מציג חוות דעת 1 - 8 מתוך 8 חוות דעת רלוונטיות
דיברתי איתו בטלפון והוא עזר לי לפתור את הבעיה, בכל אופן רציתי שיבוא כי אני לא איש מקצוע ופחדתי שהבעיה תחזור. הוא בא ובדק טמפרטורה, פתח ובדק את הגז היה מקצועי והוגן, אני מוכרחה לציין שאני מאד מרוצה, הוא הסביר הכל וניסה להבין מה הבעיה ולעזור. אני מסירה בפנים את הכובע הגיע בזמן והיה יסודי. הייתי מאד שבעת רצון וזה לא מובן מאליו.
תיקון נזילה והצטברות קרח, החלפת נורה ותיקון דלת מקפיא במקרר של חברת היטאצ'י.
שירות עשר, מעולה! פירק ופתח את כל מה שאפשר, עשה עבודה מאוד יסודית. הייתי בלחץ כי זה היה לפני שבת והוא הגיע בחמישי בערב בזמן שקבענו. חצי עשעה אחרי שהלך הבעיה חזרה, הוא לקח אחריות והיה מוכן להגיע באופן מיידי. אמרתי לו שזה בסדר שיגיע למחרת. היה זמין ואני רוצה לציין שהוא היחיד שאמר לי שהוא מתמצא במקרר מהסוג הזה. לא עזב עד שהכל היה תקין, היה מעולה :)
החלפת נורה בתנור אפיה של חברת בוש והחלפת מתג נורה במקפיא של חברת אמנה.
הוא היה מצוין, עמד בזמנים ועשה עבדה טובה. מגיע לו את הציון המקסימאלי בהכל.
החלפת שני חיישנים, נורת מקפיא ונורת מקרר, ניקוי קרח במקפיא ושטיפת צינורות במקרר של חברת סמסונג.
יוסי הפנה אותי לקובי, מבחינת השירות היה בסדר גמור, הרבה טכנאים לא הסכימו להגיע לאשלים והוא הסכים. בדק ואמר מה חושב שצריך לעשות ומה המחיר. חיכה שנאשר לו את העבודה. כשהתלבטתי הראה לי את המחירון באתר והסביר שזה הממוצע להחלפת החיישן. תוך כדי העבודה שלו בררתי וגיליתי שעלות החיישן נמוכה ממה שאמר וכשדיברתי איתו על זה אמר שיעשה גם החלפת נורות, ינקה את המקפיא מקרח וישטוף את הצינורות. המקרר עובד אבל יצאתי עם תחושה לא טובה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.