מצוין, הייתי קורא לו עוד עשר פעמים! חבל על הזמן. מקצועי, אחלה בחור, עושה את העבודה במהירות ובמחיר הוגן בעיניי. לטעמי אפילו עבד יותר קשה אבל לא העלה את המחיר שאמר בהתחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אניה בלקין, באר שבע.
משוב: 22/02/2023
תיאור השירות:
תיקון ברז במרפסת שירות.
חוות דעת:
אלירן היה בסדר גמור, לדעתי המחיר היה סביר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
אדוארדו שובל, רמת השרון.
משוב: 10/04/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה מתחת לכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא 10, 100, 1000%! הכי טוב בכל הקריטריונים, החזיר טלפון והתפנה מהר, היה נחמד, מקצועי ונקי, הלוואי שכולם יהיו ככה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הדר לוי, כפר סבא.
משוב: 02/04/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בעקבות שומן שהצטבר.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יודית זר אביב, כפר סבא.
משוב: 24/03/2025
תיאור השירות:
תיקון ברז דולף.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אליאן ש. תל אביב.
משוב: 23/03/2025
תיאור השירות:
ניקוי של צנרת.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! הוא ניקה את הקו המוביל בין המטבח והשירותים. נחמד מאוד, עשה עבודה יסודית ווידא כמו שצריך שאכן תוקן כמו שצריך. הגיע מהר, בזמן וניקה אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדי פרידמן, הרצליה.
משוב: 12/03/2025
תיאור השירות:
ניקוי מסנן בניאגרה גלויה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תמר ר. כפר סבא.
משוב: 03/03/2025
תיאור השירות:
החלפת ברזים ותיקון דלתות מטבח.
חוות דעת:
היה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שירי ו. הרצליה.
משוב: 25/02/2025
תיאור השירות:
סתימה בניקוז של המטבח. הקו נוקה ונשלפו שומנים ושאריות בנייה.
חוות דעת:
שירות מצוין. אלירן פתר את הבעיה (הציל אותנו בשבת בבוקר) בביקור הראשון והגיע לביקור נוסף, ללא תשלום נוסף לסייע בבעיה אחרת שנוצרה בהמשך לסתימה המקורית.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיטל אוגמן, תל אביב.
משוב: 19/02/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
היה פשוט מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 311 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אלירן הוא אינסטלטור והנדימן, על כך מספר: "אני אינסטלטור והנדימן עם ניסיון עשיר ומומחיות בפתרון בעיות אינסטלציה, גדולות כקטנות. אני אוהב את העבודה שלי ומוצא סיפוק באתגרים ובמציאת פתרונות יצירתיים לכל תקלה. בזכות הניסיון והידע שצברתי לאורך השנים, אני מציע פתרונות מקצועיים, יסודיים ואמינים לכל סוגי הבעיות – סתימות, תקלות בצנרת, איתור נזילות, התקנות ועוד. אני מקפיד להשתמש בכלים המתקדמים ביותר ולבצע כל עבודה ברמת גימור גבוהה, תוך הקפדה על שירות אדיב, אמינות ויחס אישי לכל לקוח. זמינות היא ערך עליון עבורי, ואני עושה את מירב המאמצים לתת מענה מהיר, כולל במקרי חירום. בעבודתי אני שם דגש על ניקיון, סדר ומקצועיות ללא פשרות".
תחומי התמחות
:: פתיחת סתימות, תיקון נזילות, שטיפת צנרת ביתית בלחץ מים לניקוי יסודי. צילום קווי ביוב, איתור נזילות בגז.
:: פירוק והתקנת כלים סניטריים, פתיחת סתימות קשות באמצעים מקצועיים.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.