היה בסדר, המחיר היה סביר לדעתי והעבודה לא הייתה מבריקה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
הילה כהן, יהוד.
משוב: 25/12/2023
תיאור השירות:
החלפת פיוז.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. בן אדם נחמד, הגיע בזמן, ישר הבין מה הבעיה ותיקתק את העבודה. עשר מעשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוני חרמון, יהוד.
משוב: 13/06/2022
חוות דעת:
מקצוען ושירותי! מומלץ!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
מידד גרינברג, אור יהודה.
משוב: 28/12/2021
תיאור השירות:
מתן חוות דעת מקצועית על עבודה של חשמלאי אחר.
חוות דעת:
התרשמתי לטובה מרמי. הוא עשה עבודה מקצועית ונתן לי שירות מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרון תקוה, אור יהודה.
משוב: 29/06/2021
תיאור השירות:
פיצול נקודת חשמל.
חוות דעת:
רמי היה מעולה. העבודה הייתה טובה, הוא מקצועי ויש לו ניסיון טוב. היו הרבה חשמלאים שלא הצליחו לעשות את העבודה והוא הצליח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שירה כהן, אור יהודה.
משוב: 25/04/2021
תיאור השירות:
התקנת גוף תאורה.
חוות דעת:
היה מעולה. מושלם מכל הבחינות, אולי טיפה יקר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאלה שמאי, אזור.
משוב: 13/04/2021
תיאור השירות:
העתקת שתי נקודות חשמל שכללה חציבה בקיר.
חוות דעת:
הוא היה מאוד מקצועי, עבד בצורה נקייה, מסודרת, היה הוגן ואני ממליצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פורת י. יהוד.
משוב: 22/10/2020
תיאור השירות:
החלפת 3 גופי תאורה בחדשים.
חוות דעת:
רמי מקצוען, איש מקסים ואדיב. נמשיך להזמין אותו לעבודות נוספות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נמרוד לבקוביץ, יהוד.
אשרור: 24/03/2019
משוב: 09/01/2019
חוות דעת:
היה מצוין, ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2859 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2025
התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי EVEDGE
בתוקף עד
אודות
רמי התחיל את דרכו בתחום החשמל כבר בגיל 14, אחרי שמצא בזה עניין, והחליט להפוך את האהבה למקצוע. אחרי שהוא עבד חמש שנים כשכיר הוא החליט לפרוש כנפיים ופתח עסק עצמאי, מאז הוא שם.
הוא נשוי ואב לשניים וכשהוא לא מבצע עבודות חשמל תוכלו למצוא אותו בים או מבלה בחיק הטבע עם המשפחה. כששואלים אותו על דור ההמשך בתחום החשמל הוא עונה: "כל אחד צריך לעשות מה שהוא אוהב".
הוא מספר שהוא מקבל סיפור מהקשר עם הלקוחות, ושיש לו לא מעט לקוחות שהפכו לחברים שאיתם הוא שומר על קשר עד היום.
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " שהלקוחות יצאו ממני עם חיוך, מרוצים ומבסוטים, ויביאו את הלקוח הבא. לעשות טוב לאנשים זה הכי חשוב. כשאתה עושה טוב אתה מוצא טוב."
רמי עוסק בתחום החשמל כבר 35 שנה, ומנהל בגאווה את העסק שהקים ונקרא על שמו שמתמחים במגוון עבודות חשמל בהייטק, בתעשייה ובבתים פרטיים.
"האתגר שלי בעבודה הוא לפתור תקלות שנראות בלתי פתירות וכתוצאה מכך להוציא את הלקוח מרוצה", הוא אומר. "למרות שאני בתחום כבר הרבה שנים, אני תמיד פוגש בתקלות חדשות שעוד לא נתקלתי בהן, חשמל זה עולם ומלואו."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון קצר
:: תיקון לוח חשמל
:: תיקון שקעים
:: התקנת גופי תאורה
:: התקנת נקודות חשמל
:: בניית תשתית חשמל
:: החלפה לתלת פאזי
:: החלפת ארון חשמל
"אני אוהב את העבודה שלי. אני נהנה מהמפגש עם הלקוחות ואני אוהב את היצירה – זו יצירה בעיניי. אתה בא למקום שאין בו שום דבר ואתה מחייה אותו, אתה רואה תוצאות בשטח: פתאום המקום עובד, זז, פורח, זה ליצור משהו חדש."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.