מילוי גז במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה בעל 3.5 כוח סוס.
חוות דעת:
אמיר היה אחלה, היה מאד קל לקבוע איתו, הוא הגיע בזמן ועשה את העבודה מהר. הוא הסביר בצורה בהירה מה הבעיה וכיצד יש לטפל בה, היה מאד שירותי, חביב, חייכן ונעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכאל לרנס, קרית גת.
משוב: 24/07/2023
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי בעל 1 כוח סוס מחברת תדיראן.
חוות דעת:
היה מצוין, הוא הגיע בזמן, עשה עבודה מקצועית, היה נחמד וזריז. היה ממש טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רוני תדמור, קרית גת.
אשרור: 28/06/2023
משוב: 27/03/2023
תיאור השירות:
התקנת מזגן חדש.
חוות דעת:
ביצעתי את הכל דרך הטלפון כיוון שזו דירה להשקעה ואני לא גר בסמוך. אמיר עשה את העבודה מהיום למחר, התקין לשביעות רצון הדיירים ועשה הכל במקצועיות ואדיבות. ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונן ב. קרית גת.
משוב: 08/05/2023
תיאור השירות:
בדיקת מזגן.
חוות דעת:
מקצועי והגון. היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שמעון לוי, קרית גת.
אשרור: 16/04/2023
משוב: 14/02/2023
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל 3 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! כשאתה מחפש באתר כזה, אתה סוג של מהמר והולך על מישהו שאתה לא מכיר רק על פי חוות דעת, אבל אנשים לא דירגו אותו גבוה סתם. הוא כל כך יעיל, חרוץ וגם עומד בזמנים. בנוסף תוצאת העבודה הייתה ממש טובה. אין תלונות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עתניאל אדרי, קרית גת.
משוב: 27/10/2022
תיאור השירות:
התקנת 3 מזגנים בעלי 1 כ"ס של חברת תאדירן.
חוות דעת:
התרשמתי מאוד לטובה מאמיר! החל מתהליך הייעוץ, לא ידעתי מה כדאי לקנות ומה מתאים לצרכים שלי, הוא הגיע איתי לבית, הראה לי איפה כדאי למקם את המזגנים, הנחה לפי הצורך שלי והסביר את ההבדלים בין החברות ובין רמות חוזק המזגנים. כשהגיע להתקנה עשה עבודה מאוד יפה, נקיה, גבה מחיר הוגן ובגדול כל ההתנהלות הייתה טובה, תמיד היה זמין ותמיד הסביר. מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אנדרי פוליאקוב, קרית גת.
משוב: 25/09/2022
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מחברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא אחלה בחור, הוא היה מצוין, אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 276 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אמיר, טכנאי מיזוג אוויר, מתמחה בכל סוגי התיקונים וההתקנות של המזנים. אמיר מאוד אוהב את התחום והוא מעיד שהדברים שהכי חשובים לו בעבודה הם היחס ללקוח, השירות, עמידה בזמנים סדר וניקיון.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.