החלפת גוף חימום בדוד שמש של 250 ליטר מחברת פרת תעשיות.
חוות דעת:
הגיע בזמן כמו שאמר, עשה עבודה מהירה ויעילה, הראה לי את הגוף חימום שהיה מלא באבן, היה הוגן ולקח מחיר כמו שאמר מראש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מוטי ממליה , רעננה.
אשרור: 20/05/2014
משוב: 18/03/2014
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום ותרמוסטט בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, עמד בזמנים, לא הייתי בבית איתו אלא אישתי והיא הייתה מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דני י, רעננה.
משוב: 25/03/2014
תיאור השירות:
החלפת פלאנג' בדוד שמש.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא היה מקצועי, הגיע בזמן, היה אמין ועשה עשה את העבודה כמו שצריך, במהירות ויעילות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קרן אורון, רעננה.
משוב: 18/02/2014
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מהשירות שלו, הוא הגיע בזמן, הכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
חנדלי רמי, רעננה.
אשרור: 11/02/2014
משוב: 24/11/2013
תיאור השירות:
החלפת מיחם בדוד שמש.
חוות דעת:
היה על-הכיפאק! היה שרות מהיר. הוא היה מקצועי בתיקון הדוד, הגון במחיר והכי חשוב נעים הליכות וענייני. השרות והעבודה של עזרא- 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אינה ח. כפר סבא.
משוב: 16/09/2013
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש.
חוות דעת:
עבד מאוד יפה, אני מאוד מרוצה מהיחס ומהעבודה שלו. נתן שירות מעולה והגיע בדיוק בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הדס ברזילאי, תל אביב.
משוב: 02/04/2025
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט בדוד שמש.
חוות דעת:
לא היה משהו, הוא שאל מה הדוד ותיקן בסוף את הדוד של השכנים בלי לבוא לבדוק אם הכל עובד והוא גבה על זה מחיר גבוה מאוד לדעתי.
איכות
4
מחיר
6
זמנים
10
יחס
10
6
כללי
מוריה א. קרית אונו.
משוב: 05/03/2025
תיאור השירות:
החלפת צנרת לדוד שמש כולל ברז חדש.
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אנהסטסיה טאוטקין, תל אביב.
משוב: 28/02/2025
תיאור השירות:
תיקון והחלפת תרמוסטט בדוד שמש חשמלי.
חוות דעת:
היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מלך אברמוב, תל אביב.
משוב: 04/02/2025
תיאור השירות:
החלפת חלק בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא אחלה בן אדם, עשר מעשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1892 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
עזרא התחיל את דרכו בתחום הדודים יחד עם אחיו. אחיו עסק אז בתחום האינסטלציה, ועזרא, שלמד ממנו את העבודה, אהב את העיסוק דווקא בדודי שמש וחשמל והתפתח בכיוון.
"אני משתדל לבצע את העבודה כמו שהייתי עושה אותה בבית שלי", אומר עזרא. "אני משתדל שהיא תהיה כמה יותר מקצועית, חשובה לי מאוד שביעות הרצון של הלקוח ולא רק הפרנסה."
הוא נשוי ואב לארבעה. אישתו תאומה ואחותו תאומה, מה שגרם לו, כנראה, להביא לעולם זוג תאומות. הוא טוען שאף אחד מהארבעה לא מתכוון להמשיך אותו בתחום הדודים.
הוא אוהב ים, בריכה וטיולים בשטח, ומעיד על עצמו שאם הוא לא היה בתחום הדודים, הוא כנראה היה סופר – הוא עסק בכתיבה מגיל קטן, אבל טוען ש "עברו הימים."
והשאיפות שלו לעתיד? "השאיפה היא לשמור על הלקוחות שלי ולהישאר במה שיש לי, לא מעבר לזה. לשמור על הקיים. אני מרוצה מהמקום שלי, כיף לי ואני אוהב את העבודה. אני אומר תודה לאלוהים כל יום."
עזרא עוסק בתחום דודי השמש והחשמל כבר 30 (!) שנה, ומנהל בגאווה את החברה שלו.
במקצוע שלו הוא מסופק מהעבודה עם הלקוחות. "אני אוהב לצאת מבית של לקוח אחרי שהוא מרוצה ושבע רצון. אני משתדל גם להתקשר יום או יומיים אחרי העבודה כדי לוודא שהכל בסדר. אנשים משלמים לי אז אני מרגיש מחויב אליהם, אני לא יכול לעשות חצי עבודה וללכת."
תחומי ההתמחות:
:: התקנת דודי שמש
:: התקנת דודי חשמל
:: תיקון והתקנת מערכות סולאריות
:: תיקון דודי שמש וקולטים
:: תיקון בוילר
בחברה של עזרא מעניקים שירות בתחום דודי השמש והחשמל, ועל כל עבודה ישנה אחריות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.