היה מעולה! בדיקה של עוד 2 מזגנים. בשניהם אמיר הודיע שאין צורך בשטיפה ושאל אם לנקות רק מבחוץ + פילטר. הוא הגיע בזמן, היה אדיב ובסיום גם ניקה. גם המחיר בהחלט סביר. ממליצה על אמיר בכל לב. הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ולדימיר גרין, אשדוד.
אשרור: 12/10/2024
משוב: 17/12/2023
תיאור השירות:
התקנת מזגן מחברת תדיראן 1.25 כוח סוס.
חוות דעת:
היה נהדר! איכות העבודה, היחס, העמידה בזמנים, הכל ברמה הכי גבוהה.
אני ממליץ מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבישי מזור, אשקלון.
משוב: 09/10/2024
תיאור השירות:
הזמנתי אותו לבדיקה והתייעצות, הראה לי בדיוק מה צריך לעשות, מקצועי, אמין, איכותי.
חוות דעת:
היה נהדר. הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רון כהן, באר יעקב.
משוב: 06/10/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה.
חוות דעת:
היה נהדר! תקן נזילה שאף טכנאי אחר לא הצליח לתקן לפניו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מתן לייב, רחובות.
אשרור: 28/09/2024
משוב: 19/05/2024
תיאור השירות:
ניקוי פילטרים במזגן מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה אדיב מאוד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביטל גולד, אשדוד.
משוב: 16/09/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה מיני מרכזי.
חוות דעת:
הכל היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיל אומרדקר, אשדוד.
אשרור: 14/09/2024
משוב: 06/02/2024
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז במזגן רגיל מחברת תדיראן.
חוות דעת:
השירות היה אחלה. אמיר הסביר לי הכל, היה מקצועי, שירותי ואני מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל חייקלסון, רחובות.
משוב: 08/09/2024
חוות דעת:
היה מעולה ברמות על!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בני מנ, גן יבנה.
משוב: 08/09/2024
תיאור השירות:
החלפת קבל מדחס במזגן עילי 1 כוח סוס מחברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע מהר ועשה אחלה עבודה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 273 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אמיר, טכנאי מיזוג אוויר, מתמחה בכל סוגי התיקונים וההתקנות של המזנים. אמיר מאוד אוהב את התחום והוא מעיד שהדברים שהכי חשובים לו בעבודה הם היחס ללקוח, השירות, עמידה בזמנים סדר וניקיון.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.