עבודות אינסטלציה בשירותים ובמקלחת, חיפוי קרמיקה וחידוש רובה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
השירות שלו מעולה והוא בסדר גמור. יש מקום לשיפור במחיר לדעתי. הוא מצוין, בחור עשר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גדי ברדה, רעננה.
משוב: 20/09/2024
תיאור השירות:
תיקוני טיח וצבע במספר אזורים בדירה לאחר רטיבות שהתייבשה
חוות דעת:
אדי מקצוען, חרוץ, הגיע בדיוק בזמן ועשה עבודה מצוינת במחיר הוגן לדעתי, ממליץ מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איל אליקים, גבעתיים.
אשרור: 28/07/2024
משוב: 21/02/2024
תיאור השירות:
תיקוני טיח וצבע בקיר גדול בסלון.
חוות דעת:
אדי אחלה בחור. לא הענקתי דירוג כי לא עשיתי השוואת מחירים וסך הכל, הוא היה ממש בסדר!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סיגל זהבי, פתח תקווה.
אשרור: 27/05/2024
משוב: 04/01/2024
תיאור השירות:
הרכבת ארון נעליים וארון אחסון עם שתי דלתות וארבעה מדפים.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, נתן מענה, עבד בצורה מקצועית ורצינית ואני ממליצה עליו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
אורי כהן, תל אביב.
אשרור: 07/05/2024
משוב: 08/11/2023
תיאור השירות:
הברזה מעבודה של פירוק והרכבת ארון.
חוות דעת:
קבעתי איתו לפני שבוע שיגיע לפירוק והרכבת ארון, קבענו תאריך ושעה. דיברתי איתו אתמול בערב וגם היום בבוקר וקבענו לשעה 11. פתאום הוא שולח לי הודעה שהאוטו שלו נתקע ושהוא לא יוכל להגיע. פיניתי את כל החפצים מהחדר ולקחתי יום חופש במיוחד, הוא אפילו לא אמר לי שהוא עושה מאמצים להגיע. איך שחייגתי אליו בטלפון, הוא ניתק בטענה שאני צועק עליו. השיחה הייתה חמש שניות ורק ניסיתי להסביר לו את הסיטואציה שאני נמצא בה, זה לא מעניין אותו, שירות לקוי ובזיוני לדעתי.
זמנים
0
יחס
0
תגובת העסק:
צר לי שזו תחושת הלקוח, נתקלתי בבלת”ם ומיד התקשרתי אל הלקוח לעדכן. בעקבות חוסר הבנה מצד הלקוח החלטתי שלא לבצע את העבודה.
אני מצטער על חוסר הנוחות שבביטול שברגע האחרון אך לפעמים זה נמנע משליטתנו. חשוב לי לתת ללקוחותיי את השירות הטוב ביותר.
0
כללי
ארז רוקח, תל אביב.
אשרור: 05/05/2024
משוב: 02/01/2024
תיאור השירות:
תיקוני צבע בקיר.
חוות דעת:
הוא היה מהיר ומדויק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמיר ש. תל אביב.
משוב: 27/03/2024
תיאור השירות:
בנית אולפן הקלטות.
חוות דעת:
היה פצצה והכל היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שקד בארי, תל אביב.
אשרור: 19/03/2024
משוב: 22/05/2023
תיאור השירות:
סתימת חור ענק בקיר, תליית מדף סיבית עבה בצורת זיגזג ותליית קופסת מדפים כבדה עם ברגי ג'מבו.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אדי היה מעולה! עמד בזמנים, נתן עבודה מקצועית והביא פתרונות יצירתיים לדברים מסובכים. לפניו הזמנתי מישהו אחר שלא רק שלא הצליח לתלות מדף, גם גרם לי לחור ענק בקיר ולנזק. אדי גם תיקן את הנזק שעשה בעל המקצוע הקודם וגם מצא דרך יצירתית ואסתטית לתליית המדפים. עבד נקי, מסודר והביא איתו כל מה שצריך כולל חלקים ספייר. הוא עשה עבודה מקצועית, היה מאד נעים וניקה אחריו. המחיר לא נמוך אבל הוגן מאוד והתמורה מעל ומעבר! העבודה של אדי הייתה שווה כל שקל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קרן גרוסמן, תל אביב.
משוב: 06/02/2024
תיאור השירות:
איטום אמבטיה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמית דברת, תל אביב.
משוב: 15/01/2024
תיאור השירות:
תיקוני צבע בבית.
חוות דעת:
הכל היה ממש אחלה. היינו מאוד מרוצים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 85 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
"נעים להכיר ♥️ שמי אדי, בן 30 מפתח תקווה, הנדי-מן וצבעי", "עוד בגילאי 4-5 נהנתי לפרק ולהרכיב חפצים בבית שלנו ולהצטרף לאבא שלי להחלפת מנורה, הרכבת רהיטים ועוד. כשהתבגרתי הורי היו מזמינים אנשי מקצוע לפתור מיני תקלות, הייתי מתיישב מאחוריהם, צופה ומפענח את הפעולות שלהם, ואת הנחמדים שהבחינו בי, הייתי שואל שאלות (: בגיל 16 הגיע אלינו צבעי שראה בי את הסקרנות והמוטיבציה והזמין אותי להצטרף אליו בתור עוזר צבעי. לאחר 3 שנים אחרי שכבר הספקתי ללמוד אצלו את רזי המקצוע ולשפץ להוריי את הבית מא׳ ועד ת׳ (לבנות קירות גבס, ליצור נישות, לשפץ את חדרי הארונות, לחצוב בקיר המטבח ולהתקין תאורות Led כדי שלאמא שלי יהיה יותר קל ונעים לבשל ❤️) הבנתי כמה אני אוהב לראות את האנשים מתרגשים מהשינוי, והחלטתי שזה מה שאני רוצה לעשות בחיים והקמתי את העסק שלי אדי-מן! לאחר עשור בתחום אני יכול להגיד שהדבר האהוב עליי בעולם הוא לשמח אנשים! לראות אתכם מרוצים, לפתור לכם תקלות ולהפוך את הבית שלכם למקום נעים, משרת ובריא לחיות בו. פה לתת שירות מכל הלב, באהבה גדולה", מסכם אדי.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.