוא אב לילדים וסב לנכד, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו מבלה את זמנו עם המשפחה, שזה הדבר שהכי חשוב לו. "הרבה פעמים אנחנו רוצים ללכת ולעבוד בשביל המשפחה, אבל אז אנחנו שוכחים את המשפחה בשביל העבודה. הזמן עם המשפחה הוא זמן חשוב וצריך לשמור עליו".
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהתקלקל לו המזגן. הוא היה עם ילדים קטנים בבית והם פשוט סבלו מחום. התקלה הייתה מאוד בעייתית וכללה בעיות צנרת. כשראיתי את הילדים שלו ככה סובלים אמרתי שלא משנה מה, אני לא יוצא מהבית עד שאני לא מתקן לו את התקלה. הייתי אצלו משעה שלוש בצהריים עד שש בבוקר שלמחרת. הוא ממש הודה לי והיום אנחנו חברים, נשארנו בקשר טוב."
ולגבי השאיפות לעתיד? "הייתי רוצה להמשיך לעסוק בתחום הקירור, רק בגלל האנשים, זה שווה הכל. הידיעה שאני יכול לעזור ללקוח, לעשות לו טוב, ולהוציא אותו מרוצה היא זו שנותנת לי סיפוק. אני לא פה בגלל הכסף."
אבי עוסק בתחום המיזוג כבר 25 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו, שמעניק פתרונות למקררים ומזגנים.
"אני אוהב את העבודה", אומר אבי, "ומה שאני הכי אוהב בה זה הקשר עם הלקוחות. בסופו של דבר מה שחשוב בשורה התחתונה זה החיבור החיובי עם הלקוח, הפיתרון של הבעיה, העזרה לבנאדם אחר. אני באמת מאמין שאם הגעתי אליו ועזרתי לו לפתור את הבעיה סימן שזה היה צריך לקרות, הייתי צריך להגיע אליו"
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגנים
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
:: התקנת מקררים
:: התקנת מזגנים
הדבר שהכי מאתגר אותו בעבודה הוא ללמוד דברים חדשים, גם אחרי שנים רבות בתחום. " לפעמים אני נתקל במכשירים או טכנולוגיות חדשות שאני לא מכיר. אז אני אומר ללקוח שאת המקרר הזה אני עוד לא מכיר, שיפנה לבעל מקצוע אחר, ואז הולך ללמוד אותו."
שאלות ותשובות עם אבי
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.