קיבלתי שירות טוב ויעיל. ניסה מספר פעמים ולא הצליח, לא נצליח להשחיל כבלים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אלירן מ. הרצליה.
משוב: 06/11/2024
תיאור השירות:
תיקון והתקנה.
חוות דעת:
מצוין! שירות מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רוני אדטו, הרצליה.
משוב: 04/11/2024
תיאור השירות:
חיבור לארון חשמל.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חגי ר. הרצליה.
משוב: 15/09/2024
חוות דעת:
היה על הכיפאק! ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתי גיני, הרצליה.
משוב: 09/09/2024
תיאור השירות:
בדיקת דוד חימום תקול, החלפת גוף חימום.
חוות דעת:
אבחן את התקלה בנעימות בטלפון, הגיע מהר והיה מקצועי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רועי פישר, הרצליה.
אשרור: 21/08/2024
משוב: 25/04/2024
תיאור השירות:
החלפת מפצל 3 פזות בלוח חשמל עקב מים.
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רחלי הראל, רמת השרון.
אשרור: 05/08/2024
משוב: 30/01/2024
תיאור השירות:
החלפת מנורת לד.
חוות דעת:
השירות היה מצוין! העבודה הייתה מצויינת, שמוליק היה אדיב, אכפתי והמחיר היה הוגן בעיניי. הוא איש מאוד צנוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מקסים שקלר, הרצליה.
אשרור: 21/07/2024
משוב: 12/04/2024
תיאור השירות:
תיקון קצר בחשמל.
חוות דעת:
היה נחמד, מקצועי ועשה את העבודה. הכול היה נהדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסתר פ. רמת השרון.
אשרור: 24/06/2024
משוב: 31/10/2023
תיאור השירות:
תיקון תאורה במקלט.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 632 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2027
קרור ומיזוג אויר
בתוקף עד
אודות
כבר מילדות שמוליק אהב לתקן דברים ולעסוק במערכת החשמל, ככה שפנייה לבית ספר מקצועי בתחום הייתה צעד מובן מאליו. גם היום, עשרות שנים אחרי, הוא לא מתחרט על המהלך: "אני מאוד אוהב את כל ההתעסקות הטכנית כמו גם להיות כל הזמן בתנועה, לפגוש אנשים ומקומות חדשים – יש המון הפתעות ואין שגרה" הוא מספר.
לא רק את תחום החשמל שמוליק אוהב, גם תחום שהוא בניגוד מוחלט אליו – מים וכל מה הקשור אליהם: טיולים למקורות מים, שחייה, דייג וכדומה. אנחנו אומרים, תיזהר לא לשלב בין שתי האהבות
סיפור משעשע שזכור לשמוליק במיוחד היה כשהגיע לעשות עבודת חשמל אצל אישיות בכירה ומאובטחת. כחלק מהעבודה הושמעה האזעקה של הבית ומיד הוא מצא את עצמו מוקף באנשי ביטחון – לקח לו כמה דקות טובות להסביר שמדובר באזעקת שווא, לאחר מכן אנשי הביטחון התרצו ונתנו לו לשוב לעבודתו.
שמוליק הוא הבעלים של העסק שלו – עוסק בתחום החשמל משנת 1985 ולתחום מיזוג האוויר נכנס בשנת 2000. הוא בוגר בית ספר מקצועי גם בחשמל (בעל תעודת חשמלאי מוסמך) וגם במיזוג אוויר (בעל דיפלומה במיזוג אוויר).
תחומי התמחות: :: תיקוני חשמל שונים :: החלפת ארון חשמל :: התקנת גופי תאורה :: הכנה לביקורת חברת חשמל :: תיקוני מזגנים
מה שמייחד את עבודתו של שמוליק זה הידע והניסיון שצבר במהלך השנים בתחום החשמל, ידע שמאוד שימושי לא רק בעבודות חשמל אל גם בתיקון מזגנים.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.