היה ממש מצוין מכל הבחינות! היה חשוב לי שהתקלה תטופל באותו היום. לירון הגיע בשעה מאוחרת וטיפל בתקלה במקום. נתן שירות מקצועי ואמין ובמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בן אנקווה, ראשון לציון.
משוב: 01/07/2024
תיאור השירות:
התקנת שני מזגנים עיליים של חברת אלקטרה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא פצצה של בן אדם, בהחלט בן אדם לשמו בטלפון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאיר שאשא, תל אביב.
משוב: 25/06/2024
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! אחלה בחור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גבריאל לוי, גבעת שמואל.
משוב: 20/06/2024
תיאור השירות:
אספקת והתקנת מזגן עילי מחברת פמילי 1.5 כוח סוס.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא היה מקצועי, מהיר והמחיר היה סביר בעיניי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
משה רדי, תל אביב.
משוב: 16/06/2024
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
היה מעולה! שירות מהיר, אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלה ליבנה, תל אביב.
משוב: 20/02/2024
תיאור השירות:
בדיקת תקינות במזגן.
חוות דעת:
הוא היה עשר אבל קצת איחר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
ספיר ארמה, תל אביב.
משוב: 18/02/2024
תיאור השירות:
בדיקת מזגן עילי.
חוות דעת:
לירון מקסים ממש, הוא היה אחלה, מקצועי והגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי ציפרוט, בת ים.
משוב: 06/02/2024
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה 10! אין על האתר שלכם, ניתן לסמוך על בעלי המקצוע שיתנו שירות הוגן עד מעולה, במחירים סבירים בעייני וזה מה שקיבלנו. התקשרתי דרך האתר ללירון שלחתי אותו לאימא שלי פתר את הבעיה במקצועיות, לקח מחיר סביר בעייני, עדכן אותי לאורך כל הטיפול, המזגן מחמם, אימא מרוצה, מה צריך יותר מזה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עליזה בן יהודה, תל אביב.
משוב: 20/08/2023
תיאור השירות:
התקנת ואספקת מזגן של חברת תדיראן בעל 1.25 כוח סוס.
חוות דעת:
לירון הגיע בזמן, נתן הצעת מחיר סבירה לדעתי, עבד טוב והכל היה בסדר. היה ממש טוב!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 25 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודת טכנאי
אודות
לירן מתעסק בכל תחומי מיזוג האוויר. הוא מספר: ״אני מאוד אוהב את העבודה שלי. הכי אני אוהב להגיע ללקוחות שהיו אצלהם בעלי מקצוע הן התיקונים והן בהתקנות ולא הצליחו לתת ללקוח את המענה המדוייק שלו וכאן אני נכנס לתמונה. עשרות לקוחות מרוצים. עשרות לקוחות שבדקה ה90 קראו לי והצלחנו ביחד להגיע לתוצאות הרצויות ולתיאום ציפיות של הלקוחות״.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.